۱۶۱۹۲۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

یک ایرانی برنده جایزه مقاله برتر سال ۲۰۱۴

جایزه‌ مقاله برتر انجمن برق و انرژی (PES) موسسه IEEE در سال ۲۰۱۴ به دکتر محمود فتوحی فیروزآباد، استاد مهندسی برق و رییس دانشگاه صنعتی شریف و همکارانش اعطا شد.

خبرگزاری ایسنا: جایزه‌ مقاله برتر انجمن برق و انرژی (PES) موسسه IEEE در سال ۲۰۱۴ به دکتر محمود فتوحی فیروزآباد، استاد مهندسی برق و رییس دانشگاه صنعتی شریف و همکارانش اعطا شد.

جایزه IEEE/PES PSO Transactions Prize Paper یک بار در سال و تنها به یکی از مقالات چاپ شده در مجلات تحت پوشش PES تعلق می‌گیرد.

در سال ۲۰۱۴ افتخار دریافت این جایزه نصیب مقاله‌ ای شد که حاصل کار پژوهشی استاد محمود فتوحی فیروزآباد - رییس دانشگاه صنعتی شریف - و همکاران وی فرخ امینی فر و امیر صفدریان است.

یک ایرانی برنده جایزه مقاله برتر سال 2014

سامانه پایش گسترده (WAMS)، فن‌آوری نوینی در حوزه بهره برداری و امنیت سیستم‌های قدرت است که هدف نهایی آن ارتقای قابلیت اطمینان شبکه و کاهش خاموشی‌هاست.

این سامانه با نمایش دینامیکی شبکه قدرت برای اپراتورها و تحقق بخشیدن به پیاده سازی روش‌های کنترلی حلقه-بسته گسترده، امکان واکنش سریع و موثر به حوادث و تهدیدات مختلف شبکه‌های قدرت را فراهم می‌کند.

این مقاله برای اولین بار چارچوبی تحلیلی جهت طراحی سامانه‌های پایش ناحیه گسترده ارائه می‌کند. چارچوب پیشنهادی بر اساس تحلیل هزینه - فایده احتمالاتی می‌باشد و با برقراری توازنی بلندمدت بین هزینه پیاده سازی WAMS و منافع حاصله از آن، طرح جایابی بهینه مناسب برای واحدهای اندازه گیری فازوری را تعیین می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج