جاباما
۱۶۲۶۸۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فال روزانه ۰۱ / ۱۰ / ۱۳۹۳

فال روزانه 01 / 10 / 1393



فال روزانه 01 / 10 / 1393

فروردین

امروز زمان بازی قدرت است. شغل خود را به سمت و سویی که تصور می کنید بهتر است سوق دهید. باید با سیاست رفتار کنید. همچنان که روی افکار و عقاید خود پافشاری می کنید، به عقاید دیگران نیز احترام بگذارید. این را بدانید هر طور رفتار کنید همان طور واکنش دریافت می کنید. پس با همه مهربان باشید تا مهربانی دریافت کنید. کارهایی که از امروز تا هفته های آینده آغاز می کنید، برد را برای شما به همراه دارد. در مسایل عاشقانه دوست دارید سرتان به کار خودتان باشد و بیشتر روی برنامه های خود متمرکز باشید. این خوب است. اما به عشقتان نیز اجازه اظهار نظر بدهید و بگذارید علاقه مندی هایش را بگوید.

اردیبهشت

امروز دوست دارید یک مقصد برای خودتان مشخص کنید. فکر سفر در سر دارید و می خواهید هیجان بیشتری به زندگی خود وارد کنید. فرصت هایی که در زندگیتان ظاهر می شوند را در هوا پقاپید. از دیگران هم دعوت کنید تا در این هیجان شما سهیم شوند. اشتیاقات شما شکل و شمایل تازه ای به خود گرفته است. این فرصت خوبی برای ایجاد تغییر است. با عشقتان برای یک شروع دوباره حرف بزنید. محبت بدهید و محبت بگیرید. از امروز تا پایان سال، سه ماه فرصت دارید. در این تایم تحقیق و مطالعه کنید تا بهترین ایده ها را برای سال جدید داشته باشید و درآمد خود را زیاد کنید.

خرداد

امروز ارتباط های شما به سوی افرادی همچون متولدین دی ماه بیشتر است و با آنها تفاهم بیشتری دارید. اگر در فکر آغاز همکاری هستید، با این تیپ شخصیت ها راحت تر خواهید بود. این فرصت را دارید تا از ایده های خود پول در بیاورید. فرصت های عالی در مسیر زندگی شما ظاهر می شوند و از اکنون تا نیمه دی ماه انرژی های مثبت بسیاری در زندگی شما حاضر هستند. از آن برای بهبود همه جنبه های زندگی خود استفاده کنید. امروز دایم در این فکر هستید که چرا رابطه تان این قدر ساده و بی هیجان شده است. خب! خودتان دست به کار شوید. روی مسایلی که موجب خوشحالی هر دویتان می شود.

تیر

امروز فعالیت و انرژی زیادی در انتظار شما است. از همان صبح که بیدار می شوید، زمان خود را برای انجام کارهای زیاد برنامه ریزی کنید. در همه بخش ها می توانید بهترین فکرها را داشته باشید. اینقدر انرژی دارید که در هر دو زمینه بیزینس و عشق می توانید در بهترین حالت باشید. از همفکری اطرافیان غافل نشوید. مسوولیت ها و برنامه های خود را طوری بچینید که نه به کارتان ضربه ای وارد شود نه زندگی عاشقانه تان. شما این توان را دارید. اگر مشکلی میان شما و عشقتان هست که برطرف نمی شود، بد نیست پیش مشاور بروید. این کار به شما کمک می کند تا متوجه مسایلی بشوید که شاید خودتان هرگز به آنها فکر نمی کنید.

مرداد

روز یک سیب بخورید. سیب معجزه می کند. این کار می تواند شروعی برای تغذیه درست باشد. باید سلامت جسمانی خود را بیشتر کنید. از عادت های بد پرهیز کنید. ورزش و گیاهخواری در این مسیر بسیار مفید هستند. فرصت خوبی هم برای رسیدگی به مشکلات است. اگر مساله ای وجود دارد که نمی توانید آن را حل کنید از مشاور کمک بگیرید. یا آن را خودتان ریشه یابی کنید. تا ریشه مشکل را نیابید، نمی توانید آن را حذف کنید. در رابطه عاشقانه تان باید توجه بیشتری به عشقتان داشته باشید. برای اینکه هیجان بیشتری در رابطه تان باشد، شما باید تلاش کنید. پس دست به کار شوید.

شهریور

سلام هنرمند! شما ذاتا هنرمند هستید اما این کافی نیست. باید از آن استفاده کنید. یا در کلاس های مربوطه شرکت کنید و به صورت آکادمیک در مورد آنها بیاموزید. ایده های خود را نیز بنویسید. در حوزه احساسات نیز امروز عالی هستید. همه محبت خود را ابراز کنیدو به عشقتان انرژی های مثبت فراوان بدهید. این کار موجب می شود همان ها را دریافت کنید. این حال هر دویتان را خوب می کند. حتی در رابطه های کاری نیز می توانید با دیگران تفاهم بیشتری داشته باشید.

مهر

امروز احتمال دارد رازهای خانوادگی که تاکنون نمی دانسته اید، بشنوید. این فکرتان را مشغول می کند. از اینکه تا کنون این مسایل را نمی دانسته اید تعجب می کنید و شاید کمی هم ناراحت شوید. اما به جای اینکه مثل آتشفشان فوران کنید، به این فکر کنید که شاید لزومی نداشته شما بدانید! این مساله را به صورت کلی ببینید و روی جزئیات آن فوکوس نکنید تا بیهوده عصبی بشوید. زمان بسیاری عالی برای برقراری ارتباط استو بیرون بروید و دوستان زیادی پیدا کنید. اگر متاهل هستید، با عشقتان حسابی خوش بگذرانید. برای آخر هفته برنامه سفر یک روزه بریزید تا روحیه و رابطه تان بهتر شود.

آبان

مشکلات و مسایل همه برطرف می شوند. این فرصت را دارید تا با این همه انرژی که در هوا جاری است، همه جنبه های زندگی خود را بهبود دهید. از امروز تا نیمه اول دی ماه، موفقیت ها به سوی شما جاری هستند. این فرصت را از دست ندهید. ای این امکانات همیشه گیر نمی آید. پس قدر آن را بدانید. با فردی که فکر می کنید شریک خوبی است، امروز ارتباط نزدیک تری برقرار کنید. در مورد کار و پروژه هایتان حرف بزنید. فکرهایتان را با هم یکی کنید و در روزهای آینده، کارتان را استارت بزنید. اگر در رابطه عاطفی با کسی هستید، امروز می توانید با هم برای برنامه های آینده دونفره خود برنامه ریزی کنید. یک سفر یک روزه هم بد نیست در برنامه هایتان بگنجانید.

آذر

امروز همه چیز خیلی سریع اتفاق می دهد و دایم این حس را دارید که باید از خودتان محافظت کنید. رویدادهای امروز این فکر را در مغزتان بیدار می کند که این همه تنش از کجا پیدا شد! شما همیشه تلاش خود را می کنید تا بهترین ها را انجام دهید. همین طور هم هست. این مسایل در هر مسیری ظاهر می شوند. پس به جای استرس، برای برطرف کردن آنها راهکار پیدا کنید. برای پروژه های کاری خود بودجه و زمان تعیین کنید. سپس در یک فرصت مناسب که احساسات بهتری دارید، اجرای ایده هایتان را استارت بزنید. برای اینکه با عشقتان به همان هیجان اولیه بازگردید، بهتر است یک مکالمه عمیق و جدی داشته باشید. در مورد مسایلی که رابطه شما را خراب می کند حرف بزنید و با همفکری همدیگر آنها را برطرف کنید.

دی

امروز می توانید از نیروهای برتر استفاده کنید. در وهله اول ظواهر را مورد بررسی قرار دهید و سپس به عمق مسایل رسیدگی کنید. برای اهداف و آرمان های خود، برنامه ریزی کنید. این را لحاظ کنید که در هر مسیر و کاری مشکلا و موانع هستند. این شما هستید که باید با فکر خود آنها را برطرف کنید. دچار هراس نشوید، فقط راهکار درست را پیدا کنید. فقط باید با عمق بیشتری به مسایل زندگی نگاه کنید. این در مورد عواطف هم مصداق دارد. با عشقتان مکالمه های جدی تر داتشه باشید. اگر کمی دچار روزمرگی شده اید، یک سفر کوتاه بروید تا حسابی حالتان خوب شود.

بهمن

کمی سرعت خود را کم کنید. امروز چند ساعتی برای برنامه ریزی وقت بگذارید. به جای اینکه با هیجان و ناگهانی وارد مسیری بشوید که فقط در فکرتان هست، برای آن برنامه بچینید. همه زیر و بم ایده هایتان را در بیاورید. در مورد آنها تحقیق کنید. از دیگران همفکری بگیرید و سپس برای یک آینده بسیار عالی خودتان را آماده کنید. از امروز تا نیمه اول دی ماه، همه چیز عالی است. پس از آن استفاده کنید.

اسفند

ببخشید و رها کنید. این موجب می شود تا انرژی های منفی از بین بروند. تجربه کردن را بیاموزید. خود را در راه های جدید قرار دهید. بگذارید هیجان بر زندگی شما غالب شود. این را به یاد داشته باشید، زندگی سرشار از درس های آموزنده است. باید آنها را تجربه کنید تا بیشتر به سمت موفقیت پیش بروید. اگر در تصمیم گیری یا رابطه های خود مکشلی دارید، کمک گرفتن از یک مشاور می تواند برایتان مفید باشد. یا حتی از افرادی که از نظر زندگی و کار آنها را قبول دارید. به احساسات خود اجازه بروز بدهید. با عشقتان از صمیم قلب حرف بزنید و موجبات شادی او را فراهم بیاورید. این به خودتان هم کمک می کند تا حالتان خوب باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج