۱۶۱۹۱۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اتفاقات مهم ورزشی در هفته‌ای که گذشت

مرگ یک وزنه بردار، افزایش شانس تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مرحله نهایی لیگ جهانی، انتخاب خاکپور به عنوان سرمربی تیم امید و فرار استقلالی ها از مرگ از اتفاقات مهم هفت روز گذشته ورزش بود.

خبرگزاری مهر: در هفت روز گذشته ورزش ایران اتفاقات مختلفی رخ داد که به بخشی از این اتفاقات به صورت گذرا در زیر اشاره می‌شود:

سوشا مکانی پرسپولیس را نقره داغ کرد!

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف فولاد خوزستان رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود فولاد به اتمام رسید. در این بازی سوشا مکانی و محسن بنگر با اشتباهات عجیب خود، زمینه شکست پرسپولیس را فراهم کردند تا سرخپوشان با باخت به تعطیلات بروند. در این هفته تیم‌های مدعی تراکتورسازی، نفت تهران و سپاهان هم برابر حریفانشان پیروز شدند. استقلال تهران هم برابر استقلال صنعتی به تساوی پرگل ۴ به ۴ رسید.

هواپیمای وحشت و ترس بازیکنان استقلال

کاروان تیم استقلال در حالی بعد از بازی با استقلال صنعتی از اهواز به سمت تهران پرواز کرد، که این هواپیما به خاطر نقص فنی و باز نشدن چرخ‌ها حدود ۴۵ دقیقه با تاخیر روی زمین نشست. فرود این هواپیما در حالی بود که مسافران و اعضای تیم استقلال دچار ترس و وحشت شده‌ بودند.

اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای برپایی اردوی آفریقای جنوبی اعلام شد که این اسامی به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها: رحمان احمدی (سپاهان)، علیرضا بیرانوند (نفت)، محسن فروزان (اسنقلال)

مدافعان: وریا غفوری (سپاهان)، رامین رضاییان ( راه آهن)، مرتضی پورعلی گنجی (نفت تهران)، محمدرضا خانزاده (پرسپولیس)، امیرحسین صادقی (استقلال)، هاشم بیک زاده (استقلال)، احسان حاج صفی (سپاهان)، حبیب گردانی (تراکتورسازی)، محمد نژادمهدی (پدیده)

بازیکنان میانی: امید ابراهیمی (استقلال)، محمد نوری (پرسپولیس)، ایمان مبعلی (نفت تهران)، خسرو حیدری (استقلال)، آندرانیک تیموریان(استقلال)، وحید امیری (نفت تهران)، سروش رفیعی (فولاد)

مهاجمان: سجاد شهباززاده (استقلال)، سردار آزمون (روبین کازان روسیه)، مهدی شریفی (سپاهان)، مسعود حسن زاده (ذوب آهن)

ممنوع الخروجی دو ملی پوش

تیم ملی در حالی برای برپایی اردوی آماده سازی به آفریقای جنوبی رفت که محمد نوری به خاطر مشکلات مالیاتی و سروش رفیعی به خاطر مشکل کارت خدمت سربازی موفق نشدند به این کشور سفر کنند. این دو بازیکن مجبور شدند از فرودگاه برگردند.

قهرمانی خوزستان در کشتی نوجوانان ایران

رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور بزرگداشت ایرج خورشید فر قهرمان جهان با حضور ۲۸۰ کشتی گیر از ۲۹ استان برگزار شد که در نهایت تیم خوزستان در بخش تیمی به عنوان قهرمانی رسید.

کناره گیری استیلی از تیم راه آهن

حمید استیلی بعد از باخت تیمش برابر نفت تهران در هفته هفدهم لیگ برتر اعلام کرد که دیگر در راه آهن نمی‌ماند و از این تیم کنار می‌کشد. استیلی در این خصوص گفت: دادستانی به ما گفته است که دیگر حق هزینه کردن در راه آهن را نداریم.

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و گروه دشوار پرسپولیس

مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را در این مسابقات شناختند. بر این اساس تیم فوتبال فولاد در گروه سه با تیم‌های لوکوموتیو ازبکستان و الهلال عربستان و برنده الوحده امارات با برنده مسابقه السد قطر - ریفای بحرین همگروه شد. تراکتورسازی در گروه چهارم با الاهلی امارات، نسف ازبکستان و برنده دیدار الاهلی عربستان و برنده مسابقه القادسیه کویت - الوحدات اردن همگروه شد. پرسپولیس هم در گروه اول با تیم‌های لخویای قطر، النصر عربستان و برنده بازی الجزیره امارات و بنیادکار ازبکستان همگروه شد.

ششمی ایران در مسابقات جودوی جوانان آسیا

هشتمین دوره رقابت‌های جودو نوجوانان و پانزدهمین دوره رقابت های جوانان آسیا پنجشنبه گذشته با حضور ۳۲۲ جودوکار از ۲۲ کشور به میزبانی هنگ کنگ در سالن "شیک کیپ پارک" آغاز شد که در نهایت تیم های اعزامی کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و هشت برنز شدند و تیم جوانان در رده ششم قرار گرفت.

تهدید درخشان به کناره گیری از پرسپولیس

حمید درخشان با حضور در یک برنامه رادیویی اعلام کرد اگر شرایط در باشگاه پرسپولیس به همین صورت باشد دیگر نمی‌توانم در این تیم کار کنم چرا که آبرویم را بیشتر از هر چیز دیگری دوست دارم.

خاکپور سرمربی تیم امید شد

کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال عصر روز سه شنبه تشکیل جلسه داد و پس از بررسی گزینه‌های مختلف محمد خاکپور را به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید انتخاب کرد. همچنین مجید صالح به عنوان دستیار خاکپور در تیم امید کار خواهد کرد. خاکپور روز چهارشنبه در تمرین تیم امید معارفه شد. این انتخاب صدای بسیاری از منتقدان را درآورد.

افزایش شانس تیم ملی والیبال برای حضور درمرحله نهایی لیگ جهانی

فدراسیون والیبال برزیل به علت نداشتن منابع مالی کافی از میزبانی مرحله نهایی لیگ جهانی انصراف داد تا به این ترتیب شانس تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مرحله نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۵ بیش از پیش افزایش یافت، چرا که در صورت میزبانی روسیه یا لهستان، سه تیم از گروه چهار تیمی ایران (گروه دو) صعود خواهند کرد و در صورت میزبانی ایران نیز تیم ملی والیبال کشورمان به طور قطع یکی از شش تیم حاضر در مرحله نهایی خواهد بود.

مرگ یک وزنه بردار به خاطر گازگرفتگی

میثم محبی، وزنه بردار تیم ملی حفاری که هفته گذشته در جریان هفته سوم رقابت های لیگ برتر وزنه برداری باشگاه های ایران عنوان دومی دسته ۹۴ کیلوگرم را کسب کرده بود، به دلیل گازگرفتگی در شیراز درگذشت.

ملی پوش دو و میدانی یکسال محروم شد!

کمیته انضباطی فدراسیون دوومیدانی سجاد مرادی ملی پوش این رشته را به مدت یکسال در فعالیت در این رشته محروم کرد.

مدیران پرسپولیس احضار شدند

حسین کلانی و بهروز منتقمی عضو هیات مدیره و قائم مقام باشگاه پرسپولیس روز یکشنبه برای ادای توضیحاتی پیرامون ابهامات این باشگاه به دادسرا احضار شدند. حضور این دو مقام مسئول در دادسرا طولانی بود و به گفته کلانی، منتقمی حدود ۳ ساعت به سئوالات مختلف پاسخ داده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج