جاباما
۱۶۱۹۴۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حریف پرسپولیس آده‌بایور را می‌خواهد

لخویا قطر برای رویارویی با تیم پرسپولیس ایران به دنبال خرید مهاجم تیم فوتبال تاتنهام است تا دوره جدید لیگ قهرمانان را با این ستاره توگویی شروع کند.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال لخویای قطر در گروه A لیگ قهرمانان آسیا در کنار النصر عربستان و برنده دیدار پلی آف بین تیم های بنیادکار ازبکستان و الجزیره امارات یکی از حریفان پرسپولیس ایران محسوب می شود.

این تیم قطری در تدارک حضور قدرتمندانه در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است و هزینه های کلانی را نیز در این زمینه انجام داده است.

امانوئل آده‌بایور، مهاجم فعلی تیم فوتبال تاتنهام انگلیس یکی از ستاره هایی است که این روزها مسئولان باشگاه لخویا او را زیر نظر گرفته اند و دوست دارند در روز پنج اسفند و در اولین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی با این بازیکن به تهران بیایند.

مدیران باشگاه لخویا برای خرید آده‌بایور پیشنهاد رسمی خود را به سران باشگاه انگلیسی اعلام کرده‌اند،‌اگرچه الجیش، دیگر تیم قطری نیز برای خرید این بازیکن ابراز تمایل کرده است.

شانس لخویا برای جذب این بازیکن بیش از دیگر تیم‌ها است چرا که در شرایط کنونی میشائیل لادروپ،‌ ستاره فوتبال دانمارک و سرمربی فعلی لخویا قبلا در لیگ برتر انگلیس فعالیت می کرده و زمانی که مسئولیت هدایت تیم سوانسی را عهده دار بود، ارتباط خوبی با مدیران باشگاه تاتنهام دارد. علاوه بر لادروپ، تیم لخویا در خط دفاع از حضور چیکو فلورس، بازیکن سابق سوانسی و ولادمیر ویس ، مهاجم سابق منچسترسیتی نیز بهره می برد.

لخویا می خواهد برای استفاده از ۴ سهمیه خارجی‌اش برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نهایت استفاده را ببرد و هزینه های زیادی را نیز در این زمینه انجام داده است. آنها به دنبال فتح جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا هستند.

این اقدامات از سوی حریفان پرسپولیس در گروه A لیگ قهرمانان آسیا در حالی انجام می‌شود که هنوز نماینده ایرانی مدیریت مشخص نیست و در زمینه جذب بازیکنان داخلی نیز دچار مشکل شده و به دلیل زندانی بودن مدیرعامل باشگاه کادرفنی قادر نیستند برای تقویت تیم با بازیکن جدیدی قراردادی امضا کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج