جاباما
۱۶۱۹۸۵
۹ نظر
۵۰۳۶
۹ نظر
۵۰۳۶
پ

افغان ها دیگر حق ورود به مازندران را ندارند

مدیرکل اتباغ و مهاجرین خارجی استانداری مازندران از ممنوعیت اقامت و حضور اتباع افغانی در استان در نیمه دوم امسال خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل اتباغ و مهاجرین خارجی استانداری مازندران از ممنوعیت اقامت و حضور اتباع افغانی در استان در نیمه دوم امسال خبر داد.

محمد تقی شفیعی در این گفت‌وگو اظهار داشت: دو گروه اتباع خارجی در استان وجود دارد، دسته اول به صورت غیرمجاز بوده و توسط نیروی انتظامی دستگیر می‌شوند.وی افزود: گروه دیگر کسانی هستند که مادران ایرانی دارند و می توانند در کشور زندگی کنند.

شفیعی افزود: هم اکنون ۸۸۹ دانش آموز اتباع خارجی در مدارس مازندران تحصیل می‌کنند.وی با بیان اینکه ۹۰ درصد وضعیت مالی اتباع خارجه افغانی در مازندران مطلوب نیست، افزود: تعدادی از افغان‌های مقیم استان در صادرات گل و گیاه در کشورهای آسیای میانه فعالیت دارند.

شفیعی افزود: هرگونه دریافت کمک مالی از اولیای دانش آموزان منوط به تصویب شورای آموزش و پرورش است.وی بیان کرد: مشارکت و تعامل مربیان در ارتقای سطح آموزشی و تربیتی مدارس ضروری است.مازندران دارای ۴۸۰ هزار دانش آموز است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای ول دم مسئولین و مردم مازندران گرم آفرین به این تصمیم انشاءالله زمینه برگرداندن هرچه زودتر همگی این مهمانان ناخوانده از دامن پاک جمهوری اسلامی ایران هرچه زودتر فراهم بیایید و با رفتن این مهمانان ناخواسته وضعیت اشتغال جوانان ایرانی بهتر گردد

    • ایرانی

      من به عنوان یک ایران این قوانین نژاد پرستان رو قبول ندارم!
      فرانسه فقط 8 میلیون مسلمان داره، اگه جا فرانسوی ها بودیم چه کار میکردیم؟
      چرا این قدر کشورمون نژاد پرست شده؟
      مهاجر قانونی به اقتصاد کشور کمک میکنه، سوئیس چند روز پیش یه رای گیری کردن برای محدود کردن مهاجرت ، مردمش رای منفی دادن

      پاسخ ها

      • آمین

        شما فرانسه را با ایران یکی می کنید. اولا آنها مشکلات ما را ندارند، تحریم نیستند، 8 سال جنگ نداشتند، کسانی که به آنجا می روند، وضع مالی بدی ندارند و در ضمن غیرقانونی وارد این کشور نمی شوند.

      • بدون نام

        اوالا فرانسه داشته باشه مگه هر کاری فرانسه کرد خوبه؟ دوما 30 ساله اینها اومدن مهمونی بالاخره هر مهمونی یه روزی باید تموم بشه. سوما مهاجران افغان همه نیروی کار فیزیکی هستند و در اونها نخبه های علمی اقتصادی و ... وجود نداره.اینا رو با مهاجران سوئیس مقایسه نکن

      • ایراندوست

        جناب ایرانی، لطفا متن رو درست بخونید! گفته کسانی که غیرمجاز هستند باید بیرون رانده شوند و آنها که مادر ایرانی دارند، میمانند.
        ضمنا همین افغانیها را که با این وضع نابهنجار و قاچاقی به ایران میان؛ بفرست فرانسه، ببین مردم و دولتش چه عکس العملی نشون میدن.

    • فرزاد

      خدا رو شکر. واقعا اینها امنیت رو از خانواده هامون سلب کردن با این همه جرم و جنایتی که انجام میدن.

    • محمد حسین

      مهمان گر چه عزیز است ولی همچو نفس خفه میسازد اگر آید و بیرون نرود!
      در حال حاضر بیش از 3 میلیون از اتباع افغانستان در ایرانند.با احتساب کل افرادی که در این 30-40 سال اومدند و رفتند رقمش در تاریخ جهان اگه نگم بی سابقه کم سابقه است! قانونی و غیر قانونی تو ایران زندگی میکنن بعدشم پشت سرمون بد میگن!
      30 سال برای ساخت کشور و ایجاد ثبات وقت داشتند اگه نمیتونن میخواستن از ایران جدا نشن! نه این که هوس استقلال به سرشون بزنه اخرشم بیان ایران!افغانستان کمتر از 30 میلیون جمعیت داره یعنی بیش از 10 درصد جمعیت کشورشون الان ایرانن! کجای دنیا اینطوریه؟

    • آرش

      اشکال نداره همشون میان شیراز کار واسه همشون پیدا میشه

    • بدون نام

      خدا نژادپرست را لعنت کند........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج