جاباما
۱۶۲۵۵۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۳۰ / ۰۹ / ۱۳۹۳

فروردین

امروز را می توانید به برنامه ریزی در مورد آینده اختصاص دهید. کارهای اجرایی را به نیمه دوم دی ماه منتقل کنید و در این فرصت فقط به دنبال جمع کردن اطلاعات برای موفقیت باشید. بهترین فرصت برای رویاپردازی امروز است. می توانید در کنار تحقیقات خود، رویاهایتان را نیز فهرست کنید. در مورد مسایل عاطفی، اگر مجرد هستید از اینکه وقتتان را تلف کنید دست بردارید. در میان فامیل یا دوستان خانوادگی به دنبال فرد مناسبی باشید. هیچ زمانی مناسب تر از امروز برای آغاز نیست.


اردیبهشت

پاسپورت خود را پیدا کنید. لازم است برای یک سفر خارج از کشور برنامه ریزی کنید. مرخصی چند روزه بگیرید و تعطیلات سال میلادی را در یکی از کشورهای اطراف بگذرانید. این سفر حسابی حالتان را جا می آورد و انرژی های زیادی کسب می کنید. از امروز تا نیمه دی ماه برای آغاز روشی تازه در کار و زندگی، تحقیق و مطالعه کنید. از اطرافیان مشورت بگیرید و همه ایده ها را یادداشت کنید. سپس سر فرصت به آنها رسیدگی و اجرایی کنید. از امروز به دنبال رابطه جدید باشید. اگر مجرد هستید، در میان دوستان یا آشناها دنبال فردی باشید که تناسب بیشتری با شما دارد. برای ارتباط طولانی مدت با او، زمینه سازی کنید.


خرداد

اگر به فکر آغاز شراکت هستید، فردی که متولد ماه دی است همگامی بسیار خوبی با شما خواهد داشت. یعنی تفاهم بیشتری با هم دارید و فکر و اهدافتان در یک راستا است. امروز تا چند روز آینده را فقط به دنبال کسب اطلاعات باشید. اکنون زمان آغاز نیست. فقط باید از هر جه و هر کسبی که می توانید ایده و دانش کسب کنید و پس از یک یا دو هفته دیگر، با پیش زمینه های عالی، برنامه های ذهنی خود را اجرایی کنید. در تعطیلات این هفته می توانید در کنار عشقتان باشید. اگر فرصت سفر دارید، یا هم یک سفر کوتاه بروید و روحیه تان را عوض کنید. اگر نمی توانید، برنامه هایتان را طوری تنظیم کنید که بتوانید وقت بیشتر در کنار هم باشید.


تیر

نیروهای مثبت امروز بر شراکت شما متمرکز هستند. می توانید با فردی که در نظر دارید، شراکت کاری خوبی را آغاز کنید. خوشبختانه فرصت های زیادی در این رابطه برایتان وجود دارد. این شراکت حتی می تواند در حوزه عشق باشد. یعنی می توانید با فردی آشنا شوید که بسیار خوب است و می توانید برای رابطه طولانی مدت روی او حساب کنید. این را در خاطر داشته باشید که آدم ها آینه رفتاری همدیگر هستند. هر طوری که رفتار کنید همان طور پاسخ می گیرید. پس اگر به توجه و محبت اهمیت می دهید، خودتان باید محبت کنید.


مرداد

از امروز تا نیمه اول دی ماه، اتفاق های خوبی برای شما روی می دهند. سعی کنید هیچ فرصتی را از دست ندهید. از تعطیلات پیش رو برای تمیز کردن اتاق و سازمان دهی خانه یا محل کار خود استفاده کنید. فرصت خوبی برای برنامه ریزی است. مطالعه و تحقیق در مورد ایده هایی که در سر دارید هم می تواند به شما کمک کند تا مسیر درست برای آینده تعیین کنید. حتی می توانید در امور خیریه واطلب شوید و برای کمک رساندن به افراد بی خانمان، با مسوولین این امر همکاری کنید. با عشقتان می توانید برای سروسامان دادن به برنامه های زندگی مشورت کنید. شما هر دو آینه رفتاری هم هستید. پس همان کاری را انجام دهید که دوست دارید در حقتان انجام شود. اگر مجرد هستید هم در میان دوستان یا فامیل می توانید فرد مناسب را بیابید.


شهریور

امروز اشتیاقات و هیجانات شما زیاد هستند. می توانید با تکیه به دانش درونی خود، بسیاری از کارهای عقب افتاده را جبران کنید. البته برای این امر باید راه درازی را بروید. امروز را به خودتان برسید. ماساژ یا استخر بروید. برای خودتان خرید کنید. یا کارهایی که روحیه تان را بهتر می کند، انجام دهید. خلاقیت شما عالی است. از آن استفاده کنید. به طور مثال، می توانید یک اثر هنری عالی از خود بر جای بگذارید. از صمیم قلب حرف بزنید. در رابطه های عاطفی باید صادق باشید. باید همان چیزی که در سر و قلبتان می گذرد را نشان دهید تا همان را هم دریافت کنید. لازم نیست در محبت خود اغراق کنید.


مهر

فرصت های خوبی پیش روی شما قرار می گیرند. از اینکه در تعطیلات هم بخواهید به کار فکر کنید، تعجب نکنید. اتفاقا در این فرصت به واسطه استراحتی که کرده اید، ذهنتان باز است و می توانید برنامه های ارزشمندی را رقم بزنید. خانه امروز حکم آسایشگاه را برایتان دارد. به شدت حس راحتی دارید و از اینکه می توانید در کنار خانواده شاد باشید، بسیار راضی هستید. از فرصت تعطیلات برای بیشتر بودن در کنار خانواده استفاده کنید. البته اگر مجرد هستید، با بیرون رفتن و شرکت در جمع های دوستانه یا خانوادگی می توانید نیمه گمشده خود را بیابید.


آبان

ارتباط های اجتماعی شما در طول ماه آینده بسیار خوب خواهد بود. این فرصت عالی برای برقراری همکاری نزدیک با همکاران و پیشبرد پروژه ها است. توجه های ویژه شما به مسایل کاری موجب می شود تا دید بسیار خوبی به آینده پیدا کنید. یک دفترچه همراه خود داشته باشید تا هر ایده ای در سر دارید را بنویسید. همه آنها در روزهای آینده به کمکتان خواهند آمد. اگر در رابطه عاطفی هستید، بد نیست آن را علنی کنید. مثلا یک عکس دونفره از خود و عشقتان در فیس بوک یا اینستاگرام بگذارید. یا در جمع دوستان با هم حاضر شوید و او را به دیگران معرفی کنید.


آذر

ماه تولد شما امروز تمام می شود. وارد نخستین ماه از سال جدید زندگی خود خواهید شد. برای ایجاد تغییرات مالی و کاری، باید از همین امروز دست به کار شوید. مطالعه و تحقیق کنید. سوال بپرسید. مشورت کنید و هر کاری از دستتان بر می آید برای کسب اطلاعات و دانش، انجام دهید. سپس در زمان مناسب، برای آنها زمان اجرا تعیین کنید. با توجه به بودجه تان شاید بتوانید کار جدیدی آغاز کنید یا خود را در موقعیت بهتری قرار دهید. در مسایل عاطفی شاید شور و هیجان زیادی نداشته باشید، اما در کنار شریک عاطفیتان حاتان خوب است. برای اینکه بهتر هم بشود، با هم به یک رستوران عالی بروید و شام دلخواهتان را سفارش دهید.


دی

از فردا وارد ماه تولد خود می شوید. پس امروز را برای داشتن برنامه های عالی در ماه آینده، به مطالعه و تحقیق سپری کنید. در حوزه کار می توانید با فردی که به نظرتان برای شراکت مناسب است، قرار ملاقات بگذارید. با هم در مورد ایده هایتان حرف بزنید و فکرهایتان را یکی کنید. فرصت خوبی برای شراکت است. از چیزی هراس نداشته باشید. در همین سه ماهه آخر سال، می توانید فرصت های خوبی برای خود ایجاد کنید. شما مالک دنیای درونی خود هستید. آن را همان طور که دوست دارید بسازید. به کسی اجازه دخالت ندهید. برای شاد کردن عشقتان، برنامه های هیجان انگیز ترتیب دهید و سوپرایزش کنید.


بهمن

دوست دارید در رختخواب باشید و استراحت کنید. تعطیلی امروز کمک می کند تا این خواسته خود را تا اندازه ای برآورده کنید. اما پس از آن اتاق و کمد خود را مرتب کنید. ورزش کنید. به دنبال کارهایی باشید که بیشتر مناسب شما است. به خودتان برسید. استخر یا ماساژ بروید. محدودیت های بیهوده ای که تعریف کرده اید را کنار بگذارید. اگر قصد شراکت دارید، امرو زفرصت خوبی برای حرف زدن با شریکتان است. حتی برای صحبت کردن با عشقتان هم فرصت خوبی است. زیرا ارتباط های اجتماعی شما عالی هستند و می توانید خیلی خوب با دیگران به تفاهم برسید. اگر از رابطه تان راضی نیستید، می توانید یک رابطه تازه را از همین امروز آغاز کنید.


اسفند

چقدر برای واقعی کردن رویاهای خود تلاش کرده اید؟ اگر هیچ، همین امروز دست به کار شوید. فرصت ها را غنیمت بشمارید. این همه موقعیت شاید در روزهای آینده وجود نداشته باشند. با انجام کارهای عقب افتاده، بار سنگینی را از دوش خود بردارید. این کمک می کند تا راحت تر آرزوهای خود را درک کنید و بدون هیچ مانعی به سوی برآورده شدن آنها پیش بروید. همان قدر که احساسی برخورد می کنید، باید عاقل هم باشید. عقل و احساس را در یک مسیر قرار دهید. بر ترس هایتان غلبه کنید. اگر فردی را دوست دارید و به او فکر می کنید، به خود و او این فرصت را بدهید که مستقیما در مورد آن حرف بزنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      واقعاجالب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج