جاباما
۱۶۲۲۲۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تلفات مرگبار جاده ها طی ۲۴ ساعت گذشته

در ۸ تصادف که طی ۲۴ ساعت گذشته در جاده های ایران رخ داد، ۱۱ نفر کشته و ۱۳ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

خبرآنلاین: در ۸ تصادف که طی ۲۴ ساعت گذشته در جاده های ایران رخ داد، ۱۱ نفر کشته و ۱۳ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

شرح وقایع:
بر اثر واژگونی و آتش سوزی پراید در جاده بجنورد- شیروان در استان خراسان شمالی هر پنج سرنشین آن از جمله راننده در آتش سوختند، در این حادثه پراید به دلیل نامعلومی پس از واژگونی دچار آتش سوزی شده و تمام پنج سرنشین آن در آتش سوختند

بر اثر تصادف پیکان وانت با پراید و کشنده ولوو در جاده اهواز به باوی، تقاطع اهواز به ملاثانی راننده پیکان وانت کشته و سرنشین آن زخمی شد.

بر اثر تصادف پژو پارس با کامیون در محور علویجه - نجف آباد دو نفر از سرنشینان پژو پارس کشته و یکی از سرنشینان پژو و راننده کامیون هم زخمی شدند.

بر اثر تصادف بنز تک با پژو پارس در کیلومتر چهل محور تفت به ابرکوه در منطقه دره زرشک راننده پژو پارس جان باخت.

تصادف شدید کیا اپتیما با بلوک های سیمانی در بزرگراه آزادگان چهار زخمی بر جا گذاشت، در این حادثه کیا اپتیما به دلیل نامعلومی به شدت با بلوک های سیمانی تصادف کرد كه چهار سرنشین آن در داخل اتاقک خودرو مجروح و گرفتار شدند، آتش نشانان به یاری سرنشینان کیا اپتیما شتافته و مصدومان که سه زن ۴۵، ۴۸ و ۷۵ ساله و مردی ۸۰ ساله بودند را از داخل اتاقک خودرو بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

هیوندا در بلوار شهید کریمی شهر ری با گاردریل جاده به شدت تصادف کرد که خوشبختانه راننده آن از این حادثه جان سالم بدر برد، در اثر تصاف هیوندا با حفاظ فلزی وسط بلوار، یکی از حفاظ ها از قسمت جلو وارد موتور و اتاقک خودرو شد و پس از عبور از کنار راننده در قسمت عقب خودرو متوقف ماند، آتش‌نشانان با قطع برق باطری و گشودن در هیوندا راننده را که هیچ صدمه ای ندیده بود و فقط شوكه شده بود، از داخل اتاقک این وسیله نقلیه خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند، آتش نشانان با استفاده ابزارهای مخصوص گاردریل را پس از انجام برشکاری از داخل هیوندا بیرون آوردند، هیوندا با جرثقیل راهنمایی و رانندگی به پارکینگ منتقل شد.

پرايد كه با سرعت زياد در مسير جنوب به شمال بزرگراه يادگار امام (ره) درحركت بود ناگهان از مسيراصلي منحرف شده و پس از تصادف با گاردريل هاي كنار بزرگراه واژگون شد، سرنشيان پراید توسط امدادگران اورژانس به بيمارستان منتقل شدند.

پژو در محور کمربندی کرمانشاه واژگون شد که پنج نفر مصدوم و دو نفر دیگر نیز کشته شدند، مصدومان برای مداوا توسط نیروهای اورژانس فوریت‌های پزشکی به مراکز درمانی منتقل شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج