۱۶۲۷۶۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رکوردزنی آیفون ۶ در عرض سه ماه

بررسی‌ها نشان می‌دهد اگر اپل بتواند به نیاز بازار به آیفون شش پاسخ دهد در پایان سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۴ شاهد فروش بیش از ۶۷ میلیون آیفون ۶ خواهیم بود که به معنای ثبت یک رکورد تاریخی است.

خبرگزاری فارس: بررسی‌ها نشان می‌دهد اگر اپل بتواند به نیاز بازار به آیفون شش پاسخ دهد در پایان سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۴ شاهد فروش بیش از ۶۷ میلیون آیفون ۶ خواهیم بود که به معنای ثبت یک رکورد تاریخی است.

به گزارش اپل اینسایدر، شرکت سرمایه گذاری AlphaWise در بررسی‌های خود به این نتیجه رسیده که کل تقاضا برای خرید آیفون ۶ در سه ماهه منتهی به دسامبر بالغ بر ۶۷ میلیون واحد خواهد بود. این رقم بیشتر از پیش‌بینی‌های قبلی موسساتی همچون Katy Huberty است که تقاضا برای خرید آیفون ۶ را در حدود ۶۲ میلیون واحد برآورد کرده بودند.

از سوی دیگر وال استریت هم این رقم را برابر با ۶۳ میلیون واحد محاسبه کرده است. در زمان عرضه آیفون ۵ در سال گذشته تقاضا برای آن در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۳ حدود ۵۱ میلیون واحد بود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد اپل با برطرف کردن برخی ضعف‌ها در چرخه تولید آیفون ۶ خواهد توانست در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۴ بین ۶۵ تا ۷۰ میلیون واحد آیفون شش تولید کند و لذا در مورد رفع نیاز همه کاربران به میان کافی از این گوشی ابهاماتی وجود دارد.

اپل در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۳ با فروش ۵۱ میلیون آیفون ۵ حدود ۱۳.۱ میلیارد دلار سود کرده بود و امسال نیز می تواند به رقمی بیش از این مقدار دست یابد. اگر چه در کل دنیا میزان تقاضا برای آیفون در سال جاری تفاوتی با سال گذشته ندارد، اما میزان این تقاضا در چین سه برابر شده و برزیل هم از این نظر روندی بالاتر از میزان تقاضای جهانی دارد. در مقابل تقاضا برای این گوشی در ژاپن و فرانسه کاهش یافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج