۱۶۱۹۳۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

درخواست پيام صادقيان از باشگاه پرسپوليس

ما در همین ابتدا کمال امتنان را از باشگاه‌های متمول خارجی داریم که به بازیکن ایرانی با ۳ بازی فیکس در ترکیب پرسپولیس پیشنهاد می‌دهند و او را هوایی می‌کنند!

خبر ورزشی: ما در همین ابتدا کمال امتنان را از باشگاه‌های متمول خارجی داریم که به بازیکن ایرانی با ۳ بازی فیکس در ترکیب پرسپولیس پیشنهاد می‌دهند و او را هوایی می‌کنند!

از آن رو كه نوشتن از پيشنهادات مختلف برخي بازيكنان براي ما خبرنگاران واجب‌تر از نان شب است و با عنايت به اينكه معمولاً اين گونه اخبار با استقبال خوانندگان روبه‌رو مي‌شود به سمع و نظرتان مي‌رسانيم؛ پيام صادقيان بازيكن جوان پرسپوليس كه در نيم‌فصل اول ليگ چهاردهم اغلب مسابقات تيمش را به دليل محروميت و مصدوميت از پاي گيرنده‌هاي تلويزيوني تماشا كرد، حالا مدعي شده پيشنهاد خارجي دارد!

باور كنيد شوخي نمي‌كنيم! صادقيان طي يكي، دو روز گذشته در تماس با دست‌اندركاران باشگاه پرسپوليس درخواست كرده كه هر چه زودتر رضايتنامه او را بدهند تا به يك تيم خارجي برود. از قرار معلوم مدير برنامه‌هاي پيام صادقيان كه يد طولايي در فرستادن بازيكنان ايراني به ليگ‌هاي حاشيه خليج‌فارس دارد، به او پيشنهاد داده تا به هر شكل ممكن رضايتنامه‌اش را از پرسپوليس بگيرد!

بر همين اساس ستاره جوان پرسپوليس خواهان دريافت رضايتنامه‌اش شده تا با رقمي وسوسه‌انگيز به تيم‌هاي عربي برود. البته شنيديم حميد درخشان سرمربي پرسپوليس به شدت با جدايي پيام صادقيان مخالفت كرده و به دست‌اندركاران باشگاه گفته كه به هيچ وجه رضايتنامه‌ ستاره‌اش را صادر نكنند و ...

با اين وجود اگر ديديد يا شنيديد كه پيام صادقيان از روز دوشنبه هفته آينده در تمرينات پرسپوليس حاضر نشد يا حاضر شد و خميازه كشيد - البته اين دومي را شوخي كرديم! - چندان تعجب نكنيد زيرا پرسپوليس مشكل مالي دارد و پيشنهادي نقد و نان و آب‌دار هم از آن سوي آب‌ها رسيده است.

صادقيان در الشحانيه قطر؟!

شايد ندانيد اما پيام صادقيان مدير برنامه‌اي دارد كه بر حسب اتفاق - درست خوانديد بر حسب اتفاق! - با مدير برنامه‌هاي لوكا بوناچيچ يكي است!

همين طور بر حسب اتفاق لوكا بوناچيچ هم در حال حاضر سرمربي تيم الشحانيه قطر است كه دو بازيكن ايراني به نام‌هاي مسعود شجاعي و مهرداد پولادي دارد و باز بر حسب اتفاق (!) شنيديم اين مربي كروات به توصيه مدير برنامه‌هايش به دنبال يك بازيكن ايراني ديگر است. دوباره بر حسب اتفاق شنيده مي‌شود اين بازيكن ايراني مدنظر لوكا بوناچيچ نامش پيام صادقيان است و ... بس است يا باز هم ادامه بدهيم؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا کنه هر چه زودتر بره .آخه غیر حاشیه درست کردن و تیم را به حاشیه بردن امسال چه کار مثبتی کرده؟!دلم میسوزه که اونو با ناصر محمدخانی مقایسه می کردن!میان ماه من با ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است.این کجا و آن کجا!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج