۱۶۲۳۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عاقبت افشارزاده هم مثل سیاسی می‌شود؟

یکی از عواملی که گفته می شود موجب بازداشت سیاسی مدیرعامل پرسپولیس شده، شکایت اسپانسر سابق این باشگاه است، شکایتی که افشارزاده و استقلال تهران را نیز تهدید می کند.

ایرنا: روزهای ابتدایی بازداشت حمیدرضا سیاسی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بود که امیررضا خادم نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در امور استقلال و پرسپولیس گفت: سیاسی به دلیل پرونده های مفتوح باقی مانده از مدیریت های گذشته، بازداشت موقت شد و بعید نیست در روزهای آینده مشکلاتی برای بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال نیز به وجود بیاید.

پس از این اظهارات خادم، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به هیچ عنوان به سرنوشت مدیرعامل پرسپولیس دچار نمی شوم و این مساله را تکذیب می کنم.

هر چند افشارزاده دچار شدن به سرنوشت مدیرعامل پرسپولیس را تکذیب کرده اما اگر علت بازداشت «سیاسی» آنگونه که مدیرعامل و وکیل شرکت بهنام پیشرو کیش اعلام کرده اند، واگذاری برند تبلیغاتی باشگاه با قراردادهای موازی و معارض به چند نفر باشد، شاید بتوان سرنوشتی مانند سرنوشت سیاسی و باشگاه پرسپولیس را برای افشارزاده و باشگاه استقلال پیش بینی کرد.

«سیاسی» مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ۱۵آذر ماه به شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد و بعد از تفهیم اتهام از سوی بازپرس، برای وی قرار بازداشت شد. پس از احضار سیاسی به دادسرا و بازداشت وی، گمانه زنی ها در خصوص علت بازداشت وی بسیار بود تا اینکه مدیرعامل شرکت بهنام پیشرو کیش اسپاسنر قبلی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد «سیاسی» با شکایت این شرکت بازداشت شده است.

طبق اظهاراتی که قهرمان شجاعی وکیل شرکت بهنام پیشرو کیش ۱۹ آذر ماه با خبرنگار ایرنا داشته است، سیاسی برند تبیلغاتی باشگاه پرسپولیس را با قراردادهای موازی و معارض به چند نفر از جمله شرکت بهنام پیشرو کیش واگذار کرده و همین مساله موجب شکایت از وی شده است.

به گفته شجاعی باشگاه پرسپولیس قبل از اینکه برند تبلیغاتی باشگاه را در قبال دریافت ۳۰ میلیارد تومان به بهنام پیشرو کیش واگذار کند، آن را به شرکت داتام و صدراسیستم واگذار کرده بود و پیش از آنکه با شرکت های یاد شده قرارداد را فسخ کند، آن را به بهنام پیشرو واگذار کرده است.

وکیل شرکت بهنام پیشرو معتقد است، مسئولان پرسپولیس بعد از دریافت ۱۰ میلیارد تومان از مجموع ۳۰ میلیارد تومان قرارداد منعقد شده، بدون اینکه قرارداد خود را با این شرکت فسخ کنند و ضرر و زیان این شرکت را بپردازند، برند باشگاه را به شرکت دیگری یعنی شرکت جنکسیس واگذار کرده اند.

طبق بررسی های صورت گرفته، نمونه این مساله تا حدودی در باشگاه استقلال تهران نیز صادق است. مسئولان قبلی آبی پوشان پایتخت، برند این باشگاه را تا پایان فصل جاری به بازار موبایل ایران واگذار کرده اند و بازار موبایل نیز طبق برنامه به تعهدات خود عمل کرده و در قالب دوره های مختلف، به استقلال پول تزریق کرده است.

باشگاه استقلال تهران در حالی که برند تبلغیاتی خود را تا پایان فصل جاری به بازار موبایل ایران واگذار کرده بود، ابتدای این فصل با اسپانسر دیگری در قبال پرداخت ۲۰ میلیارد تومان، قرارداد امضا کرد.

این اسپانسر شرکت توسعه صنایع نوین ایران است که به گفته مسئولان باشگاه استقلال فراتر از تعهد خود عمل و تا کنون ۱۴ و نیم میلیارد تومان از مجموع ۲۰ میلیارد تومان را به باشگاه پرداخت کرده است.

پرداخت مبلغ یاد شده در حالی از سوی شرکت توسعه صنایع نوین ایران صورت گرفته که به رغم گذشت بیش از ۱۷ هفته از رقابت های لیگ برتر، این شرکت هیچ گونه درآمد زایی از محل در اختیار گرفتن برند باشگاه استقلال نداشته است.

البته مسئولان باشگاه استقلال معتقدند، از قبل شرایط را برای اسپانسر جدید باشگاه توضیح داده بودند و همین مساله موجب شده اسپانسر جدید به رغم نداشتن درآمدزایی و به خاطر علاقه ای که به استقلال و هوادارانش دارند، موضوع را پیش خود نگهدارند و اعتراضی نکنند.

این دقیقا همان شرایطی است که موجب شد بهنام پیشروکیش از پرسپولیس شکایت کند زیرا این شرکت معتقد است مسئولان پرسپولیس در حالی که ۱۰ میلیارد تومان از آنها دریافت کرده بودند، برند باشگاه را بدون فسخ قرارداد خود با بهنام پیشرو کیش به شرکت دیگری واگذار کرده اند.

البته در باشگاه استقلال هنوز کار به شکایت و شکایت کشی نرسیده زیرا استقلال قرارداد خود را با بازارموبایل ایران فسخ نکرده و اسپانسر جدید را نیز تاکنون راضی نگه داشته است.

شاید خادم با اطلاع از این موضوع گفته بود امکان دارد افشارزاده هم به سرنوشت سیاسی دچار شود!.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج