۱۶۲۵۷۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تمدید مهلت ثبت‌ نام آزمون ارشد و دکتری آزاد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری تا روز شنبه ششم دی و آزمون کارشناسی ارشد تا شنبه سیزدهم دی‌ماه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری تا روز شنبه ششم دی و آزمون کارشناسی ارشد تا شنبه سیزدهم دی‌ماه خبر داد.

دکترعلوی‌فاضل گفت: مهلت ثبت‌نام این دو آزمون تا فردا (۳۰ آذرماه) تعیین شده بود اما با توجه به تعطیلات هفته جاری، این مهلت تمدید شد.

وی با تاکید بر اینکه مهلت تعیین شده دیگر تمدید نخواهد شد، در مورد زمان آزمون اظهار کرد: تاریخ آزمون دکتری دهم بهمن‌ماه است.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه داوطلبانی که سال گذشته در این آزمون ها پذیرفته شده‌اند هم می‌توانند مجدد ثبت نام کنند، افزود: در ثبت نام دانشگاه آزاد محرومیت وجود ندارد، دانشجویانی که سال گذشته در این آزمون‌ها پذیرفته شده‌اند اما به هر دلیلی ثبت‌نام نکرده‌اند، از ثبت نام آزمون امسال محروم نمی‌شوند حتی افرادی که اکنون شاغل به تحصیل هستند هم می‌توانند در این آزمون‌ها ثبت نام کنند.

علوی‌فاضل افزود: دانشجویانی که اکنون در سال آخر کارشناسی هستند می‌توانند برای آزمون ارشد و دانشجویانی در سال آخر کارشناسی ارشد هستند می‌توانند برای آزمون دکتری ثبت نام کنند اما ارائه مدرک فارغ‌التحصیلی در مقطع فعلی در زمان ثبت‌نام ضروری است.

وی در پایان در مورد سوال داوطلبان مبنی بر اینکه برای انتخاب واحد، چه معیارهایی را باید مد نظر قرار دهند، اظهار کرد: اولویت محل زندگی علاقه داوطلب است. نمی‌توان گفت کدام واحد نسبت به واحد دیگر برتری دارد. زیرا تراز امری نیست که بتوان تراز سال گذشته را با تراز امسال مقایسه کرد. تراز حاصل یک آزمون رقابتی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسلم

      بازم تمدید میشه نگران نباشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج