۱۶۱۹۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پورحیدری: خاکپور مربی بادانشی است

عضو کمیته نقل و انتقالات استقلال می گوید به هیچ وجه نمی‌توان شرایط نقل و انتقالات نیم فصل را با ابتدای فصل یکی دانست.

خبرگزاری ایسنا: منصور پورحیدری درباره وضعیت باشگاهش در نقل و انتقالات گفت: باور کنید که من در تهران نیستم و از همه چیز دور هستم و به دلیل مشغله حتی نتوانستم در جلسه با وزیر حاضر شوم اما مشکلاتی که شما می گویید را به آن شکل قبول ندارم و فکر می کنم که مسائل حل خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که اختلاف میان معینی و نظری جویباری را چطور ارزیابی می کند، بیان کرد: اجازه دهید من در این مسئله وارد نشوم. کمیته نقل و انتقالات در ابتدای فصل هم وجود داشت اما چون فرصت کمی برای بستن تیم داشتیم و کسی بهتر از نظری جویباری وجود نداشت، او زحمت کشید و تیم خوبی را جمع کرد. الان مسئله فرق می کند و با توجه به داشتن زمان کافی، کمیته فعال شده و کارها را پیش می برد. در ابتدای فصل زمان کم بود ولی الان فرصت کافی برای مذاکره هست و تفاوت اصلی هم اینجاست که ابتدای فصل بازیکن آزاد وجود دارد اما در نیم فصل همه بازیکنان تیم دارند و جذب آنها سخت تر است؛ چرا که باید با باشگاه‌ها هم مذاکره کرد. هیچگاه نمی‌توان وضعیت و فضای ابتدای فصل را با نیم فصل مقایسه کرد. به هرحال همه نگران وضعیت تیم هستند اما مطمئنا همه مسائل حل خواهد شد.

عضو کمیته نقل و انتقالات استقلال ادامه داد: درحال حاضر یک سری از مذاکرات را باشگاه و ما انجام می دهیم و آقای نظری هم تلاش خودشان را می‌کنند. خودتان بهتر می‌دانید که الان در وضعیتی هستیم که فلان مربی می گوید به جای بازیکنم فلان بازیکن را می خواهم یا فلان مبلغ پول می خواهم. این وضعیتی است که در آن هستیم و برای حل آن نیاز به زمان داریم تا کار پیش برود. همه اعضای کمیته و آقای نظری جویباری و مدیرعامل استقلال تلاش می کنند تا این مسائل را حل کنند و قطعا با کمی صبوری این مسئله رخ می دهد.

او در پاسخ به این سوال که وضعیت تیموریان و مسلمان به چه شکلی است، عنوان کرد: شنبه و یکشنبه به باشگاه می روم تا در جریان کار قرار بگیرم. درحال حاضر صادقانه می گویم که اطلاعی ندارم.

پورحیدری در پایان در پاسخ به پرسشی درباره سرمربی گری خاکپور در تیم امید گفت: خاکپور بازیکن بسیار خوبی بود و مربی با دانشی هم محسوب می‌شود. او دانش بالایی دارد و امیدوارم که در کارش موفق شود؛ چرا که جوانی با انگیزه است و البته باید امکانات لازم در اختیارش قرار بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج