جاباما
۱۶۰۶۴۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

طنز؛ گزارش یک افراط گرا!

بانک مرکزی دولت اعتدال اعلام کرد که نه تنها از کارتخوان های مغازه ها و فروشگاه ها کارمزد خواهد گرفت، بلکه بابت ارسال اس ام اس اطلاع رسانی برداشت از حساب هم کارمزد خواهد گرفت.

طنز؛ گزارش یک افراط گرا!





ماهنامه خط خطی - امیرمسعود فلاح:

* پس از صفحه «بچه پولدارای تهرون» که تو فیس بوک و اینستاگرام ترکوند، پیش بینی می شه این صفحاتم راه بیفتن و بترکونن:

دوستان بچه پولدارای تهرون

حامیان بچه پولدارای تهرون

رد شده ها از کنار بچه پولدارای تهرون

بچه پولدارای تهرون رو از نزدیک دیده ها

* برای چندمین بار، خبرنگاری اقدام به آزار (!) سخنگوی محترم دولت کرده و از ایشان پرسیده که احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی چه شد؟ ایشان هم فرموده «از همان زمانی که آقای رییس جمهور به بنده مسئولیت معاونت برنامه ریزی را داد مشخص است که این سازمان از همان ابتدا تشکیل شده است. اگر منظور شما از تشکیل این سازمان، تعویق تابلو است این کار انجام خواهد شد.»

طنز؛ گزارش یک افراط گرا!

حالا ما به ایشان می گوییم نخیر آقای نوبخت، خلاف واقع می فرمایید. چطور؟ آیا منی که دارم به سخنگوی دولت اعتدال اینطور می گویم افراطی هستم؟ یا می خواستم فلان کس رییس جمهور شود تا اوضاع بدتر شود؟ یا می خواهم دشمن خارجی جری شود؟ نه، هرگز. من اتفاقا این اتهامات را متوجه سخنگوی دولت و حامیان این شخص می کنم که یا نمی بینند یا خودشان را به ندیدن می زنند وگرنه کیست که تابلوی نصب شده سازمان مدیریت و برنامه ریزی را بر سر در آن سازمان نبیند؟! کیست که داستان لباس پادشاه هانس کریستین آندرسن را نخوانده باشد؟!

واضح است که آن خبرنگار سمج هم یا افراطی است یا می خواسته فلان کس رییس جمهور شود تا اوضاع بدتر شود یا می خواهد دشمن خارجی جری شود؛ یا داستان لباس پادشاه هانس کریستین آندرسن را نخوانده؛ وگرنه چشم دل باز می کرد و ساختمان و تابلو و رییس آن را یکجا می دید!

* بانک مرکزی دولت اعتدال اعلام کرد که نه تنها از کارتخوان های مغازه ها و فروشگاه ها کارمزد خواهد گرفت، بلکه بابت ارسال اس ام اس اطلاع رسانی برداشت از حساب هم کارمزد خواهد گرفت.

عده ای افراد معتدل که یا می خواسته اند فلان کس رییس جمهور نشود و بهمان کس رییس شود تا اوضاع بدتر نشود و یا نمی خواهند دشمن خارجی علیه ما جری شود هم باز دور برداشته اند و لب به انتقاد گشوده اند.

ما اما از این اقدام دولت اعتدال حمایت می کنیم؛ نه به خاطر اینکه اقتصاددانیم و این تصمیم را مفید و منطقی می دانیم و نه به خاطر اینکه کشته مرده اعتدالیونیم، نه؛ صرفا به خاطر این حمایت می کنیم که افراطی هستیم و می خواستیم فلان کس رییس جمهور شود تا اوضاع بدتر شود و ما که افراطی هستیم، کلی هم راضی هستیم.

طنز؛ گزارش یک افراط گرا!

* دبیرکل محترم موتلفه به تیم مذاکره کننده دولت اعتدال فرموده «پای میز مذاکره، طلبکار باشید.»

در تکمیل این پیشنهاد پرفکت آن بزرگوار، ما هم به جنابان ظریف و عراقچی می فرماییم که اصلا چه کاری ست؟ داخل ساختمان مذاکره نشوید و همان دم در حرف تان را صاف و پوست کنده بزنید و در برابر اصرارها بگویید داخل نمی آییم. سلام نکنید. لبخند نزنید. مستقیم به چشمان وندی خانوم و کاترین خانوم نگاه نکنید.صدایتان را به مرور بالا ببرید. داد بزنید. فحش بدهید. کتک شان بزنید اصلا! مگر شعار «تساوی زن و مرد» نمی دهند؟ پس مثل مرد کتک بخورند اما به جد مواظب باشید که در عوا دستتان بهشان نخورد که آن وقت اینجا دست هایی بهتان خواهد خورد که نگو!

* یک عضو مجلس گفته «مسئولن دولت جدید باید اموال خود را از مسئولان دولت سابق پس بگیرند.» هه! فکر کردید می تونید با این تحریکات، دولت رو از ریل اعتدال منحرف کنید؟! نخیر آقا، هرگونه تلاش برای پس گرفتن چیزی از کسی یا عمل به وعده ای، مصداق بارز افراط و مورد مخالفت کامل دولت اعتدال است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج