۱۶۲۲۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شهرستاني های محبوب، پشت ديوار ليگ‌برتر

تيم هاي پرطرفدار ليگ دسته اول، در حال حاضر شرايط و بخت خوبي را براي صعود به ليگ‌برتر دارند و به جز گل گهر سيرجان، ۴ تيم پرطرفدار ديگر صاحب شرايط خوب براي صعود احتمالي به ليگ‌برتر هستند.

ورزش سه: تيم هاي پرطرفدار ليگ دسته اول، در حال حاضر شرايط و بخت خوبي را براي صعود به ليگ‌برتر دارند و به جز گل گهر سيرجان، ۴ تيم پرطرفدار ديگر صاحب شرايط خوب براي صعود احتمالي به ليگ‌برتر هستند.

از گروه الف آغاز می‌کنیم که استقلال اهواز و نساجی قائمشهر، هر ۲ بخت صعود دارند. هر چند استقلال اهواز در رتبه اول و نساجی در پله ششم هستند اما نه پله اهوازی ها چندان محکم و نه موقعیت قائمشهری ها چندان بد است چرا که فاصله تیم اول تا ششم گروه الف لیگ‌برتر، تنها ۳ امتیاز است.

استقلال اهواز پرطرفدارترین تیم استان خوزستان است. استانی که جمعیت هواداران استقلال از پرسپولیس در آن بیشتر است در چنین موقعیت هایی تیم استقلال آن شهرستان هم، پرطرفدار است. با وجود آنکه فولاد، بهترین تیم خوزستان است اما بازی های این تیم تنها برابر سرخابی ها و تیم های بزرگ تراکتورسازی و سپاهان تماشاگر داشته و استقلال اهواز، برابر همه حریفان خود حداقل ۴ ـ۳ هزار تماشاگر داشته و برابر بزرگان، استادیوم قدیمی اهواز تختی را پر می‌ کنند.

نساجی هم اصیل ترین و پرطرفدارترین تیم مازندران و دومین تیم محبوب پهنه شمال، بعد از ملوان است. آنها از تیم هایی چون سپیدرود رشت، شموشک، ایرسوتر، آستان قدس ساری، شهرداری ساری و نفت قائمشهر در مقاطع مورد اشاره آنها، پرتماشاگرتر هستند. در صورت صعود نساجی به لیگ‌برتر تنها می‌ توان تماشاگر پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی را از جمعیت تماشاگر این تشهر بالاتر دانست.

اما در گروه ب، تیم مس رفسنجان با ۲۴ امتیاز خرج خود را از سایرین جدا کرده، معهذا نفت آبادان، دومین تیم محبوب خوزستان بعد از استقلال اهواز و سیاه جامگان تیمی که مشهدی ها در غیاب ابومسلم، همرنگی پیراهن سیاه جامگان را تقدیس می‌ دارند، تماشاگری پرتعداد دارند.

در این گروه گل گهر سیرجان در رتبه یازدهم ایستاده است و حداکثر شانس این تیم رسیدن به میانه های جدول است.

در فوتبال سال ۹۳ ما که پرسپولیس و استقلال در بازی های معمولی زیر ۱۵ هزار تماشاگر دارند و تراکتورسازان بعد از تب تند ۳ ـ۲ سال اول حضورش در لیگ‌برتر، حالا با افت تماشاگر مواجه شده است حضور تیم های پرطرفدار در لیگ‌برتر، به بالندگی استاندارد این مسابقات کمک می‌ کند.

تیم های استقلال اهواز، شاهین بوشهر، نساجی قائمشهر، ابومسلم مشهد، نفت آبادان و برق شیراز تیم های پرطرفداری هستند که از بین آنها شاهین، برق و ابومسلم دیگر حتی در لیگ دسته اول هم نیستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج