جاباما
۱۶۲۷۵۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

برترین برنامه‌ های آیفونی در سال ۲۰۱۴

شرکت اپل در روز‌های پایانی سال ۲۰۱۴ لیستی از پرطرفدارترین برنامه‌های این شرکت برای سیستم عامل iOS و تلفن‌های هوشمند و آی‌پاد‌های اپل را معرفی کرد.

خبرگزاری ایسنا: شرکت اپل در روز‌های پایانی سال ۲۰۱۴ لیستی از پرطرفدارترین برنامه‌های این شرکت برای سیستم عامل iOS و تلفن‌های هوشمند و آی‌پاد‌های اپل را معرفی کرد.

دو بازی Minecraft و Clash of Clans در سال جاری میلادی توانسته‌اند در صدر پرفروش‌تری برنامه‌های اپل برای موبایل و تبلت قرار بگیرند.

بازی Clash of Clans در سال ۲۰۱۲ برای اولین بار وارد بازار شد و خیلی زود توانست خود را در لیست بازی‌های پرفروش اپل قرار دهد.

اما در لیست برنامه‌های رایگان اپل که در طول سال ۲۰۱۴ بیشتر از سایر برنامه‌ها مورد توجه کاربران قرار گرفته است، برنامه «مسنجر فیس‌بوک» است که در صدر لیست ده‌گانه برنامه‌های پرفروش قرار دارد چرا که اپلیکیشن مربوط به برنامه فیس‌بوک کاربران را وادار می‌کند برای استفاده از امکانات پیام‌رسانی این برنامه اپلیکیشن مسنجر را نصب کنند.

اما در ادامه این لیست ده‌گانه بازهم برنامه‌های پیام‌رسانی هستند که مورد استقبال زیادی از سوی کاربران قرار گرفته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به واتس‌اپ، سناپ‌چت و اسکایپ اشاره کرد. برنامه اسکایپ پرطرفداترین اپلیکیشن رایگان برای کاربران تبلت‌های اپل در سال ۲۰۱۴ میلادی است.

بنابر لیستی که شرکت اپل در مورد پراستقبال‌ترین برنامه‌ها برای کاربران خود ارائه کرده است پنج برنامه پرفروش برای کاربران موبایل‌های اپل به ترتیب شامل بازی‌های Clash of Clans ، Game of War - Fire Age، Farm Heroes Saga، Pet Rescue Saga می‌شود.

بر اساس اطلاعات سایت expertreviews، برنامه‌های رایگانی که برای کاربران تلفن‌های هوشمند اپل بیشترین جذابیت را داشته‌اند برنامه‌هایی هستند که به ارتباطات اجتماعی مربوط می‌شود که در این لیست نام برنامه‌های واتس اپ، مسنجر فیس‌بوک، اسکایپ، اینستاگرام، یوتیوب، فیس‌بوک، چت اسکایپ و نقشه گوگل دیده می‌شود. البته برنامه‌های پرطرفدار فروشی و رایگان برای کاربران آی‌پدها نیز مشابه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج