۱۶۱۹۳۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

مقام ارشد نظامی: به نتیجه مذاکره دل نبندید

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا بهترین مذاکرات را در چارچوب مصالح نظام داشته باشیم، افزود: نباید امید زیادی به یک سرانجام مطلوب نسبت به مذاکرات داشت.

خبرگزاری فارس: معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تلاش گسترده‌ای برای مقابله با نظام صورت گرفته که یک سر آن در خارج و سر دیگر آن دست کسانی است که مستقیم و غیرمستقیم در فتنه ۸۸ دست داشتند و این پیوند مجددا برقرار شده است.

سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه کنگره دانشجویی شهدای استان تهران در پاسخ به سوالی درباره آینده مذاکرات هسته‌ای گفت: اینکه انتظار آثار مثبت قابل توجهی از مذاکرات داشته باشیم، با ابهام مواجه است.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا بهترین مذاکرات را در چارچوب مصالح نظام داشته باشیم، افزود: نباید امید زیادی به یک سرانجام مطلوب نسبت به مذاکرات داشت.

جزایری افزود: کسانی که در برابر ما قرار گرفته‌اند مایل نیستند که امورات ما بر اساس عدالت و بر اساس حقوق قانونی و بین‌المللی که ما از آن برخورداریم حل و فصل شود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: آنان تلاش می‌کنند جلوی منابع قدرت ما از جمله مسائل اقتصادی را بگیرند و یا آن را با مانع مواجه کنند.

جزایری همچنین درپاسخ به سوالی مبنی بر اقدامات خصمانه علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: تلاش گسترده ای برای مقابله با نظام صورت گرفته که یک سر آن در خارج با حمایت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و سر دیگر آن دست کسانی است که مستقیم و غیرمستقیم در فتنه ۸۸ دست داشتند و این پیوند مجددا برقرار شده و تلاش می‌کنند به این وسیله نظام را با چالش مواجه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      احسنت و دورود به شما دلاورمردان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج