جاباما
۱۶۲۰۴۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

«لیدی گاگا» و «مدونا» به جان هم افتادند!

در ستیز دائم برای به دست آوردن توجه بیشتر، لیدی گاگا و مدونا هر دو موفقیت های خود را داشته اند. آخرین اینها جایگزینی مدونا به جای لیدی گاگا به عنوان سفیر ورساچه در ماه گذشته بوده است. بیایید نگاهی به ضربه هایی که این دو به هم زده اند داشته باشیم.

«لیدی گاگا» و «مدونا» به جان هم افتادند!
برترین ها: در ستیز دائم برای به دست آوردن توجه بیشتر، لیدی گاگا و مدونا هر دو موفقیت های خود را داشته اند.

به گزارش برترین ها ؛ آخرین اینها جایگزینی مدونا به جای لیدی گاگا به عنوان سفیر ورساچه در ماه گذشته بوده است. بیایید نگاهی به ضربه هایی که این دو به هم زده اند داشته باشیم.

«لیدی گاگا» و «مدونا» به جان هم افتادند!

آرامش قبل از طوفان

در آغاز روابط این دو خیلی هم بد نبودند. حتی در سال ۲۰۰۹ در شوی تلویزیونی «برنامه زنده یکشنبه شب» با هم حضور پیدا کردند و به شوخی شباهت های بین آن دو را مورد مقایسه قرار دادند.

اولین ضربه

در سال ۲۰۱۱، زمانی که از مدونا سوال شد که نظرش در مورد تقلید های لیدی گاگا از او چیست جواب داد: «من هیچ نظری در مورد رفتارهای او ندارم، زیرا نمیدانم رفتارهایی سطحی هستند یا ریشه ای عمیق دارند».

بارش ضربه ها

در سال ۲۰۱۲ مدونا نسبت به مقایسه آهنگ گاگا با عنوان «Born This Way » و آهنگ معروف «Express Yourself » خودش واکنش نشان داده و آهنگ لیدی گاگا را بی کیفیت خواند. او گفت :« وقتی اولین بار آهنگ را در رادیو شنیدم گفتم این چقدر آشناست». او با خواندن ترکیبی از این دو آهنگ بر روی این صحنه ضربه ای عمیق تر وارد کرد.

عقب نشینی

لیدی گاگا در کنسرتی در همان سال روی صحنه رو به جمعیت فریاد زد که من هییییچ اهمیتی نمیدهم که مردم راجع به من چه می گویند. سال ۲۰۱۳ او با زیرکی تمام در مورد رفتارهای مدونا گفت: « همین که ذهن مدونا، کسی که همیشه به عنوان الگو بهش نگاه می کردم رو درگیر کردم خیلی مهمه...فکر نمی کنم واقعا خواسته باشد همچین رفتاری از خودش نشان بدهد، بهر حال من اهمیتی به این مسئله نمی دهم».

ادامه جنگ

مدونا در تور دور دنیای سال ۲۰۱۲ می گوید که لیدی گا گا پرچم صلح او را پس زده و حاضر نشده است دعوت او برای یک اجرای مشترک و همخوانی را بپذیرد. او اضافه کرد: «ولی مهم نیست قبلا هم پیش آمده که دعوت من را رد کرده باشند».

ولی لیدی گاگا می گوید : «بعضی ها فکر می کنند که من تهدیدی برای تاج و تخت آنها هستم. ولی خیلی ممنون، من تاج شما را نمی خواهم، نیازی به آن ندارم. من تاج و تخت خودم را دارم».

اضافه کردن هیزم به آتش

آگوست امسال آهنگ جدید مدونا به اسم «دو قدم عقب تر از من» ( Two Steps Behind Me) به بازار آمد با متنی که به نظر می رسد راجع به رقیب او است. او در این آهنگ می گوید: «تو فقط تقلید می کنی، پس تکلیف حق تالیف من چی میشه، تو دختر خوشگلی هستی، اما دزدیدن دستورالعمل من کار زشتیه».

در ماه اکتبر زمانی که از لیدی گاگا پرسیده شد که خواننده مورد علاقه اش چه کسی است پاسخ داد: «دوست داشتم بگویم مدونا، اما... اگر من جای او و هنرمند با سابقه ای بودم سعی می کردم به هنرمندان جوانتر کمک کنم».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از نظر اخلاقی که هر دو داغون محسوب میشن. ولی از نظر موسیقیایی مدونا خیلی بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج