۱۶۲۰۸۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فال روزانه ۲۸ / ۰۹ / ۱۳۹۳

فال روزانه 28 / 09 / 1393



فال روزانه 28 / 09 / 1393

فروردین

بهترین کسی که می تواند امروز به شما کمک کند خودتان هستید. به ندای درونی خود گوش کنید و اعتماد داشته باشید. مشکلات زندگی همیشه وجود دارند. پس به جای خمودگی و در خود فرو رفتن، سعی کنید برای آنها راهکار پیدا کنید. امروز فرصت خوبی برای فکر کردن است. از این تعطیلی برای آرامش خود و پیدا کردن مسیر درست استفاده کنید. برخی مسایل اصلا ارزشی ندارند. پس بیهوده روی آنها وقت صرف نکنید. هیجان را به زندگی عاطفی خود نیز بیاورید. اگر مجرد هستید احتمالا امروز با فردی که در شهر یا مسافتی دور از شما است ارتباط نزدیک برقرار می کنید. کمی از این مساله دلهره دارید اما نگران نباشید همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

اردیبهشت

امروز در شراکت می توانید به جاهای خوبی برسید. این شراکت می تواند در حوزه کار یا عشق باشد. از این زمان عالی برای پیشبرد اهداف بهره بگیرد. از نظر روحی نیز برایتان درست آورد بسیار خوبی دارد. تصمیم گیری در مورد مسایل مهم این قدر که تصور می کنید هم بد نیست. هارمونی و تفاهم با عشقتان امروز زیاد است. با هم بسیاری از سوتفاهم ها را برطرف خواهید کرد. به همین دلیل، یک جشن دونفره عالی بگیرید و تا می توانید خوشحالی کنید. شاید هوا در بیرون چندان مناسب تفریح نباشد. پس در خانه برای خود برنامه سرگرمی ترتیب دهید. مثلا فیلم تماشا کنید یا با هم آشپزی کنید.

خرداد

اگر درگیر پروژه ای هستید که به سوال بیشتر نیاز دارد، خجالت نکشید. برای پیشبرد کار خود باید از بقیه در مورد اشکالات خود بپرسید. خوشبختانه، انرژی های امروز در مسیری هستند که اعتماد به نفس خوبی به شما می دهند پس از این فرصت استفاده کنید تا چند قدم جلو بیفتید. با عشقتان لباس های گرم بپوشید و به دل طبیعت بزنید. با هم تفریحات مناسب فصل را تجربه کنید. ارتباط های شما امروز کلن خوب هستند و رابطه عاشقانه هم در صدر همه آنها قرار دارد. به جای اعتراض کردن و هدر دادن این همه انرژی و فرصت های خوب، فقط از لحظه های خود لذت ببرید.

تیر

منوی موفقیت امروز برای شما این است که با خودتان خلوت کنید و به همه کارهایتان سر و سامان بدهید. خیلی ساده افکارتان را بنویسید و آنها را اولویت بندی کنید. سپس بیرون بروید و در جمع دوستان یا همکاران باشید. انرژی های امروز شما را به سمت شاد و پرهیجان بودن هل می دهند. پس بی خود در جای خود میخکوب نشوید. با اینکه روز تعطیل است اما خیلی از برنامه های شغلی خود را می توانید به انجام برسانید و ذهنتان را از خیلی درگیری ها آزاد کنید. همین مساله در زندگی شخصی شما نیز تاثیر مثبت می گذارد. با عشقتان می توانید مکالمه های شاد و مثبت داشته باشید. حتی می توانید در مورد مشکلات اخیر خیلی آرام و عاشقانه با هم حرف بزنید و سو تفاهم ها را برطرف کنید.

مرداد

امروز شاید کمی دچار عصبانیت شوید. یا فکر کردن به مسایل کاری و برخی مشکلات شخص شما را عصبی کند. اما کاملا کوتاه مدت است و پس از چند ساعت برطرف می شود. بعد از آن می توانید با دوستان یا خانواده مشورت کنید. افکار خود و دیگران را در یک برگه یادداشت کنید و از آنها یک نتیجه گیری کلی کنید. بر اساس آن هم برای آینده و شغل و درآمد بهتر نقشه بکشید. تعطیلی امروز برایتان بسیار مفید است. زیرا علاوه بر رسیدگی به کارهای عقب افتاده، می توانید با عشقتان نیز رابطه بهتری برقرار کنید. در این اواخر شاید کمی از هم دور شده باشید. اما امروز این فرصت هست که تایم بیشتر در کنار هم باشید.

شهریور

اگر بخواهید واکنش تدافعی به رویدادهای زندگی نشان دهید فقط خودتان را از مسیر موفقیت دور کرده اید. کمی آرام باشید. از فرصت تعطیلی امروز برای کسی آرامش و فکر کردن به برنامه های خود استفاده کنید. زمان خوبی است که در را به روی همه ببنید و در تخیلات خود غرق شوید. باید کشف کنید که چه می خواهید و می خواهید به کجا برسید. پس از اینکه با خودتان به نتیجه واحد رسیدید، فکرهایتان را با اطرافیان در میان بگذارید و نظر آنها را نیز جویا شوید. با عشقتان هم می توانید مشورت کنید. او می تواند علاوه بر تسکین روحی، از نظر کاری هم برایتان مفید باشد و ایده های خوبی داشته باشد.

مهر

امروز که تعطیل است می توانید در کمال آرامش و پس از یک استراحت کامل، در مورد شغل خود فکر کنید. پروژه ای که در دست دارید به شما کمک می کند تا انرژی زیادی برای آن صرف کنید. باید راهکاری برای سرعت بخشیدن به آن بیابید. این توان در وجود شما هست. فقط باید از مشورت دیگران نیز استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که فکرهای گروهی همیشه نتیجه بسیار بهتری دارند. برای خودتان عادت های خوب درست کنید. با شریک عاطفی خود قرار ملاقات بگذارید. در مورد اهداف و آرزوهایتان بگویید و بخواهید در ترسیم یک آینده بهتر به شما کمک کند. اگر مجرد هستید، با حضور در جمع های عمومی می توانید با فرد مناسبی آشنا شوید.

آبان

از هیچ اتفاقی هراس به دل راه ندهید. مشکلات همیشه در همه لحظه های زندگی حاضر هستند. این نوع واکنش شما است که نتیجه را تعیین می کند. اگر استرس و هیجان منفی داشته باشید شاید از مسیر حقیقی خارج شوید. اما با حفظ آرامش و استفاده از عقل و منطق، می توانید در راه موفقیت قرار بگیرید. خوشبختانه کائنات انرژی های زیادی در وجودتان گذاشته است تا به کمک آنها چند ساعتی در مورد افکارتان با خود خلوت کنید و بتوانید راه را از بیراهه تشخیص دهید. پس از این سکوت چند ساعته به جمع دوستان بروید و هیجانات مثبت خود را خالی کنید. در جمع بودن موجب بهبود روحیه شما می شود.

آذر

بازی تمام شد! تاکنون هر مسیر اشتباهی که رفته اید بس است. از همین امروز باید برای آینده بهتر برنامه ریزی کنید. در نخستین قدم با خودتان خلوت کنید و حرف های خود را بشنوید. از آنها نت بردارید. سپس جمع بندیشان کنید. بدی ها را دور بریزید. حتی لازم نیست برای آنها ناراحت باشید. روزهای خوبی در انتظار شما است. بیهوده وقتتان را تلف نکنید. انرژی زیاد را باید از اطرافیان بگیرید. در جمع های شاد حاضر شوید. حرف ها را بشنوید و در ذهن خود ذخیره کنید. از امروز عادت های تازه برای خود تعریف کنید. پس از چند ساعت تنها بودن خوب است با عشقتان قرار بگذارید و با هم تفریحات تازه ای دنبال کنید. فقط از مود غر زدن بیرون بیایید و گیر ندهید. یا اعتراض نکنید. شاد باشید و شادی ببخشید.

دی

موفقیت شما در کار گروهی خلاصه شده است. چه ضرورتی دارد همه کارها را به دست بگیرید و الکی خودتان را خسته کنید. در آخر هم استرس داشته باشید که آیا کارهایتان نتیجه می دهد یا نه؟ با همکاران همگام شوید. با کار گروهی می توانید ایده های نابی داشته باشید و با سرعت بیشتر و استرس کمتر، همه کارها را به انجام برسانید. توان کاری خود را بسنجید و با همه قوا به جلو پیش بروید. می توانید نمونه خوبی برای همکاران باشید. امروز ماه در وضعیتی است که حس های عاشقانه تان زیاد است. این فرصت خوبی برای عاشقانه سپری کردن امروز است.

بهمن

در این فاز که باید با همه بجنگید باقی نمانید. اتفاقا از این حالت روحی بیرون بیایید. انرژی بدهید و انرژی بگیرید. فرصت های کاری بسیار خوبی در انتظار شما است. فقط باید قواعد کار گروهی را به خوبی بدانید. اگر نظرات شما با مخالفت روبه شدند، حتی اگر مطمئن هستید حق با شما است، با دیگران نجنگید. با آرامش از فکرهای خود دفاع کنید. آزادی روحی کمک می کند از نظر اخلاقی و شخصی هم حس بهتری داشته باشید. نتیجه آن هم ارتباط نزدیک تر و عاشقانه تر با شریک عاطفیتان است.

اسفند

امروز خدا را شکر می توانید کمی با خودتان خلوت کنید و به آرزوهایتان بیندیشید. با آرامش مدیریت اوضاع را به دست بگیرید. هیجان را دوست دارید و از این امر لذت می برید. پس تا می توانید زندگی شاد و مفرحی برای خود بسازید. همه چیز را سخت نگیرید. اگر در نظر دارید امروز با فرد جدیدی قرار بگذارید باید شادی و هیجان خود را بیشتر کنید. خشک و بی حال بودن حس بدی به طرف مقابل منتقل می کند. لباس های شیک بپوشید و با لبخند سر قرار حاضر شوید. اما خیلی هم خود را مشتاق نشان ندهید. مردم از احساسات زیاد و ناگهانی دچار هراس می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج