۱۶۲۶۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرار لیورپول ده نفره از شکست برابر آرسنال

در یک بازی حساس از چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس، دو تیم لیورپول و آرسنال در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی به پایان رسید.

طرفداری: در یک بازی حساس از چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس، دو تیم لیورپول و آرسنال در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی به پایان رسید.

نيمه اول

بازی بسیار آرام آغاز شد و دو تیم سعی داشتند توپ را در مالکیت خود در آورند با این وجود رفته رفته میزبان بر جریان بازی مسلط شد و برای پیروزی حملات خود را روی دروازه توپچی ها آغاز کرد اما دفاع خوب آرسنالی ها و در مواقعی بی دقتی بازیکنان لیورپول مانع از این شد تا گلی رد و بدل شود. در یکی حساس ترین صحنه های نیمه اول، مارکوویچ توانست با حرکتی زیبا خود را در موقعیت تک به تک قرار دهد ولی شزنی به خوبی ضربه او را مهار کرد تا بازی همچنان مساوی دنبال شود.

در حالی که بازیکنان منتظر سوت پایان بازی در نیمه اول بودند، کوتینیو توانست گل اول بازی را به ثمر برساند و ورزشگاه آنفیلد غرق در شادی شود اما بلافاصله بعد از شروع مجدد کار، اینبار توپچی ها بودند که توسط دبوشی به گل رسیدند تا دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن روند.

نيمه دوم

بازی در نیمه دوم سریع آغاز شد و هر دو تیم برای رسیدن به گل حملاتی روی دروازه یکدگیر ترتیب دادند اما تلاش آن ها نتیجه ای در برنداشت. بعد از وقفه ای که بدلیل مصدومیت شدید اشکرتل بوجود آمد، لیورپول بازی را در دست گرفت و چند حمله متوالی انجام داد ولی با بی دقتی بازیکنان این تیم از دست رفت که از جمله این موقعیت ها، ضربه سر شیرجه ای کاپیتان جرارد بود که از بالای دروازه با اختلافی اندک به بیرون رفت. اما در حالی که لیورپول برتری نسبی داشت، این اولیویه ژیرو موفق شد گلزنی کند و توپچی ها را پیش بیاندازد.

پس از این گل لیورپول دامنه حملات خود را گسترش داد و آرسنال کاملا در لاک دفاعی فرو رفت ولی موقعیت های بندرنشینان یکی پس از دیگری از دست می رفت. در یکی از جدی ترین موقعیت های قرمزها ضربه سر تماشایی بورینی روی ارسال استرلینگ، با واکنش بسیار خوب شزنی به کرنر رفت تا بازی همچنان با برتری لیورپول دنبال شود. در حالی که داور ۹ دقیقه وقت تلف شده برای این دیدار منظور کرده بود، بورینی از زمین مسابقه اخراج شد ولی لیورپولی ها فشار خود را نگه داشتند و سرانجام توانستند با ضربه سر اشکرتل به گل تساوی برسند تا از یک شکست تلخ خانگی فرار کنند.

شرح گل ها

لیورپول ۱-۰ آرسنال (فیلیپ کوتینیو؛ دقیقه ۴۵): هندرسون رو اشتباه ژیرو صاحب توپ شد و این بازیکن با پاسی خوب کوتینیو را در پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد، بازیکن برزیلی نیز با ضربه ای دقیق به گوشه ی دروازه قرمزهای آنفیلد را ار حریف پیش انداخت.

لیورپول ۱-۱ آرسنال (متیو دیبوشی؛ دقیقه ۱+۴۵): روی یک ضربه آزاد، ارسال آرسنالی ها را مدافعین لیورپول دفع کردند ولی در یک رفت و برگشت، متیو فلامینی توپ سرگردان را در دهانه دروازه به دیبوشی رساند تا ضربه سر این بازیکن پس از برخورد به اشکرتل وارد دروازه شود و آرسنال بازی را به تساوی بکشاند.

لیورپول ۱-۲ آرسنال (اولیویه ژیرو؛ دقیقه ۶۴): فرار خوب سانتی کاسورلا از سمت چپ با پاس زمینی و خوبش به ژیرود همراه شد و این بازیکن فرصت طلب نیز با ضربه ای دقیق توپ را از بین پاهای برد جونز وارد دروازه کرد تا آرسنال از حریف خود پیش بیافتد.

لیورپول ۲-۲ آرسنال (مارتین اشکرتل؛ دقیقه ۶+۹۰): روی ارسال عالی لالانا مارتین اشکرتل با یک ضربه سر مهار نشدنی دروازه توپچی ها را باز کرد تا بازی دوباره به تساوی کشیده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج