۱۶۱۸۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ایکر کاسیاس، عنصر الهام بخش رئال مادرید

بعد از اینکه رئال مادرید جایگاه خود در فینال جام باشگاه های جهان را تثبیت کرد، سومیت پل، اعتماد به نفسی گسترده در کل اعضای این تیم می بیند.

طرفداری: در زمان های اخیر بدون شک ایکر کاسیاس دوره ای دشوار در کارنامه حرفه ای خود سپری می کرد، و ملی پوش اسپانیایی به خاطر عملکردش در سطح باشگاهی و ملی با انتقاداتی مواجه شده بود. بعد از یک سال حیرت آور با رئال مادرید در فصل گذشته، نمایش او در جام جهانی به طور بالقوه خبر از پایان سلطنت وی در جمع بهترین ها می داد. با اینحال، علیرغم خرید کیلور ناواس در تابستان گذشته، این دروازه بان ۳۳ ساله بار دیگر پیراهن شماره ۱. را از آن خود کرد.

بعد از مهار ضربه پنالتی بازیکن آلمریا در جریان پیروزی ۴-۱ هفته گذشته مقابل این تیم، کاسیاس بار دیگر با مهار ضربه پنالتی بسیار مهم بازیکن کروز آزول مکزیک در جام باشگاه های جهان (سه شنبه شب) به مرکز توجهات عمومی بازگشت.

ایکر کاسیاس، عنصر الهام بخش رئال مادرید

کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم تأکید کرد که مهار ضربه پنالتی لحظه ای کلیدی در بازی بوده است، در حالیکه خود کاسیاس هم از اینکه مانع از گلزنی حریف و افزایش اعتماد به نفس و تلاش بیشتر آنها در نیمه دوم شده است، ابراز خوشحالی کرد. درخشش این دروزاه بان در دیدار مقابل آلمریا نیز به همان اندازه مهم بود، و لوس بلانکوس در هر دو دیدار موفق شد تا برتری و روند پیروزی های خود را حفظ کرده و به پیروزی هایی آسان دست پیدا کند.

با وجود تمام انتقادات تلخ و بی رحمانه ای که کاسیاس در طول یک یا دو سال اخیر با آن مواجه شده است، او در طول تمام این مدت حرفه ای باقی ماند و در ۱۳ مسابقه ای که در این فصل از رقابت های لالیگا به میدان رفته، تنها ۱۱ گل دریافت کرده است.

درحالیکه که به ۷۰۰مین بازی برای باشگاه نزدیک می شود، این نشانه از ثبات بالای اوست که ثابت می کند علیرغم تمامی دشمنی ها می تواند برگردد و روز شنبه یک جام دیگر به افتخارات خود اضافه کند. با اینحال، اینکه موفقیت خود را مدیون تیم می داند نشانه ای از تواضع او هم به حساب می آید.

او در پایان بازی گفت: "یک بار دیگر تیم فوق العاده بود. ما بازی فوق العاده ای داشتیم، و اگرچه ممکن است پیروزی ۴-۰ آسان به نظر برسد، اما حقیقت این است که در ابتدا و انتهای نیمه نخست، کروز آزول موقعیت هایی داشت. حقیقت این است که آرام و خوشحال هستم. و بیشتر این به خاطر پویایی گروه است. این تیم بسیار خوب است."

ایکر کاسیاس، عنصر الهام بخش رئال مادرید

در حالیکه امثال کریستیانو رونالدو و تونی کروس در این فصل به طور مکرر سهم عمده ای از عناوین و تمجید و ستایش رسانه ها را به خود اختصاص می دهند، کاسیاس همچنان بی سر و صدا به کار خود ادامه می دهد و برای کسب موفقیت های بیشتر به تیم کمک می کند.

روند گلزنی رئال مادرید قطعاً قابل توجه و تحسین برانگیز است، اما توانایی آنها برای ترکیب چنین قابلیتی با یک پایه سفت و محکم، نه تنها حاصل کار تحسین برانگیز و محترم کادر فنی است، بلکه به بازیکنان تیم نیز مربوط می شود که اتحاد خود را حفظ کرده و سازمان یافته اند.

به منظور کسب موفقیت، تیم هایی با عظمت رئال مادرید نیاز دارند تا رهبران و نماد های باشگاه در مسیر حرکت کل تیم قدم بردارند و با مجموعه هم سو باشند. کاسیاس بخش مهمی از تاریخ این باشگاه و بخشی جدایی ناپذیر از حال حاضر آنها محسوب می شود، و امید بر این است که ملی پوش اسپانیایی بتواند روند خوب خود را ادامه دهد تا در ماه های آینده به کارلو آنچلوتی برای تاریخ سازی بیشتر با غول های مادریدی کمک کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج