جاباما
۱۶۱۹۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رها کردن جسد زن بیمار در گورستان؟!

شایعه مردن یک زن بیمار در بیمارستان اندیمشک و رها کردن آن در قبرستان این شهر بازتاب زیادی داشت؛ هر چند مسئولان بیمارستان اندیمشک آن را تکذیب کرده و می‌گویند داستانی دروغین است.

روزنامه ایران: شایعه مردن یک زن بیمار در بیمارستان اندیمشک و رها کردن آن در قبرستان این شهر بازتاب زیادی داشت؛ هر چند مسئولان بیمارستان اندیمشک آن را تکذیب کرده و می‌گویند داستانی دروغین است.

ماجرای این شایعه تا جلسه شورای اسلامی شهر اندیمشک پیش رفت که اعضای شورای اسلامی شهر بر پیگیری موضوع تا روشن شدن نتیجه بسیار اصرار کردند.بر پایه این شایعه در هفته گذشته یک زن بیمار ۴۰ ساله که در بیمارستان اندیمشک جان باخته در وضعیتی بسیار نامناسب در قبرستان شهر اندیمشک رها شده است.

بر اساس این شایعات زن جوان در بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک بستری بوده اما پس از چند روز بستری در بیمارستان بدون اینکه کاملاً درمان شده و بهبود یابد در وضعیتی نامناسب به دلیل اینکه کسی حاضر به تحویل گرفتن وی نبوده در قبرستان این شهر رها شده است.

گفته شده این بیمار ابتدا به وسیله آمبولانس به خانه و سپس برای تعیین تکلیف به یک کلانتری انتظامی منتقل شده که به دلیل نداشتن مکانی برای نگهداری سرانجام در قبرستان اندیمشک در وضعیتی نامناسب رها شده است.

«رعنا میرعالی» عضو شورای شهر اندیمشک در این زمینه گفت: به عنوان نماینده مردم در شورا این حرکت را محکوم کرده و از دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم درخواست رسیدگی هرچه سریعتر با خاطیان این ماجرا را دارم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با رد شایعات و برخی اظهارنظرها در خصوص مرگ یک زن بیمار گفت: این بیمار در بیمارستان امام علی (ع) بستری و تحت درمان کامل بوده و این بیمارستان قصوری نداشته است.

«احمد مجیدی» افزود: ۱۵ آذرماه این زن به بیمارستان مراجعه کرده و به تشخیص پزشک دو واحد خون دریافت کرده است.وی با ارائه همه مستندات حضور این زن در بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک افزود: این زن به هیچ وجه بستری نشده و ساعت ۱۰ صبح روز ۱۶ آذر از بخش اورژانس بیمارستان ترخیص شده است.

وی گفت: زن جوان از آنجا که پولی برای کرایه تاکسی نداشته با خودروی یکی از کارکنان بیمارستان تا در خانه منتقل شده است.

مجیدی گفت: طبق مستندات بیمارستان این زن در طول سال ۱۱ بار به بیمارستان مراجعه کرده و حتی تحت عمل جراحی نیز قرار گرفته است.

وی با انتقاد از اظهارنظر صورت گرفته از سوی شورای اسلامی شهر اندیمشک در این خصوص افزود: زن جوان اصلاً در بیمارستان بستری نشده که در حق وی کوتاهی شده باشد.

وی علت حضور نداشتن در جلسه شورای اسلامی شهر اندیمشک در این رابطه را «نحوه نامناسب دعوت این شورا» عنوان کرد.

گفته می‌شود این زن بیمار چند روز پیش در خانه خود در اثر بیماری در گذشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج