جاباما
۱۶۲۸۳۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آذری: به درخواست یحیی با آندو مذاکره کردیم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: به درخواست سرمربی تیم‌مان با آندرانیک تیموریان مذاکره کردیم و شرایط خود را به این بازیکن اعلام کرده‌ایم.

خبرگزاری فارس: سعید آذری در مورد وضعیت جدایی مسلمان از ذوب‌آهن و انتقال او به استقلال گفت: در این مورد هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است و در حال حاضر تمرکز ما بیشتر بر روی جذب بازیکنانی است که نیاز داریم. عجله‌ای هم که نداریم زیرا ۷- ۸ روز دیگر تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده و می‌خواهیم به جای بازیکنانی که از دست داده‌ایم بازیکن بگیریم به جای سیف پناهی در دفاع چپ و به جای سینا عشوری شاید یک مهاجم هم جذب کنیم.

آذری تاکید کرد: تاکنون فقط جدایی مصطفی شجاعی از تیم ذوب‌آهن قطعی شده و این بازیکن از تیم ما جدا می‌شود و به پیکان خواهد رفت و تمرکز ما بر روی جدایی دیگر نفرات تیم نیست. روز چهارشنبه هم با یحیی گل‌محمدی جلسه‌ای داریم که تصمیم نهایی را در مورد محسن مسلمان خواهیم گرفت.

آذری در مورد فهرست خرید بازیکنان ذوب‌آهن گفت: ما فهرست خرید نداریم همانطور که گفتم در پست‌هایی که بازیکن از دست داده‌ایم به دنبال جذب بازیکن هستیم و بحث نفر و شخص خاصی نداریم بیشتر بحث پست بازیکنان تیم ما از نظر بلوغ تاکتیکی نسبتا پیشرفت خوبی داشته و به همین دلیل براساس نیازهای تیم و درخواست سرمربی جاهای خالی‌مان را پر خواهیم کرد.

وی در مورد وضعیت حضور آندرانیک تیموریان در ذوب‌آهن گفت: ما براساس درخواست سرمربی تیم با او مذاکره کردیم و شرایط خودمان را به تیموریان برادرش و صادق‌پور گفته‌ایم منتظریم تا تیموریان بیاید و جمع‌بندی‌های خود را به ما اعلام کند و فکر می‌کنم بعد از بازگشت از اردوی آفریقای جنوبی به جمع‌بندی رسیده باشد و نظرش را به ما بگوید. شرایط ما هم همانی است که اعلام کرده‌ایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج