جاباما
۱۶۲۵۴۸
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

در سال ۹۴ از اضافه‌کاری خبری نیست

سال ۹۴ با توجه به کاهش بهای نفت پیش‌بینی می‌شود دولت بتواند حقوق کارمندان را پرداخت کند اما از اضافه‌کاری خبری نیست.

خبرگزاری فارس:حسن خسته‌بند عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی بودجه سال ۹۴ گیلان با اشاره به لایحه بودجه انقباضی دولت در سال آینده اظهار کرد: سال ۹۴ سیاست دولت کنترل قیمت‌ها و مهار تورم است.

وی به وجود رکود در سال 94 مانند امسال اشاره کرد و افزود: به‌دنبال رکود بیکاری ایجاد می‌شود و باید تلاش کنیم پروژه‌های استان را به اتمام برسانیم.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتمام پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی سال آینده مد نظر دولت است، تصریح کرد: سال ۹۴ با توجه به کاهش بهای نفت پیش‌بینی می‌شود دولت بتواند حقوق کارمندان را پرداخت کند اما از اضافه‌کاری خبری نیست.

خسته‌بند از تشکیل سازمان برنامه و بودجه در استان‌ها خبر داد و بیان کرد: معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان با همکاری نمایندگان مجلس تا فرصت باقی است تلاش کند مدیران دستگاه‌ها بتوانند پروژه‌ها را به اتمام برسانند.

*احتمال کاهش رقم لایحه بودجه در مجلس وجود دارد

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال نیز در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه مذکور گفت: تا زمانی که سامانه توزیع اعتبارات نداریم لازم است وضعیت خود را با سال‌های گذشته و دیگر استان‌ها مقایسه کرده و اگر تفاوت فاحشی در بودجه وجود دارد باید بتوانیم از حق استان دفاع کنیم.

محمود شکری زمان ارائه پیشنهاد مدیران دستگاه‌های اجرایی در مورد لایحه بودجه سال ۹۴ به نمایندگان مجلس شورای اسلامی را تا هفتم دی ماه امسال عنوان کرد و افزود: کمیسیون‌های مجلس تا زمان مذکور می‌توانند پیشنهادهای ارائه شده را دریافت کنند.

وی با اشاره به روند نزولی بهای نفت تصریح کرد: احتمال کاهش رقم بودجه پیشنهادی دولت در مجلس وجود دارد.

شکری بر اجرای پروژه‌های عمرانی در گیلان تاکید کرد و یادآور شد: ۹ ماه از سال جاری می‌گذرد اما اجرای پروژه‌های عمرانی در استان آغاز نشده است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هیچکدام از پروژه‌های ملی، استانی، تبصره‌ای و ... در استان آغاز نشده است، خاطرنشان کرد: موضوع مذکور در شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال مشهود است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا

      بیچاره کارمندا ...... خدا روشکر دیوار کوتاه تر از اونها نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج