۱۶۱۹۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

۱۷۵هزار تومان بده زلاتان را ببین

بالاخره نمردیم و دیدیم فدراسیون فوتبال ایران بعد از مدت‌ها با یک تیم صاحبنام در فوتبال دنیا برای انجام بازی دوستانه قرارداد بست.

خبر ورزشی: بالاخره نمردیم و دیدیم فدراسیون فوتبال ایران بعد از مدت‌ها با یک تیم صاحبنام در فوتبال دنیا برای انجام بازی دوستانه قرارداد بست آن‌هم چند ماه زودتر تا حسرت این‌گونه برنامه‌ریزی‌ها به دل فوتبال‌دوستان ایرانی باقی نماند!

سوئد حريف تداركاتي ايران در فروردين ماه ۹۴ خواهد بود؛ تيمي از اسكانديناوي در شمال اروپا كه همواره جزو تيم‌هاي درجه يك قاره سبز محسوب مي‌شود آن‌هم با در اختيار داشتن ستارگاني بزرگ. با نهايي شدن ديدار دو تيم در تاريخ ۳۱ مارس ۲۰۱۵ (۱۱ فروردين ۹۴) فدراسيون فوتبال سوئد از چند روز پيش بليت‌فروشي را آغاز و پوستر اين ديدار را منتشر كرد و جزئيات حضور در ورزشگاه و تماشاي اين بازي براي طرفداران دو تيم را تشريح كرد. به همين خاطر بد نديديم اشاره‌اي كلي به آخرين اخبار اين بازي داشته باشيم.

زلاتان‌‌؛ كاپيتان محبوب زردها

فدراسيون فوتبال سوئد در پوستر طراحي شده براي بازي با ايران تصوير ۵ مهره اصلي تيم‌ملي اين كشور را گنجانده در حالي كه هيچ تصويري از بازيكنان ايران ديده نمي‌شود. سردسته ستاره‌هاي سوئد كسي نيست جز زلاتان ايبراهيموويچ ستاره بي‌چون و چراي يك دهه گذشته سوئد كه در حال حاضر يكي از گران‌قيمت‌ترين بازيكنان در فوتبال اروپا محسوب مي‌شود و از محبوبيت خاصي نيز در اين كشور حوزه اسكانديناوي برخوردار است. حضور ايبراهيموويچ مقابل ايران در حالي قطعي است كه پيش از اين شايعاتي در ارتباط با مصدوميت طولاني مدت او به گوش مي‌رسيد اما زلاتان زودتر از موعد بازگشت و با درخشش در تركيب پاري‌سن‌ژرمن نشان داد كاپيتان سوئد مقابل ايران خواهد بود.

فرندس آرنا، ورزشگاهي با بزرگ‌ترين زمين چمن

فدراسيون سوئد مثل تمام بازي‌هاي ملي براي مصاف با ايران ورزشگاه فرندس آرنا را معرفي كرد. ورزشگاهي نوساز كه در سال ۲۰۱۲ افتتاح شد و گنجايش ۵۰ هزار نفر تماشاگر را دارد. نكته جالب در ارتباط با فرندس آرنا به زمين چمن آن و ابعادش بازمي‌گردد چون زمين فرندس آرنا با ابعاد ۱۰۵ متر طول و ۶۸ متر عرض يكي از بزرگ‌ترين زمين چمن‌هاي كل اروپا را به خود اختصاص داده است. ورزشگاه در محله سورنا استكهلم واقع شده و براي رفت‌وآمد طرفداران مترو و قطارهاي شهري در دسترس است.

بليت‌هاي ۷۰ تا ۱۷۵ هزار توماني براي تماشاي بازي

فدراسيون سوئد براي اين بازي سه نوع بليت در نظر گرفته است. بليت‌هاي درجه يك با قيمت پايه ۳۷۵ كرون (۱۷۵ هزار تومان) براي جايگاه روبه‌روي زمين، بليت درجه ۲ با قيمت پايه ۲۵۰ كرون (۱۱۵ هزار تومان) براي جايگاه پشت دروازه‌ها و بليت درجه ۳ با قيمت پايه ۱۵۰ كرون (۷۰ هزار تومان) براي طبقه دوم ورزشگاه مسقف فرندس آرنا از دو روز قبل به صورت اينترنتي پيش‌فروش شده تا علاقه‌مندان براي تماشاي مصاف دو تيم اقدام به تهيه آن كنند البته گفته مي‌شود اين پايين‌ترين رقمي بود كه سوئدي‌ها براي بليت ديدارهاي دوستانه تيم‌ملي كشورشان در نظر گرفته‌اند.

پيش‌بيني حضور ۲۰ هزار ايراني در ورزشگاه

سوئد از جمله كشورهاي اروپايي است كه ايرانيان زيادي را در دل خود جاي داده است از همين‌رو كارشناسان سوئدي مدعي‌اند براي تماشاي مصاف دو تيم حداقل ۲۰ هزار ايراني خود را به ورزشگاه فرندس آرنا خواهند رساند. به همين خاطر از حالا با مشخص كردن جايگاه مخصوص و تقسيم سكوهاي ورزشگاه محل اسكان طرفداران ايراني را روي سايت خود قرار داده‌اند تا آنها با اطلاعات كامل نسبت به پيش‌خريد بليت اقدام كنند چون بايد روي شماره صندلي مد‌نظر بليت تهيه كنند. به اين ترتيب در روز بازي ۲۰ هزار ايراني و ۳۰ هزار نفر سوئدي در ورزشگاه حاضر خواهند بود.

شرط اصلي براي پيش‌فروش اينترنتي بليت: ايراني هستي يا سوئدي؟!

اما نكته جالب در پيش‌فروش اينترنتي بليت بازي به شرطي است كه مقامات فدراسيون فوتبال سوئد روي سايت خود گنجانده‌اند. جايي كه آنها قبل از فروش بليت از طرفداران مي‌پرسند ايراني هستي يا سوئدي؟! اين سؤال به اين خاطر انجام مي‌شود كه كشور ميزبان دوست ندارد با توجه به سيل عظيم فوتبال‌دوستان ايراني اكثريت بليت‌ها را به طرفداران تيم مهمان اختصاص دهد از همين‌رو علاقه‌مندان به خريد بليت‌ها بايد مدارك شناسايي خود را براي اهراز هويت ارسال كنند تا بليت به نام آنها ثبت و ارسال شود.

سوئد - ايران‌‌؛ ۲۳ شب به وقت تهران

اولين رويارويي تاريخ دو تيم براساس برنامه‌ريزي انجام شده در ساعات پاياني روز يازدهم فروردين ۹۴ برگزار خواهد شد. بنا بر اعلام ساعت بازي از سوي فدراسيون فوتبال سوئد اين بازي ساعت ۱۹:۳۰ به وقت محلي استكهلم آغاز مي‌شود كه به وقت تهران ساعت ۲۳:۰۰ خواهد بود. قرار است كاروان تيم‌ملي ايران ۷۲ ساعت زودتر راهي سوئد شود تا يكي، دو جلسه از تمريناتش را در كمپ تيم‌هاي ملي سوئد در استكهلم برگزار كند از همين‌رو سوئدي‌ها برنامه‌ريزي ويژه‌اي انجام داده‌اند تا علاوه بر استقبال از كاروان ايران زمينه حضور ايراني‌ها در تمرينات تيم‌ملي هم فراهم شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج