جاباما
۱۶۰۶۸۱
۱۰۰ نظر
۵۰۰۹
۱۰۰ نظر
۵۰۰۹
پ

تنبیه یک دانش آموز با لوله پولیکا! +عکس

دانش آموزان یک کلاس در گناوه به دلیل درس نخواندن، توسط مدیر مدرسه با لوله پولیکا تنبیه شدند که این اقدام منجر به عفونت دست یکی از دانش آموزان این کلاس شد.

تابناک: دانش آموزان یک کلاس در گناوه به دلیل درس نخواندن، توسط مدیر مدرسه با لوله پولیکا تنبیه شدند که این اقدام منجر به عفونت دست یکی از دانش آموزان این کلاس شد.

تنبیه بدنی دانش‌آموزان همواره از خطوط قرمز آموزش و پرورش محسوب شده و می‌شود؛ البته این موضوع در گذشته و پیش از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کشورمان به گونه دیگری دنبال می‌شد؛ تنبیه‌بدنی و به اصطلاح فلک کردن دانش‌آموزان یک امر بدیهی در مدارس بود که اتفاقاً دولت آن زمان هم به این موضوع اصرار می‌کرد.

اما با گذشت سال های بسیار از آن روزهای وحشت‌آور در مدارس و پیشرفت تکنولوژی و وسایل ارتباطی دیگر تنبیه ‌بدنی موضوع پذیرفته شده‌ای درون مدارس نیست و در سال های اخیر هم تمامی مدیران و مسئولان آموزش و پرورش به آن تأکید داشته‌اند.

با این وجود شاهد هستیم در استان بوشهر و شهر کوچکی مانند گناوه در مدت کوتاهی دو بار اتفاقی ناگوار رخ می دهد که نه تنها اقدامی جهت جلوگیری آن صورت نمی گیرد، بلکه با ظاهرپوشانی بر گذار از این اتفاقات اهتمام ورزیده می شود.

تنبیه یک دانش آموز با لوله پولیکا! +عکس

تنبیه به نوبت!/ وقتی همه دانش آموزان یک کلاس در صف تنبیه می ایستند

ماجرا از این قرار است که در یکی از مدارس گناوه وقتی معلم در کلاس حاضر می شود تا ارزشیابی را از دانش آموزان صورت دهد، متوجه می شود که اغلب آنان در وضعیت مطلوب درسی قرار ندارند. همین دلیل کافیست تا معلم مربوطه -که مدیر مدرسه نیز است- همه دانش آموزان آن کلاس را به حیاط مدرسه ببرد و تک به تک آنان را تنبیه بدنی کند!

در پی این تنبیه حال یکی از دانش آموزان به شدت رو به وخامت می رود، طوری که اثرات آن روی دست های وی روز به روز نمایان تر می شود. طبق گفته یک منبع آگاه در گناوه، بعد از این حرکت ناپسند، دانش آموزان توسط معاون مدرسه در رابطه با مسئله ی پیش آمده مورد تهدید قرار می گیرند و در نتیجه این دانش آموز ۱۵ ساله تا سه روز هیچ حرفی در رابطه با این ماجرا نمی زند!

عیادت مسئولان استانی و شهرستانی از مصدوم/ مدیرکل هزینه ها را تقبل کرد

به محض وقوع اتفاق مزبور، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناوه تمام اهتمام خود را برای پیگیری و بررسی موضوع نشان داد و البته مدیرکل آموزش وپرورش استان و معاون و مشاور اداره کل به گناوه آمدند تا از نزدیک در جريان وضعیت دانش آموز و حادثه مزبور قرار بگیرند.

اعضای خانواده این دانش آموز از حضور مسئولان آموزش و پرورش تشکر و قدردانی کردند و اعلام نمودند که ما تا این لحظه هیچ گونه شکایتی نکرده ایم و در حال حاضر تنها سلامت و بهبودی فرزندمان برای ما مهم است.

خبر می رسد که اصغر حصیری در بیمارستان گناوه، از دانش آموز مصدوم گناوه ای عیادت کردند و تمام هزینه های درمان وی را تقبل نمودند. وی با مشاهده وضعیت بیمار، درخواست کرد که دانش آموز برای ادامه درمان به شیراز اعزام شود.

نظر پزشک معالج/ ممکن است به قلب دانش آموز صدمه وارد شود

این نوجوان مضروب که از شدت درد و عفونت حتی ممکن است به قلبش نیز صدمه وارد شود، تا روز پیش در بیمارستان امیرالمومنین گناوه بستری بود اما اکنون جهت مداوا به شیراز منتقل شده است.

تنبیه یک دانش آموز با لوله پولیکا! +عکس

گفتنی است که طبق تایید پزشک معالج، عفونت دست ناشی از ضربه لوله پولیکا بر دستان دانش آموز و در نتیجه قطع شدن رگ دست وی است. پزشک معالج این دانش آموز گزارشی از روند درمان ارائه کرد و از وضعیت عمومی این نوجوان اعلام رضایت نموده است.

واکنش فرهنگیان گناوه در خصوص تنبیه نوجوان ۱۵ ساله با لوله پولیکا چه بود؟

در پی این اقدام نامتعارف و غیر قانونی، جمعی از فرهنگیان در نامه ای از مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر بدون اظهار نظر در مورد این حرکت مدیر خاطی، خواستار نرمش در برخورد با وی گردیده و برای دانش آموز مضروب آرزوی سلامتی کرده اند! لازم به ذکر است که یکی از معاونان آموزش و پرورش گناوه پیگیر جمع آوری این نامه شده و خود آن نامه را در فضای مجازی منتشر کرده است. به همین دلیل برخی از رسانه ها به اشتباه از آن به عنوان اطلاعیه آموزش پرورش یاد کرده اند در صورتی که این نامه هیچ رسمیتی ندارد.

این اتفاق واکنش ها و نظرات متفاوتی را به دنبال داشت و برخی فرهنگیان در فضای مجازی به بحث راجع به آن پرداختند. عده ای عنوان می کنند که تنبیه در هر صورت راهکار مناسب برای آموزش نیست و دسته ای دیگر نظر بر این داشتند که دانش آموز سالاری در حال رواج است و باید به هر نحوی از آن جلوگیری شود.

اگر چه سلامتی دانش آموز بسیار مهم به شمار می رود اما حفظ حیثیت حرفه ای معلم و مدیر آن مدرسه نیز اهمیت خاص خود را دارد که نباید با اقدامات نسنجیده با آبروی کسی بازی شود. در هر صورت سلامتی دانش آموزان اولویت اول جامعه فرهنگی است و خانواده ها از مسئولان انتظار دارند تا فضای آرام، پرنشاط و دور از خشونت جهت تحصیل فرزندانشان محیا شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الی

      یعنی چی؟؟
      زده بچه مردم و ناقص کرده بعد میگن نباید آبروی شخصه مربوطه بره؟؟؟؟؟؟

      این دیگه چه مدل بی عدالتیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آبروی این بی وجدان ها مهم هستش جون بچه مردم به درک

      • حاجی

        یه نمره مثبت بهت می دهم
        حتما عدالت من داراوردی؟

      • رامین

        من الان دهه 40 زندگیم هستم ...
        اگه معلم دبستان خودمو ببینم حتما توی خیابون میزنمش .
        بخاطر اینکه منو زده بود و هنوز یادمه ...

      • علی

        این معلما هم دیگه شورشو دراوردن، خیلی دارن خودشونو بالا میبرن، حقوق بالا میگیرن از 12 ماه سال 8 ماه هم نمیرن سر کلاس و کار و بعد هر طور هم میشه میگن ما فرهنگی هستیم باید رفاه مادی داشته باشیم باید حرمتم حفظ شه و انگار تنها قشر با شعور بالا تو جامعه فقط معلما هستن، بقیه سطح پایین هستن و .. نه این عدالت نیست.

    • بدون نام

      بچه ی بیچاره ممکنه دست یا حتی جونشو از دست بده اون وقت جمعی از خواستار نرمش در قبال فرد خاطی هستند.فکر میکنم این هم نوعی عدالت آسمانی هستش

    • ali

      اگر فقط یک بار وزارت اموزش وپرورش جلوی این بی عدالتی ها محکم می ایستاد و با این گونه معلمان برخورد شدیدی میکرد دیگر هیچ کس جرات نمیکرد تا با بچه های مردم این گونه رفتار کند معلمانی که از این همه حقوق ومزایا برخوردارند و از برکت وجود بچه های ما نون می خورند حال با چنین اوضاعی نمیخواهید قشر دانش اموز ما به سمت بزهکاری برود جوابگوی این همه بی عدالتی در جامعه ی ما کیست .......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلما که خیلی حقوق و مزایا دارن!!!!!!!!!!!!!!!

      • احمد

        دوست عزیز وهمکار محترم حتما شما هم که حقوق ومزایا را علت اینگونه رفتار میدانید باید بگویم شغل تان را اشتباه انتخاب کردید

    • بدون نام

      باید درسی به این مدیر داد که عبرت سایر معلمان و مدیران مدارس شود تا دیگر با فرزندان مردم این کار صورت نگیرد.

    • يلدا

      نرمش قهرمانانه

    • بدون نام

      به هیچوجه قابل پذیرش نیست، بچه درس حالیش نمیشه یا استعداد نداره یا همینجور کیلویی کلاس به کلاس اومده بالا مخش جواب کرده، اینا رو باید تحمل کرد و باهاشون ساخت تا سال بگذره و برن کلاس بالاتر! تنبیه کردنی که نه پیش نیازش معلوم باشه نه نتیجه ای در بر داشته باشه جز ظلم در حق دانش آموز نیست، مقصر تمام اینها هم سیستم آموزش و پرورش کشور هست که هیچ توجهی به امر آموزش و پرورش نداره!

    • بدون نام

      من خودم فرهنگی هستم و بشدت این کار رو محکوم میکنم ما خودمون باید با شگردها ی خاص دانش آ موز رو تشویق به درس کنیم اگر نخواند اون دیگه به ما مربوط نیست خرجشو دولت میده به مدیر چه ربطی داره زده استخون بچه خرد کرده من خودم حداکثر تلاشم رو ميکنم تا دانش آ موزام تشویق بشن وقتی نخوند دیگه تقصیر ما نیست دولت خرجش رو میده منتی نداره اونوقت یکی میاد میزنه بچه رو ناکار ميکنه

      پاسخ ها

      • حاجی

        منفی بهت دادم
        فرهنگی عزیز اتفاقا به شما ربط داره شما باید تلاش کنی و ایجاد انگیزه برای دانش اموز کنی
        حقوق می گیری واسه این کار

    • همت

      من دست اون معلم رو می بوسم دمش گرم بچه درس نخون رو باید تنبیه کرد....

      پاسخ ها

      • حيدر

        واقعا كه تو از اون مديره بد تري

      • استاد زبان فارسی

        همت تو خود اون فرد خاطی هستی

      • محمد

        با اون نظرت - - - - - - - - - - - -

      • امیر

        دوست عزیز بچه درس نخوان را نهایتا باید اخراج کنند که تازه این هم کار درستی نیست چون شاید همین بچه در جوشکاری مستعد باشد پس باید به او جهت بدهند نه که نابودش کنند

      • user

        معلومه بچه بودی حسااااابی تنبیه شدی که انقدر عقده اومده تو جونت...

      • حامد

        خاک کاهو به سر و دستی که بچه مردم رو تنبیه بدنی بکنه .

      • حاجی

        بهت یه نمره منفی دادم همت جون
        دیگه ازاین نظرهای منفی ندهی
        دوست داری جلب توجه کنی؟
        یاداری لج می کنی
        به کی لج میکنی همت جون؟

      • رسول

        بوی داعشی میاد!!!

    • امیر

      جامعه ما به کجا داره میره!!؟؟

      دیروز میشنویم یک دانش آموز معلمش رو میکشه امروز میشنویم معلم دانش آموز رو اینجوری میزنه..

      خشونت اونم از نوع شدیدش داره تبدیل به یه عادت میشه..
      البته مشکلات زیاد اقتصادی و اجتماعیم نباید فراموش کرد.

    • بدون نام

      وقتی یه مدیر ساده به خودش اجازه چنین رفتار زشت و بدی را می دهد، آنوقت از داعش چه انتظاری داریم. می دانم که نظرم را منتشر نمی کنید، اما همین که خودتون هم می خوانید کافیه.

    • معلم

      چرا وقتی معلمی در کلاس با چاقو به قتل رسید این قدر احساساتی حرف نز دید.. من معلم وبه آن افتخار میکنم.. تنبیه بدنی خوب نیست ولی ما ابزار بازدارند ه ای نداریم .. اگر یک دانش آموز سر خود در کلاس رها شود دیگران را هم از درس خواندن می اندازد
      حال بماند این جوان احتملا دبیرستان و به خاطر درس تنبیه نشده..؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مطمئنن تنبیه اون به خاطر بی ادبی بود

    • حبیب

      این معلمان باید اخراج شوند و دیه این دانش آموز را باید بپردازد.

    • تیموری

      تنبیه موثر است ولی نه با لوله پولیکا بهتر بود والدین را احضار میکردند اگر کارساز نبود تنها کاری که موثر واقع می شد گرفتن موبایلش بود چون از تصویر وی معلومه ماشاالله سنش هم بالاست ، امیدوارم هر چه زودتر شفا پیدا کنه

    • سینا

      نباید با این مورد معلمی که شغل انبیاست زیر سوال بره و خواهش میکنم یک طرفه به نزد قاضی نرین

    • انول

      سلام یعنی چی این چه وضعیتیه ما هم ۱۰سال پیش بی خودی کتک میخوردیم هنوزم سیلی که از دبیرمان خوردم که بدون هیچ علتی بود رو یادمه و هرگز اون دبیرو نمی بخشم حالا بماند شلنگایی که به شدیدترین حالت بهمون زده میشد اما کو حامی فقط بواسطه حل نکردن چن تمرین بی خودی واقعا متاسفم واسه این طرز اموزش وپرورش

    • بدون نام

      چوب معلم گله هر که نخوره خوله .(باید به این فرهنگی عزیز که در جهت تنبیه این دانش آموز _خاطی امروز و اگر ادب نشه مجرم فردا _اقدام کرده دست مریزاد گفت.)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ادب نشه ، مجرم فردا؟!!!!!!!!!!!!!!
        چه خوش خیال! شما بخوایی کسی رو ادب کنی، میزنی ناقصش میکنی؟ شرم باد بر شما و کسانی چون شما.

    • بهزاد

      بیست و پنج سال قبل که دانش آموز بودم،یاد دارم معلم ها از دانش آموزان فعال و درس‌خوان کلاس به عنوان سرگروه برای هم سطح کردن وضعیت درسی دانش آموزان استفاده می کردند که روشی بسیار موثر بود.با این کار هم حس مسئولیت پذیری در سرگروه ها ایجاد می شد و هم دلسوزی دانش آموزان با هم ولی متاسفانه سالها از این روش استفاده نمی شود و به زور می خواهند آمار قبولی مدارس را در مقاطع لیسانس بالا ببرند و تحصیل کرده یکار تربیت کنند یا دانش آموزان را از درس و مشق زده و وادار به ترک تحصیل کنند.روشهایی آموزشی باید تغییر بنیادی کند...

    • دانش آموز

      مدیر محترم حتما با خانمش دعواش شده اومده سر بچه مردم خالی کرده.اگه کسی با بچه خودش این کار رو بکنه حاضر به گذشت میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره گذشت میکنه جون خودش:-)

    • مجید

      واقعا از حرکت این معلم بی انصاف و حمایت بیجای همکاران محترمش افسوس خوردم، بنظرم باید این معلم را قصاص نمود تا معنای درد و ظلم را بفهمد، بچه ها حتی اگر 15 سالشان هم باشد بچه اند و خیلی از کارهایشان از نظر خودشان درست ولی از نظر و دیدگاه ما بزرگترها غلط، ولی حق نداریم بزور و با استفاده از ابزاری چون تنبیه بدنی انها را مجبور به تغییر رفتارشان کنیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه معلم باشی و ببینی توی مدارس چه می گذرد وآدمایی که هیچ بویی از تربیت خانوادگی نبرده اند چه می کنند آن وقت به این معلم دل سوز حق می دی

      • user

        user تو به کسی که با دست بچه ات همچین کاری بکنه می گی دلسوز؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
        دلسوز رو در فرهنگ دهخدا یه بار مع نی اش رو بخوون

    • رنگرز

      با سلام .
      من به عنوان یک معلم و نیز یک پدر کار معلم فوق رو محکوم میکنم ولی باید در نظر داشت که در زمان کنونی وجهه معلم رو نیز باید در نظر بگیریم.
      آقا با این روشی که آموزش وپرورش در پیش گرفته وضعیت علمی کشور رو به زوال است
      از مسئولین تقاضا دارم که در آئین نامه ها تجدید نظر کارشناسانه تری داشته باشند.
      درضمن در نظر داشته باشیم که:چوب استاد به زمهر پدر.......البته نه به این شدت.
      والسلام نامه تمام.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین

      • حاجی

        یه نمره مثبت بهت دادم افریناقای یا خانم رنگرز

    • پوریا

      خاک بر سر همچین مدیری. معنی مدیر رو هم فهمیدیم الهی بچه اش گیر همچین مدیری بیوفته تا بفهمه چقد بیشعور بوده.

    • میثم

      از جامعه ای که معلمشو سر کلاس ردس می کشنو هیچ واکنشی نشون نمیده چ انتظاری درای


      معلمان در همه موارد مظلوم واقع شدند

    • میثم

      بعضی از عزیزانی که نظر میدن چون توی گود نیستن و هیچ اطلاعی از خیلی مسائل ندارن یکطرفه به قاضی میرن

      متاسفانه بی بند و باری در جامعه امروزی که دلیل اصلیش همین خانواده هایی هستن که دارن سینه سپر می کنن جلو معلمین به اوجش رسیده.

      خیلی اوقات در مدارس مدیر و معلم اختیار همه چیزو از دست میده


      پس خوبس کرده

    • بدون نام

      معلمی خاطی اخراج باید گردد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخراج که هیچی باید پدرشو هم در آورد تا درس عبرت سایرین بشه

    • خندان

      بیایی وسط بفهم چخبره کله خودت که هیچی کل فامیلت سوت می کشه .بعد ش اگه چیزی فهمیدی بعد..... بزن.فقط همین گوشیها رادستشون می بینی از پشت وپس قضایا بی خبرید..

    • بدون نام

      عزیزم اگه تنبیه اثری داشت ما یعنی ده شصتی ها الان همه پروفسور بودیم من خودم شخصا بخاطر همین تنبیهات حیوانی همیشه از درس وتحصیل فراری بودم ودر اخر هم ترک تحصیل کردم /تنبیه به هیچ وجه جواب نمیده/ به نظر من انسان حتی حق تنبیه بدنی فرزند خودش هم را ندارد /من به هیج وجه دو فرزندم رو تا الان تنبیه بدنی نکردم/بنظرم باچنین معلمینی باید برخورد قضایی وقانونی شود

    • یک دانش آموزان شاگرد اول سابق

      از هر چی معلم و مدیر متفرم پلیدترین موجودات
      بی سوادترین محافظه کارترین دروغگوترین و خودخواه ترین موجودات روی زمین

    • ناشناس

      اینکه در یک شهرستان دور افتاده است در این پایتخت هیچ نظارتی بر کار مدیران نیست و آنها هر چه دلشان می خواهد برای خود مانور می دهند و به راحتی به اولیا توهین می کنند اگر اعتراضی هم بکنید به راحتی سرتان فریاد می زنند آقا ناراحتی بچه ات را ببر غیر انتفاعی همین هقته پیش برای اینکه من از مدیر فرزندم پرسیدم چه هزینه ای برای فرزندم کردید که 200000 هزار تومان بدهم جلوی تمام اولیا ودانش اموزان ومعلمان مرا سکه یه پول کرد وهیچ کسی هم جرات حرف زدن نداشت می گویند مدیر پشتش گرمه

    • حق زارع

      سلام، قابل توجه مدیران آموزش وپرورش استان البرز معلم (خانم....)کلاس سوم ابتدایی موقعی که عصبانی است(البته همیشه عصبانی هستش به اعتراف خودش)به طرف دانش آموزان بیچاره و بی دفاع گوشی موبایلش رو پرت میکنه وجالب که دانش آموز آسیب دیده رو هم تهدید میکنه حرف نزنه.صد رحمت به داعشیی هاٍ.

      پاسخ ها

      • الهام

        وای خدای من چقدر معلم ها بد شدن.....
        خخخخخخ جدا صد رحمت به داعشی ها

    • محمود حبیب کاظمی

      باز هم بگویید چوب معلم گل هر کی نخوره خوله

    • حسین

      اون مدیر رو به من بدن بهش می گم نرمش یعنی چی مردک زدی بچه مردم رو ناقص کردی حالا نرمش می خوای بی آبرو -کم نفس

    • ارحم

      سلام.
      اخلاق معلم دردرس خوان شدن دانش آموزان تآثیربسزایی داره٬
      اخلاق ورفتار معلم من ازمن یک حسابدار موفق ساخت.امیدوارم هرجایی که هست سربلند وموفق باشد....

    • نرگس

      يعني خاك بر سر آموزش و پروش

    • بدون نام

      مردک احمق عوضی

    • بدون نام

      تنبيه بده و حذف تنبيه از مدارس هم نتيجه خوبي ندارد ما در دوران تحصيل با تركه آلبالويي كه شبها در نفت ميخوابوندند تنبيه ميشديم واز جون و دل درس ميخونديم تا تنبيه نشيم و نتيجه ان هم اين شده كه به مدارج عالي هم رسيديم الان با اين شرائطي كه در نظام آموزشي ما پيش اومده و معلمان نيز انگيزه اي براي كار خوب ندارند فاتحه نخبه شدن در اين نظام را بايد خواند ...

      پاسخ ها

      • مهدی

        بابامدارج عالیه ولی بدون نظرت خیلی........بود

    • حسین از شهرری

      امان از برخی معلم نما و مدیر نما

    • ستار

      مدرسه ای بجای بچه ها , پدر مادراشونو میزنه. به این صورت که
      -یه معلم بد گذاشته برای کلاس سومیا
      - ارتباطی بین معلم واولیا نیست
      - معلمشون دانشجوی کارشناسی پیام نوره در حالیکه گفته استاد دانشگاهه
      - تازه ادعا کرده کتابم چاپ کرده
      - یه عده از پدر مادرا شاکی شدن که جوابی نگرفتن
      - ما هم که از ترس ابروی بچه مون , انتقاد نمیکنیم و با اینکه از راه بسیار دوری بچه رو بردیم اونجا و ثبت نام کردیم, اصلا دل خوشی ندایم

    • محمد

      چوب معلم گله هرکه نخوردش خله
      با این وضعیت اسفناکی که دانش آموزان دارند و هیچ اهمیتی به درس خواندن نمی دهند و شبانه روز کارشون فقط در گوشی و دنبال اس و غیره هستند هیچ راهی غیراز تبیه نمی مونه مدیری که صلاح و خیر دانش آموز را می خواد باید از دانش آموز درس بخواد واگه تنبلی کنه باید او را به فلک کشید

      پاسخ ها

      • ا

        درس ادیب اگر بود زمزمه ی محبتی

        جمعه به مکتب آورد طفل گریز پای را

      • حاجی

        محمود جان تو نکنه فرهنگی هستی پداری دفاع می کنی؟
        منفی دادم بهت!

    • حمید

      احتمالا اگه معلم این دانش آموز رو نمی زد حتما این دانش آموز چاقو رو تو گلوی مدیر فرو می کرد و مدیر میمرد و دانش آموز متواری میشد!!!!!!!!!!!!

    • حمیدرضا

      این رفتار اصلا تایید شده نیست. من خودم بچه اسلامشهرم. وقتی من هنرستان میرفتم معلما و مدیرا جرات نفس کشیدن نداشتن. وقتی مدیر یا معاونی یا معلمی اینجوری تنبیه میکنه دانش آموز نباید تریب ادب برداره باید همچین بزنش که نتونه از جاش بلند شه. که درس عبرتی بشه برا سایرین. که بدونن باید با دانش آموز هم با احترام رفتار شه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین!!! با این نظرت همه فهمیدیم علت کار مدیر چی بوده!!!!!!

    • مهدی

      خوب دیگه همین میشه یکی از عوامل اتفاقی که تو بروجرد افتاد
      دوستان مثلا فرهنگی توجه داشته باشید باانسان طرفید

    • رضا

      سلام :آقای دادستان باید وارد عمل شود بعنوان مدعی العموم واین قضیه از طریق دادگاه حل شود

    • user

      خدا وکیلی یه انسان یه همچین کاری می کنه؟ دست بچه رو ببین چی کار کرده... باید عیییین همین کار رو با خودش بکنن... مریض روانی

    • اندیشمند

      به نام پاک بی همتا
      معلم، استاد اخلاقه، معلم عشق و شوره.
      من دست همه ی معلم ها رو میبوسم.

      اینایی که ازین غلط ها میکنن(تنبیه بدنی) شیطانن در لباس آدمیت.
      معلمی شغل انبیاست.
      تا کنون کدوم پیام آوری زده تو گوش طرف که خدا پرست شو؟!

      فرد گناهکار رو(آدم نما در شغل های مختلف) سرزنش کنیم، نه نام سمت رو.


      بد اختر تر از مردم آزار نیست
      که روز مصیبت ، کسش یار نیست


      پانوشت: مهیا=فراهم،کار آماده شده.
      محیا=زندگی، حیات.

      همه از خداییم
      به سوی خدا برویم

    • بهاره

      خدایا این دیگه چه جورآدمیه!!!!!!!!!
      به کجا داریم میرسیم ما؟!
      برادانش آموزوبرادرعزیزم آرزوی سلامتی دارم.اون مدیرهم تاوانشوپس میده...

    • سمیرا

      خیلی بی خود کردند سر بچه مردم همچنین بلایی آوردند آیا بچه خودشونم بود این قدر وحشیانه برخورد میکردند مشکل ایران همین که روی همه چیز میخواد پرده بزار تا مبادا کسی بفهم ، حالا اگه مسئولا میتوانن جواب خانواده این بچه را بدن واقعا که.......ااا.....خجالت نمیکشید خجالت آور باید اخراج بشن تا بفهن دیگه همچین غلطی نباید بکنن اگه دوست دارن برن بچه های خودشون کتک بزن تا حد مرگ........واقعا که بی تربیت تا

    • سعید طهمورثی

      آقایان مسئولان آموزش وپرورش باعدم تدبیردرست برای حل معضلات اینچنینی و کوتاهی دروظایفشان موجب دامن زدن وورودهمکارانشان درشغل شریف معلمی به خطوط قرمزمی شوند، دریک دفع شاهدزدن دانش آموزبا کتاب که منجربه فوت می شود، دردفعه بعدبه دلیل ایمنی نبودن بخاری موجب آتش سوزی کلاس ودردفع بعدشاهدتنبیه با لوله پلیکا وخدا رحم کندبه خبرهای بعدی، اینجاست که بایدگفت مشکل کار آموزش وپرورش تعلیم وتعلم است نه چیزدیگر!؟

    • بدون نام

      آخه مگه همه بايد دكتر مهندس بشن پس كى نونو بشه كى بقال بشه كى خياط بشه؟ بابا همه توان درسيشون يكسان نيست. تو كشوراى ديگه حتى براى تربيت حيوانات هم از تنبيه استفاده نميكنند.انشالله خدا جواب اين ظالم رو بده آموزش پرورش كه هيچ كارى نميكنه.

    • رضا

      اگه اين اتفاق براي هر يك از اعضا خانواده افرادي كه خواهان مصامحه هستند پيش ميامدند آيا باز هم نامه نگاري و توجيهاتي همچون شاگرد سالاري ميشدند.
      آيا معلم قانونا، شرعا، اخلاقا حق تنبيه دارد؟
      آيا اين نوعي بي فرهنگي در محيط فرهنگي و فرهنگ ساز نيست

    • صفدر

      ضمن اینکه کار این مدیر قابل تایید نیست،چرا هیچکس نمی یاد از توهین ها ی دانش آموزان به معلمان حرفی بزنه؟معلمی که در کلاس ۴۰ نفری تدریس میکنه اونم با اخلاق های متفاوت هر دانش آموز میدونید یعنی چی؟اونایی که توی خونه بچه دارند هیچوقت اونو تنبیه نمی کنند؟

    • علی پرندکی

      اقا یاسر 16مورد نظر دادین و حتی خودتون جواب نوشتین بنظرت مثل بعضی زنها چند نفر توی جون هم نیانداختین یه جا ترک تحصیل کردین یه جا معلمی و...... منافق 2روداره شما بیش از 15رو خودتو اصلاح کن

    • محمد مهدی از کرمانشاه

      سلام.من یک مدرس دانشگاه هستم.و کلاسم کاملا دانشجو محوره.یک مدرس در هر مقطعی بایست راه درست رو برای پیشرفت دانشجو یا دانش آموزان و هنرجویان براشون روشن کنه و با اخلاق نرم و مهربان اونارو مورد تشویق قرار بده نه مثل وحشیها عقده ی درونیشو سر بچه مردم خالی کنه...این شخص باید اخراج بشه و به تیمارستان معرفیش کنن

    • بدون نام

      خوب کاری کرده . بچه باید ادب داشته باشه پدرسوخته ها

    • groupM999

      حتما باید یک معلم دیگر بمیرد

    • منصور

      سلام ،من نه تنبیه دانش آموز رو تایید میکنم ونه کشتن معلم رو فقط از بعضی نظرات بوی نفرت هم از دانش آموز وهم از معلم می اومدو عاقبت بدوخطرناکی در انتظار مونه،من یه دونه معلم داشتم اهل کتک نبود ولی یه بار از همکلاسیم با یه چماق کتک خورد ولی هیچی نگفت،هر چند وقتی هم برای دانش آموزان فقیر البسه وکفش و... می گرفت ،ولی کفشای خود معلمه از پایین پاره شده بودن وتا موقعی که مدرسه ام بود همین کفشها رو میپوشید،اینو گفتم که خیلی از دانش آموزها ومعلمها بد نیستند.نباید همه رو به یک چشم ببینیم.

    • soby

      عاقا ما هم یبار اینجوری کتک خوردیم خخخ یادش بخیر

    • علی

      والا من یادم بعد از انقلاب هم ما رو وحشتناک می زدن

    • امید

      سلام طفلکو دیدم یاد فلک شدن خودم میوفتم کف پاهامونو میزدیم بخاری که درد چوبی که خورده بود ساکت بشه یا دسته جارو که معلمم خدا رحمتش کنه گذاشته بود پای تخته هرکسی جواب نمیداد با اون دسته جارو فراشی کتک میخورد هر کسی که بلد بود بوسش میکرد که امروز از دستش نجات پیدا کرده!!!!!!به نظر من خانوادش باید همون لحظه شکایت میکردن این معلم با ابرو هرچی معلم زحمت کشه بازی کرده اونم معلمای امروزه که از پدر به دانش اموز نزدیکتره اینو باید قصاص کرد

    • پیمان

      سلام

      بنظرمن برا قصاصش معلم رو با همون لوله پولیکا بزنن

    • ZARA

      این دنیا حساب دودوتا چارتایه از هر دستی بدی از همون دست میگیری؟؟؟
      ودیگه این که آه مظلوم گریبان خودش وخانوادش وفرزندانش رو میگیره !!!!

    • بدون نام

      با شیب ملایم رو به تند مدیر رو تنبیه کنید

    • بنده خدا

      خوشبحالت ای معلم از هر جای که عقده داری می تونی به جون دانش آموزان بی گناه بیفتی و ککت هم نگزه

    • بدون نام

      معلم باید تشویق بشه

    • وحید

      فقط اعدام!!! مرتیکه بی شعور

    • حسین پوررضا خیاوی

      من که نمی دونم این معلم از کدوم جهنم دره ای اومده و معلم شده ولی اگه پسر من بود پوست از کله معلمه میکندم غلط کرده که زده مگه عصر بربریته بچه برای تربیت و تعلیم زبان خاص و روانشناسی بخصوصی میخاد که امثال این معلم بیشعور اینها رو ندارن وباید بروند گاو و گوسفند وغاز بچرونند تا معلمی و هرکسی هم از ایشون حمایت میکنه حمالیه مثل اون مفت خورها

    • سعید

      سلام
      استفاده از لوله پولیکا مدل جدیده قبلا با کابل میزدند و خط کش وچوب من ناظم یک هنرستان در یک منطقه پایین شهرم وقتی بچه ها برای ثبت نام می ایند قوانین را برایشان تشریح میکنم وتعهد می گیرم وقتی بی انضباطی می کنند پایین تعهد نامه دوباره امضا می گیرم تکرار شود ولی آنها را می خواهم تکرار شود از کلاس و کارگاه محروم می کنم تنبیه نمی کنم . البته اگر دانش آموزان هیکل و قوی که زیاد هم هستند دانش آموزان ضعیف را بزنند یا فحاشی کنند به شدت برخورد می کنم و تا جبران نشود راحتشان نمی گذارم باید عذر خواهی کنند باید حق مظلوم را از ظالم بگیرم . در ضمن چون همه دانش آموزان را فرزندان خودم می دانم به شدت عاشقشان هستم حتی همانهایی که شری می کنند را بغل میکنم وفشارشان می دهم و می گویم پسرم دیگر کسی را نزن چون رفاقتمان خراب می شود خدا شاهد است که شاگردهای من چقدر مرا دوست دارند همه مثل هم نیستند وقتی هر کسی از هر جایی مانده را حق التدریس می کنند و بعد رسمی و بعد پست می دهند همین است بدون تربیت معلم بدون دوره روانشناسی بدون تمرین معلمی معلم می شوند این طور می شود که عده ای با خاطره بد مدرسه را ترک می کنند و ان دوستان عزیزی که توهین کرده اند بدانند بسیاری از معلمان خوب این طرز برخورد را شایسته خودشان وشما نمی دانند بهتر است فرد خاطی عذر خواهی کند ولی توهین وفحاشی شما هیچ اثری جز رواج بی ادبی ندارد

    • مسعود

      همکار محترمی که ادعا کردید ما هیچ ابزاری نداریم
      اگر بچه خودتان هم چنین بلایی سرش می آمد همین نظر را داشتید؟؟؟؟ما معلم نشدیم که چوب و ترکه و لوله بگیریم و به ضرب اون به بچه ها درس یاد بدیم. اگه معلمان ما کمی در مورد فن کلاس داری و شیوه های نوین آن مطالعه داشته باشن همچین اجازه ای به خود نمیدن که اینجوری به جون بچه های مردم بیفتند. من هم عضو قشر فرهنگیان این کشورم و این عمل را به شدت غیر انسانی میدونم.اگه معلم یا دبیر به علم روز آشنا باشه و و به عبارتی به روز باشه دانش آموز را با درس و تحقیق مشغول می کنه و فرصتی برای هدر دادن و اتفاقاتی این چنین نمیمونه. البته این را هم باید در نظر داشته باشیم که تا حدودی دانش آموز سالاری در بعضی مدارس حاکم شده من خودم به شخصه شاهد اهانتهای بسیاری از جانب دانش آموز به معلم بوده ام . اما اینها هیچکدام دلیل بر کتک زدن دانش آموز نمیشه.

    • حسن

      اگه دقت كنيد كار معاون آموزش و پرورش بسيار وحشت ناكتر و وقيحانه تر بود / اگه من از بستگان اون دانش آموز بودم ميدونستم چيكار كنم حيف كه شانس آورده از من دوره!!!!! حيف كه با خانواده ساده طرف شده!!!!!!

    • بدون نام

      این رسانه ها کجا هستن زمانی که میان یه معلم رو میکشن هیچ کسی خبر دار نمی شه اما تا تو گوش یه بچه میزنن تا وزیر میاد معذرت میخاد؟
      کجاید بیاید ببینین مدرسه تبدیل شده به مهد بزرگسالان
      بچه هایی که تو خونه جا ندارن رو میفرستن مدرسه تا از شرشون یه چند ساعتی خلاص بشن
      کسی که مدرسه میاد و نمیزاره دیگران درس بخونن باید ادب کرد

    • یاالله

      همه اینها بخاطر اینه که بیش از حد به معلمها امکانات و بها دادن !!!!!
      چهارماه از سال تعطیلن و حقوقشو میگیرن !!
      ایام برف و بارون تعطیلن و تو خونه کیف میکنن !!
      ایام نوروز 15 روز تعطیلن و حقوقشو میگیرن!!
      پنجشنبه ها تعطیلن و حالشو میبرن !!
      دوران دانشجوییشون سابقه خدمت محسوب میشه !!
      بچه هاشون تو بهترین مدارس و دانشگاهها سهمیه دارن!!
      فروشگاه و درمانگاه و مراکز مخصوص دارن !!
      انواع و اقسام بیمه های تکمیلی دارن !!
      انواع و اقسام وام های کم بهره و بدون بهره دارن !!
      به بهانه اردو و گردش علمی از بچه ها پول میگین و کلی میره تو جیبشون !!
      کلاسهای فوق برنامه و جبرانی میزارن و کاری هم نمیکنند و پولش میره تو جیبشون !!
      تو کلاس راحت و گرم نشستن و بدون سختی کار !!
      بچه های مردم هم که شدن کیسه بوکس براشون !!
      همیشه هم مینالن !!! دیگه چی میخواهید اخه !!!
      خدا سیرتون کنه !!! چشم تنگ دنیا دوست را یا قناعت پرکند یا خاک گور .
      برید دعا کنید به جون همین بچه ها که نونتون از ایناست !!!!!

    • بدون نام

      عزیزان فرهنگی ک فکر میکنید با تنبیه درست میشه آیا فکر نمیکنید با این رفتار تخم کینه ونفرت رو تو دلشون کاشته و باعث بدتر شدن رفتارهای بدشون میشید

    • بدون نام

      ... تو سر نفهمت مگه تو آدم نیستی ک باین روز انداختیش تو مدیری یا گردن کلفتی؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج