جاباما
۱۶۲۷۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قوچان‌نژاد و ديپورتي که حقش نبود

مسوولان باشگاه الکويت با تصميمي عجيب عذر رضا قوچان نژاد را از اين تيم خواسته‌اند و مهاجم ايراني اين تيم بايد تيم جديدش را معرفي کند.

ورزش سه: مهاجم موفق تیم ملی در دو سال اخیر که با گلزنی‌هایش در تیم کی‌روش نقش پررنگی در صعود ایران به جام جهانی داشت و در برزیل هم با گلزنی در دیدار برابر بوسنی نامش را به عنوان یکی از گلزنان این جام قرار داد، بعد از این جام در تصمیمی عجیب از لیگ برتر انگلیس به لیگ درجه چندم کویت و تیم الکویت پیوست.

قوچان‌نژاد که به نظر نمی‌رسید عملکرد بدی در این تیم کویتی داشته باشد رفته رفته در تیم الکویت نیمکت‌نشین شد و تا جایی پیش رفت که مسوولان این تیم عذر بازیکن موفق تیم ملی را خواستند.

قوچان نژاد که باسابقه حضور در لیگ معتبر بلژیک و انگلیس پا به کویت گذاشته بود به نظر می‌رسید بعد از جام جهانی فقط دلارهای عربی او را به خلیج فارس کشانده باشد. او از لیگ انگلیس وارد لیگی شد که یکی از ضعیف‌ترین لیگ‌های آسیا محسوب‌ می‌شود و جالب است بدانید هیچ‌کدام از تیم‌های این لیگ موفق به صعود به لیگ قهرمانان نشدند و همیشه در AFC CUP به فعالیت مشغول بوده‌اند که همین مساله سطح رقابت‌های باشگاهی این کشور را نشان می‌دهد.

گوچی که سال گذشته عضو تیم چارلتون بوده با وجود نمایش نه چندان موفق در این باشگاه انگلیسی در کوران در رقابت شدید قرار داشته و بنابراین در جام جهانی یکی از آماده‌ترین چهره‌های ایران بود که تنها گل ایران در این رقابت‌ها را به ثمر رساند. با این حال شاید او اینطور تصور می‌کرد که دریافت بیش از یک میلیون دلار خالص از تیم کویتی شانسی است که ممکن است برای بار دوم نصیبش نشود. شاید هم بعد از سال‌ها کار سخت در تیم‌های متوسط اروپایی حق قوچان نژاد بود که یک درآمد میلیون دلاری داشته باشد تا حداقل از آینده مطمئن باشد.

در این باره گفتنی بسیار است اما لابد قوچان نژاد برای اتخاذ این تصمیم دلایل مهمی دارد. بهرحال او هم مثل تعداد پر شمار فوتبال ایران با خاطره تلخ این لیگ عربی را ترک می‌کند؛ در حالی که آمارش آنقدرها بد نیست اما کویتی‌ها که حالا بازگشت مهاجم سابق‌شان را با القاب اغراق شده جشن گرفته اند از او انتظاری بیش از این داشته اند. اینکه قوچان نژاد در چه سطحی از آمادگی در جام ملت‌ها حاضر خواهد شد موضوع بسیار مهمی برای فوتبال‌دوستان ایرانی محسوب می‌شود. این اتفاقی است که البته به تیم بعدی او نیز بستگی دارد مگر آنکه گوچی با پایان دوره کاری در الکویت مستقیما به کارلوس کی‌روش و تیم ملی بپیوندد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج