جاباما
۱۶۲۱۱۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آخرین مهلت ثبت نام آرم طرح ترافیک ۹۴

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل ونقل و ترافیک از تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی آرم طرح ترافیک سال ۹۴ تا پایان ۱۲ دی ماه خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل ونقل و ترافیک از تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی آرم طرح ترافیک سال ۹۴ تا پایان ۱۲ دی ماه خبر داد.

مصطفی قنبر نژاد با تاکید بر اینکه در ابتدا مهلت ثبت نام از تاریخ ۱۶ آذر و تا پایان روز ۳۰ آذرماه اعلام شده بود،اظهار کرد: با توجه به اینکه جمع کثیری از شهروندان به مناسبت اربعین حسینی به کربلای معلی سفر کرده بودند و بعضا ممکن است از ثبت نام اینترنتی جا مانده باشند، با تدابیر اندیشیده شده مهلت ثبت نام به مدت دو هفته و تا تاریخ ۱۲ دی ماه تمدید شد.

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک تاکید کرد: ۱۲ دی ماه آخرین مهلت ثبت نام اینترنتی برای متقاضیان دریافت ارم طرح ترافیک سال ۹۴ است و به طور قطع مهلت اعلام شده تمدید نخواهد شد .

وی با اشاره به اینکه طی سال جاری امکان جدیدی در سامانه ثبت نام فراهم شده است؛ تصریح کرد: آن دسته از شهروندانی که به هر دلیلی نیازمند ویرایش در خواست خود هستند تا ۲۴ ساعت قبل از مهلت پایان ثبت نام ۱۲ دی ماه می توانند با ورود به پنجره ویرایش درخواست و از طریق کد رهگیری و کد پستی شان نسبت به ویرایش درخواست شان اقدام کنند .

قنبرنژاد تصریح کرد: پس از بررسی سیستماتیک، نتایج متقاضیان واجد شرایط دریافت آرم طرح ترافیک هفته اول بهمن ماه اعلام می شود .

وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و شورای عالی ترافیک از ابتدای سال ۹۳ تمامی خودروهای پلاک ع و خودروهای امدادی شهر تهران ملزم به دریافت آرم طرح ترافیک سالیانه هستند، تصریح کرد: ثبت نام دریافت آرم پلاک های عمومی شهر تهران در خرداد و تیر ماه سال ۹۳ بود اما مالکان توجه داشته باشند که به منظور دریافت آرم طرح ترافیک سال ۹۴ باید طی مهلت اعلام شده و تا پایان ۱۲ دی ماه نسبت به ثبت در خواست اینترنتی خود اقدام کنند.

قنبرنژاد افزود: تمامی خودروهای پلاک عمومی شهر تهران که دو رقم سمت راست پلاک خودروهای آنها ایران ۱۱ ، ۲۲، ۳۳، ۴۴، است، به منظور تردد در محدوده طرح ترافیک ملزم به دریافت آرم طرح ترافیک بوده و باید نسبت به ثبت نام در سامانه شهرداری تهران (www.tehran.ir)اقدام کنند.

وی خودروهای وانت، وانت بار، نیسان و کامیونت ۵ تن و ۸۰۰، سواری حمل و نقل عمومی، مینی بوس و اتوبوس های درون شهری را از جمله خودروهای پلاک ع برشمرد و بیان کرد: خودروهای امدادی متعلق به مخابرات، ادارات آب، برق و گاز، آمبولانس های متعلق به بیمارستان های خصوصی، امداد خودرو ها و جرثقیل های یدک کش نیز باید ثبت نام کنند.

قنبرنژاد با اشاره به این که معاینه فنی یکی از الزامات دریافت آرم طرح ترافیک است، گفت: خودروهای پلاک ع و امدادی نیزمانند سایر خودروها برای ثبت نام در سامانه باید دارای معاینه فنی از یکی از مراکز معاینه فنی شهر تهران باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج