جاباما
۱۶۲۵۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آيا پولادي دوباره ملي‌پوش مي‌شود؟

در حالي‌که اهالي فوتبال ايران به دنبال راه‌حلي هرچند بعيد و غيرممکن براي رفع مشکل فوتباليست‌هاي سرباز هستند، در سمت مقابل قانون راي به شدت مجازات و محروميت اين بازيکنان را خواهان است.

ورزش سه: در حالي‌که اهالي فوتبال ايران به دنبال راه‌حلي هرچند بعيد و غيرممکن براي رفع مشکل فوتباليست‌هاي سرباز هستند، در سمت مقابل قانون راي به شدت مجازات و محروميت اين بازيکنان را خواهان است.

شب گذشته حمید رسایی، نماینده مجلس به عنوان یکی از سیاست‌مدارانی که مماشات با تخلف فوتبالیست‌ها را به صلاح مملکت نمی‌داند، خواستار برخورد با متخلفین و حتی محرومیت کامل و مادام آنها از فوتبال شد.

رسایی عقیده داشت مجازات بازی در تیم‌های نظامی برای متخلفین بسیار کم است و حتی می‌شود به این مجازات لقب پاداش را اهدا کرد. او در حرف‌هایش مدام از سربازانی که در نقاط صفر مرزی مشغول به خدمت هستند صحبت می‌کرد این بازیکنان متخلف به مدت دو سال از فوتبال محروم شوند. این در شرایطی است که اهالی فوتبال عقیده دارند که با توجه به سرمایه‌گذاری طولانی مدتی که روی برخی از فوتبالیست‌ها صورت گرفته، محرومیت آنها از فوتبال اتلاف منابع و سرمایه مملکت است.

در حال حاضر با توجه به فاصله شدید بین نظرات دو طرف به دشواری می‌توان انتظار داشت که راهکاری برای حل فوری این مساله اندیشیده شود و بنابراین با توجه به ممنوعیت حضور این بازیکنان در مسابقات رسمی کارلوس کی‌روش و فوتبال ایران نیز نخواهند توانست از خدمات این افراد استفاده کنند. این مساله تنها در صورتی تغییر خواهد کرد که یک توافق از بالا، شرایط را به سود فوتبال ایران عوض کند. چیزی که البته فعلا به سختی می‌شود انتظار آن را داشت، بخصوص که با توجه به اطلاع‌رسانی رسانه‌ها در این‌باره، حساسیت جامعه کاملا برانگیخته شده و هرگونه مماشات در این باره مورد نقد قرار خواهد گرفت.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بارها اعلام کرده به مهرداد پولادی و سروش رفیعی نیاز دارد. دو بازیکنی که هر دو از متخلفین این مساله محسوب می‌شوند، اگرچه جرم پولادی، عدم حضور در ایران برای رسیدگی به پرونده‌اش بوده است.

پولادی از جمله بازیکنانی بود که جزو ستاره‌های ایران جام جهانی بود و با توجه به فقر ایران در جناح چپ می‌توانست از مهره‌های تاثیرگذار ایران در جام ملت‌های آسیا(استرالیا) باشد و کی‌روش به شدت نگران و پیگیر وضعیت این بازیکن است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج