۱۶۲۷۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلانی:‌ پرسپولیس شرایط بحرانی دارد

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم که فصل نقل و انتقالات با کمک مسئولان چند روزی به عقب بیفتد تا بتوانیم فعالیت خود را به خوبی انجام بدهیم.

خبرگزاری فارس: حسین کلانی در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: دو باشگاه استقلال و پرسپولس هم‌اکنون در شرایطی قرار دارند که در فاصله زمانی کوتاهی قرار است طبق قانون و برنامه خصوصی‌سازی آنها به بخش خصوصی واگذار شود. با توجه به این موضوع و دوره گذاری که وجود دارد تصمیم گرفتیم تا در باشگاه حاضر شویم تا مسائل را هموارتر کنیم.

وی ادامه داد: در باشگاه حاضر شدیم تا شرایط متعادل را به وجود آوریم البته در این زمینه سوءتفاهم‌هایی به وجود آمد و باعث شد تا در برنامه‌ها و نقشه‌هایی که داشتیم اختلال به وجود آید. پرسپولیس هم‌‌اکنون در بحران است اما با توجه به اینکه یکی از نمایندگان ایران در آسیاست و از بحث یک تیم باشگاهی خارج می‌شود باید تلاش کنیم تا بتوانیم در این مسابقات رضایت مردم را جلب کنیم و از افتخارات خود دفاع کنیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هم‌اکنون شرایط سختی به وجود آمده است اما دستگاه‌های قضایی و ارگان‌های امنیتی در کنار وزارت ورزش در تلاش هستند تا پرسپولیس از این شرایط خارج شود هم‌اکنون هم روند رو به جلویی را در پیش دارد و امیدوارم که این مسائل ختم به خیر شود.

کلانی در خصوص نگرانی هواداران پرسپولیس و اینکه بحث یارگیری این تیم چگونه خواهد شد،‌گفت: در تماسی که با سیاسی داشتیم او اعلام کرد که از تمام امکانات استفاده کنیم و همانطور که همیشه در خدمت تیم و کشورش است در تلاش است که بتواند شرایط خوبی را برای پرسپولیس فراهم کند. اختیارات لازم را به هیأت مدیره داده و اعضای هیأت مدیره هم فعالیت خود را در کنار کمک سازمان لیگ و فدراسیون انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: کمک مسئولان از جمله اینکه توافقاتی صورت بگیرد تا چند روزی فصل نقل و انتقالات به عقب بیفتد و کادر فنی هم به دنبال این است تا بتواند نقاط ضعف تیم را با جذب بازیکنان مورد نظرش برطرف کند. ما هم در تلاش هستیم تا اردوهای خارجی و داخلی را تنظیم کنیم. از روز گذشته این مسائل استارت خورده و امیدوارم تا پایان هفته سیاسی هم بیاید و در مسائل باشگاه تسریع به وجود آید. امیدوارم بتوانیم جوابگوی مردم باشیم و از خجالت آنها دربیاییم. قول می‌دهیم تمام سعی و تلاش خود را انجام بدهیم و مردم هم خیال‌شان راحت باشد که ما در حد توان‌مان تلاش خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج