جاباما
۱۶۲۳۴۴
۱۱ نظر
۵۰۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۸
پ

زورگيری با شمشير در غرب تهران

دختر جوان زماني كه برندگي تيغه شمشير پسر بزهكار را ديد، براي نجات جان خود، چاره‌يي جز تسليم تمامي طلا و جواهراتش نداشت.

روزنامه شهروند: دختر جوان زماني كه برندگي تيغه شمشير پسر بزهكار را ديد، براي نجات جان خود، چاره‌يي جز تسليم تمامي طلا و جواهراتش نداشت.

٢٠ آذرماه سال جاري، سرنشين يك دستگاه خودروي سواري پژو ٢٠٦ در خيابان جلال آل احمد تهران كه با ربودن دختري جوان، قصد زورگيري از او را داشت از سوي عوامل گشت نامحسوس نيروي انتظامي شناسايي و دستگير شد.

شرور سابقه‌دار كه با تهديد شمشمير موفق به ربودن دختر جوان شده بود پس از مدتي نقشه سرقت از طعمه خود را عملي كرد غافل از اينكه ماموران او را تحت نظر دارند و به زودي عمليات دستگيري‌اش را آغاز خواهند كرد.

سرهنگ اميرحسين رضايي، رييس كلانتري ١١٨ ستارخان در تشريح روند شناسايي و دستگيري زورگير گفت: شامگاه ٢٠ آذرماه امسال بود كه عوامل گشت نامحسوس كلانتري ١١٨ در حال گشت زني در خيابان جلال آل احمد ناگهان با صحنه درگيري سرنشين يك دستگاه خودروي پژوي ٢٠٦ با دختري جوان روبرو شدند و به سرعت خود را به محل حادثه نزديك كردند.

همزمان ماموران با برقراري تماس با مقر انتظامي به استعلام پلاك خودرو پرداختند كه در جريان آن مشخص شد، خودروي سواري پژو ٢٠٦ از سوي مقام قضايي دستور توقيف دارد و راننده آن تحت تعقيب پليس است.

به اين ترتيب شكي باقي نماند كه متهم از اراذل و اوباش سابقه‌دار است و پيش از اين ‌بارها از سوي پليس دستگير و روانه زندان شده است. در حالي كه شرور، اسير برق شمشير خود شده بود، ماموران با چراغ‌هاي خاموش هر لحظه به او نزديك‌تر مي‌شدند.

ماموران كه براي دستگيري متهم، طرح مهار را به اجرا گذاشته بودند موفق شدند در عملياتي غافلگيرانه شرور سابقه‌دار را دستگير و براي انجام بازجويي‌ها به پليس آگاهي منتقل كنند.

به گفته سرهنگ رضايي، در بازرسي از خودروي زورگير يك قبضه سلاح سرد شمشير به همراه مقاديري حشيش و گراس كشف و به مقر انتظامي منتقل شد.

در جريان رسيدگي به پرونده، مالباخته نيز كه به همراه متهم به پليس آگاهي منتقل شده بود در شكايت خود به ماموران گفت: در روز حادثه داشتم به داروخانه مي‌رفتم كه ناگهان سارق جلوي من توقف و مرا به زور سوار خودروي پژو ٢٠٦ خود كرد و با تهديد شمشير، طلا و موبايل مرا به سرقت برد. شاكي در اظهارات خود ارزش اموال سرقتي را بيش از ٧ ميليون و ٥٠٠ هزار تومان عنوان كرده بود.

از سوي ديگر، متهم كه چاره‌يي جز اعتراف به زورگيري‌هاي خود نداشت در جريان بازجويي‌ها به ماموران گفت: وقتي مالباخته را در خيابان ديدم تصميم گرفتم نقشه سرقت از او را اجرا كنم به همين دليل با تهديد شمشيري كه در ماشين داشتم او را ترساندم و مجبور كردم كه سوار خودرو شود و پس از طي مسيري كوتاه، طلا و گوشي موبايل او را به سرقت بردم اما ناگهان با ماموران نيروي انتظامي روبه‌رو و دستگير شدم.

به اين ترتيب پرونده متهم پس از انجام تحقيقات مقدماتي براي بررسي تخصصي‌تر در اختيار ماموران پايگاه دوم پليس اطلاعات و امنيت عمومي تهران بزرگ قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارشناس

      حتما بازهم پس از گذشت چند روز آزاد خواهد شد و مجدد به عمل زشت حود ادامه می دهد فکر کنم تعداد مجرمین محدود می باشد چون این عمل چندین بار تکرار می شود ( سرقت - دستگیری - آزادی )

    • بدون نام

      نیروی انتظامی جوری باید این قبیل اشرار را مجازات کند که اگر هم قاضی اورا رهاکرد دیگر قادربه بستن راه مردم وشمشیرکشی نباشد.درضمن قاضی هم نباید رحم کند وصبرکند این شروریکی رابکشد بعد...

    • اکبر

      بالاخره معلوم نشد این اراذل واوباش با این سوابق ننگین شرارت متعدد چرا وچگونه براختی وبعد از چند بار دستگیری آزادانه به شرارتهای حود ادامه میدهند آیا کسی پاسخگوست /

    • مردم

      متهم از اراذل و اوباش سابقه‌دار است و پيش از اين ‌بارها از دستگير و روانه زندان شده است.
      لطفا بازم آزادش کنین !!! شاید کار نیمه تمام داشته باشه.

    • شهروند

      واقعا مسخره است مجرمى كه بارها جرم مىكند ولى باز او راازاد مىكنند براى جنايت چه دستهايي پشت پرده است؟ چرا مردم سر كارن؟ چه كسى جوابگوست؟

      پاسخ ها

      • كيوسك

        چرا فك ميكني سركاري وقتي كه كوچكترين اگاهي از مسائل حقوقي نداري.

      • جمید

        چرا فکر می کنی آگاهی از مسائل حقوقی باعث میشه که کار آقایانی که مسئولن درست و قابل توجیه هست؟

    • میلاد

      اصن به زندان احتیاجی نیست!
      کافیه حکم بدن که هر کی مزاحمت ایجاد کنه، زورگیری کنه مجازاتش قطع انگشت شست و اشاره دو دستشه!
      اونوقت همه میبینیم که چقدر جنایت کم میشه!
      از طرفی هم کسی که جنایت کنه و حکمش اجرا بشه دیگه بدون اون دوتا انگشت محاله بتونه قمه و چاقو و اسلحه بگیره دستش!
      زندان رفتن واسه مجرمین زورگیری شده زنگ تفریح، در حالی که نباید اینطوری باشه ...

    • نشناس

      اعدام ولاغیر

    • محمدرضا

      سلام.عیب نداره ناراحت نباشين بعدازچندروز آزاد و به کارگشا ادامه میدهند.ولی بازهم باتشکرازنیروی انتظامی

    • سید محمد

      باسلام فاصله طبقاتی بین مردم که زیاد شد جوانانی عقده ای وبیمارگونه بوجود می آید که آسایش دیگران را به تعطیلی می کشاند کتاب جوان نوشته مرحوم استاد فلسفی مطالعه شود یاعلی مدد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج