۱۶۲۷۳۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

۱۰ تیم ولخرج تاریخ فوتبال

سایت گل انگلیسی در یکی از مطالبش به ۱۰ مورد از بدترین ولخرجی های بی ثمر تیم ها در طول تاریخ پرداخته است.

طرفداری: سایت گل انگلیسی در یکی از مطالبش به ۱۰ مورد از بدترین ولخرجی های بی ثمر تیم ها در طول تاریخ پرداخته است.

۱- آنژی ماهاچ کالا ۲۰۱۱ (۱۱۱ میلیون پوند): بعد از ورود مالک میلیاردی یعنی سلیمان کریموف، طرف داغستانی از خدمات روبرتو کارلوس، ساموئل اتوئو، مبارک بوسوفا، ژوسیلی و مهدی کارسلا با هدف رسیدن به بالاترین جایگاه در روسیه بهره مند شده بود. اما آنها نتوانستند به مقام های بالا برسند و بعد از اینکه سلیمان کریموف بودجه های خود را قطع کرد، باشگاه مجبور به فروش همه ستارگان خود شد و تیم در سال ۲۰۱۴ سقوط کرد.

10 تیم ولخرج تاریخ فوتبال

۲- کوئینز پارک رنجرز ۲۰۱۲ (۵۰ میلیون پوند): بعد از آنکه در سال ۱۲-۲۰۱۱ رنجرز اندکی با سقوط فاصله داشت، رنجرز هزینه های زیادی را صرف بازیکنانی مانند پارک جی سونگ، ژوزه بوسینگوا، ژولیو سزار، استفان گرانرو، استفان امبیا و لوییک رمی کرد. آنها در میان ۷ تیم اول از نظر دریافت بیشترین دستمزدها بودند اما این هزینه ها فایده ای نداشت و تیم سقوط کرد.

10 تیم ولخرج تاریخ فوتبال

۳- تاتنهام ۲۰۱۳ (۱۵۰ میلیون پوند): لندنی ها تصمیم به صرف هزینه های زیادی بعد از فروش گرت بیل گرفتند و بازیکنانی مانند روبرتو سولدادو، اریک لاملا، پائولینهو و کریستیان اریکسن را به تیم آوردند. گرچه کریستین اریکسن مرد دانمارکی در وایت هارت لین موفق شده بود اما با صرف هزینه های فراوان برای خرید بازیکن در تاتنهام موفق نبود و انتظارات با شکست مواجه شد.

10 تیم ولخرج تاریخ فوتبال

۴- موناکو ۲۰۱۳ (۱۹۰ میلیون پوند): این تیم فرانسوی با هدف بازگشت به جمع برترین های اروپا، خریدهایی مانند رادامل فالکائو ، ژوائو موتینیو ، جیمز رودریگز و جفری کوندوگبیا را انجام داد. مصدومیت زانو، فصل اول مهاجم کلمبیایی را خراب کرد ، با این حال قبل از اینکه او به منچستر یونایتد برود هموطن او تنها بعد از گذشت یک فصل با سود زیادی به رئال مادرید فروخته شد. در عین حال که هافبک پرتقالی هنوز همان ستاره ای است که در کشورش بود.

10 تیم ولخرج تاریخ فوتبال

۵- لاتزیو ۲۰۰۱ (۱۲۰ میلیون پوند): لاتزیو حضور فعال در بازار نقل و انتقالات را به منظور دستیابی به رویای تبدیل شدن به یکی از برترین های را شروع کرده بود. گایسکا مندیتا، دارکو کواچویچ، استفانو فیوره، جولیانو جیانیکدا و یاپ استام همه به این تیم آورده شده بودند و لاتزیو همانند یک رقیب واقعی به نظر می رسید. انتظارات از هافبک اسپانیایی در سری آ با شکست مواجه شد و کوواکویچ نیز به همان اندازه ناکام بود. در این بین فقط مدافع هلندی به خوبی به انتظارات پاسخ داد اما لاتزیو فصل را با مقام ناامید کننده ششم به پایان رساند.

10 تیم ولخرج تاریخ فوتبال

۶- یوونتوس ۲۰۰۹ (۵۵ میلیون پوند): از زمان بازگشت آن ها به سری آ در سال ۲۰۰۷، این غول تورینی همواره برای به چالش کشاندن اسکودتو توانمند بوده است. آوردن دو برزیلی یعنی دیه گو و فیلیپه ملو به علاوه مدافع باتجربه، فابیوگروسو آنها را دوباره به یک مدعی واقعی تبدیل کرد. یوونتوس در سه دوره با شکست مواجه شد و فقط بعد از آمدن آنتونیو کونته به باشگاه در سال ۲۰۱۱ اوضاع بهتر شد.

10 تیم ولخرج تاریخ فوتبال

۷- لیورپول ۲۰۱۴ (۱۶۰ میلیون پوند): این باشگاه بعد از رفتن لوییز سوارز به بارسلونا چندین بازیکن مانند ماریو بالوتلی، آدام لالانا، دژان لورن، لازار مارکوویچ و آلبرتو مورنو را به تیم آورد. هیچکدام از تازه واردان تاکنون تاثیر زیادی برای تیم نداشته اند. لیورپول نمایش ضعیفی در لیگ برتر داشته است و اکنون ماجرا جویی های آن ها در لیگ قهرمانان به پایان رسیده است.

10 تیم ولخرج تاریخ فوتبال

۸- رئال مادرید ۲۰۰۹ (۲۶۰ میلیون پوند): مسئولان وقت رئال مادرید با هدف پایان دادن به سلطه ی بارسلونا، کریستیانو رونالدو ، کریم بنزما، ژابی آلونسو، کاکا ، رائول آلبیول و آلوارو نگردو را به تیم پایتخت کشاندند. رونالدو، بنزما و آلونسو ثابت کرده اند که خریدهایی عالی برای این تیم بوده اند اما کابوس ناکامی های شدید کاکا برای آن ها که ۶۵ میلیون پوند را هدر دادند هنوز باقی مانده است.

10 تیم ولخرج تاریخ فوتبال

۹- آژاکس ۲۰۰۸ (۳۵ میلیون پوند): حاکم اردویزه رکورد نقل و انتقالات خود را با خرید میرالم سلیمانی از هیرنفین شکست ، هرچند داریو کویتانیچ، الگوئر، اواندر اسنو و اسمائیل ایساتی هم ارزان نبودند. انتظارات از سلیمانی و کویتانیچ با شکست مواجه شد و آژاکس مجبور شد به جایگاه دوم رضایت دهد.

10 تیم ولخرج تاریخ فوتبال

۱۰- آتلتیکو مادرید ۲۰۱۴ (۱۱۰ میلیون پوند): بعد از، از دست دادن تیبوت کورتورا، فیلیپه لوییز و دیه گو کاستا، قهرمان اسپانیا هزینه های زیادی را صرف کرد تا مطمئن شود که دوباره می تواند در فصل ۱۵-۲۰۱۴ به رقابت بپردازد. در این بین تعدادی از بازیکنان گران قیمت هنوز به دنبال جای پایی در ویسنته کالدرون هستند. ماریو مانژوکیچ تا کنون خوب بوده کار کرده است اما یان اوبلاک، الیسو چرچی و رائول خیمنز همگی بی تاثیر بوده اند و آنتونیو گریزمن اندکی راضی کننده بوده است.

10 تیم ولخرج تاریخ فوتبال
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج