۱۶۲۶۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تساوی اینتر و لاتزیو

دو تیم اینترمیلان و لاتزیو در چارچوب رقابت های سری آ به مصاف هم رفتند که این بازی با پایان یافت.

طرفداری: دو تیم اینترمیلان و لاتزیو در چارچوب رقابت های سری آ به مصاف هم رفتند که این بازی با پایان یافت.

نيمه اول

بازی با سرعت بسیار بالایی آغاز شد و هنوز دو دقیقه از شروع بازی نگذشته بود که لاتزیو توسط فیلیپ اندرسون به گل رسید تا سفید پوشان شهر رم، شروعی بسیار خوب داشته باشند. پس از این گل، اینتر رفته رفته بر توپ و میدان مسلط شد و شروع به ایجاد موقعیت کردی ولی بی دقتی بازیکنان اینتر در دادن پاس های نهایی و دفاع منظم و بی نقص بازیکنان لاتزیو موجب شد تا اینتری ها از حملات خود سودی نبرند. در یکی از جدی ترین موقعیت های نراتزوری، شوت محکم و سرکش گوارین با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت. در حالی که اینتر بر بازی مسلط بود، روی یک ضد حمله باز هم لاتزیو توسط اندرسون به گل رسید تا شاگردان مانچینی با شکست ۲-۰ به رختکن روند.

نيمه دوم

با آغاز نیمه دوم، اینتر برای جبران نتیجه دامنه حملات خود را گسترش داد ولی نظم تیمی لاتزیو و درخشش دروازه بان این تیم بارها شاگردان مانچینی را از رسیدن به گل ناکام گذاشت. در یکی از صحنه های مهم بازی شوت محکم و زیبای کوژمانوویچ از پشت محوطه جریمه را فدریکو مارکتی، دروازه بان لاتزیو به خوبی مهار کرد ولی سرانجام متیو کواچیچ توانست با شوتی دیدنی گلزنی کند و اختلاف را به حداقل برساند.

با این گل امید اینتری ها برای بازگشت به بازی بیشتر شد و توانستند فشار را روی دروازه لاتزیو نگه دارند که بالاخره موفق شدند مزد بازی خوب خود در نیمه دوم را دریافت کنند و توسط پالاسیو نتیجه بازی را برگردانند. پس از این گل تلاش اینتر برای زدن گل سوم حاصلی در پی نداشت و این بازی در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید.

شرح گل ها

اینتر ۰-۱ لاتزیو (فیلیپه اندرسون؛ دقیقه ۲): پاس دنیل رادو چسبیده به محوطه جریمه به اندرسون رسید و این بازیکن نیز پس از پشت سر گذاشتن مدافعین اینتر توپ را تبدیل به گل کرد تا در همان دقایق ابتدایی لاتزیو از حریف خود پیش بیافتد.

اینتر ۰-۲ لاتزیو (فیلیپه اندرسون؛ دقیقه ۳۷): پاس عمقی و هوایی میروسلاو کلوزه در پشت مدافعین اینتر به اندرسون رسید و این بازیکن بعد از اینکه با حرکتی انفرادی دفاع اینتر را به هم ریخت با ضربه ای زمینی توپ را وارد دروازه کرد تا اختلاف به دو گل برسد.

اینتر ۱-۲ لاتزیو (متیو کواچیچ؛ دقیقه ۶۶): ارسال بازیکنان اینتر از روی نقطه کرنر را مدافعین لاتزیو برگشت دادند ولی توپ در پشت محوطه جریمه به کواچیچ رسید و این بازیکن با یک ضربه دیدنی اختلاف را به حداقل رساند.

اینتر ۲-۲ لاتزیو (رودریگو پالاسیو؛ دقیقه ۸۰): دانیلو دی آمبروسیو ارسال خوب هم تیمی اش را به پالاسیو رساند تا این بازیکن آرژانتینی در دهانه دروازه توپ را به گل تبدیل کند و بازی را به تساوی بکشاند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج