جاباما
۱۶۰۶۱۱
۱ نظر
۵۰۳۸
۱ نظر
۵۰۳۸
پ

هفته آخر آذر ماه بر شما چه خواهد گذشت؟


هفته آخر آذر ماه بر شما چه خواهد گذشت؟

برترین ها:

هفته آخر آذر ماه بر شما چه خواهد گذشت؟


فروردین

کارتان اهمیت زیادی خواهد داشت. روابط کاریتان سرعت بیشتری پیدا خواهند کرد، اما بروز رفتارهای گرم و دوستانه در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود. عشق به سراغتان خواهد آمد. ممکن است در سفر و جاهای دور عشق را به زندگی خود دعوت کرده و رابطه ای زیبا و لذت بخش را شروع کنید. یکشنبه 23 آذر ممکن است با همکاران خود به مشکل برخورد کنید.

اردیبهشت

نیاز رفتن به سفر را در وجود خود احساس خواهید کرد. روابط شما با انسان هایی که شناخت زیادی از آنها ندارید رو به زیبایی خواهد گذاشت. با به میدان آمدن اورانوس و پلوتون، از روز ۲۳ آذر مشکلاتی در رابطه با تصمیماتی که در ارتباط با آینده خود گرفته اید برایتان پیش خواهد آمد. در مورد رفتن به سفر، تحصیلات و تجارت دقت داشته باشید. به ویژه این اوضاع از ۲۵ آذر شدت بیشتری پیدا خواهد کرد.

خرداد

در رابطه های خصوصی خود دقت بیشتری داشته باشید و در ابتکار به خرج دادن در زمینه های کاری اجتناب کنید. در این مدت می توانید با دقت به مشکلات موجود در رابطه زناشویی خود مشکلات را درک کرده و تلاش کنید آنها را برطرف کنید. از ۲۳ آذر زندگی عاطفی شما پنج ستاره خواهد بود. تغییرات اجتماعی روابط و شراکت های مالی شما را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

تیر

بار کاری شما از آغاز این ماه بسیار سنگین بوده است و تا پایان ماه نیز همینطور باقی خواهد ماند. اگر کارهایی دارید که نیمه کاره باقی مانده اند، فرصت باقی مانده تا آخر ماه را از دست ندهید. در روابط عاطفی خود دوره خوبی را پیش رو خواهید داشت و روابط خوبی را نیز می توانید شروع کنید. از ۲۵ آذر چنانچه قصد ازدواج دارید و رابطه ای طولانی مدت را پشت سر گذاشته اید، اینک بهترین فرصت برای اقدام در این زمینه و رفع مشکلات است. از صحبت کردن در رابطه با مشکاتتان خودداری نکنید. اما در روز ۲۸ آذر در رابطه با کسی که دوستش دارید محتاطانه برخورد .

مرداد

در زندگی عاطفی و ارتباط با فرزندتان باید به برخی مسائل نگاهی دوباره داشته باشید. با همکاران خود به خوبی کنار خواهید آمد و روابط کاری مناسبی خواهید داشت. از ۲۵ آذر به مسائل کاری که نیاز به راه حل دارند رسیدگی کنید. الان زمانی است باید سلامت خودتان را کنترل کرده و به آن اهمیت بدهید. روز 28 آذر ممکن است از همکارانی که صمیمیت زیادی با آنها ندارید مشکل و دلخوری های بی مورد پیدا کنید.چنانچه می خواهید شغل جدیدی را شروع کرده و یا درخواست کار بدهید در دوره مناسبی برای این کار قرار دارید.

شهریور

احساس نیاز به دوست داشته شدن را خواهید داشت. اگر در زندگیتان کسی نیست، در این مدت ممکن است کسی پیش رویتان قرار بگیرد. سعی کنید بی اعتمادی را کنار بگذارید. برای خرید و فروش خانه و رسیدن به آرامش در منزل و محل کار از این دوره به نحو احسن استفاده کنید. روز 23 آذر از خرج کردن مبالغ بالای پول خودداری کنید. تصمیم های بزرگ عاطفی را برای بعد از آذر ماه بگذارید. تا می توانید خانه و خانواده را مورد توجه قرار دهید.

مهر

در این مدت تمایل به عوض کردن خانه، دکور منزل و محیط اطرافتان خواهید داشت، اما در عوض کردن وسایل منزل ممکن است به مشکل بر بخورید. بویژه در روز ۲۸ آذر به این موضوع دقت داشته باشید. روز ۲۳ آذر ممکن است از عزیزان و اعضای خانواده دچار دلخوری شوید. سعی کنید تصمیم گیری در مورد مسائل خانوادگی را بعد از این ماه انجام دهید. آنچه که در اطراف شما می گذرد شما را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

آبان

این ماه درگیری های مالی و فراز و نشیب های زیادی داشته اید. روابطتان با اقوام نزدیک و خواهر و برادرهایتان بهتر خواهد شد و نقاط مشترک بیشتری با هم خواهید یافت. شانس به شما چشمک خواهد زد و از لحاظ مالی پیشرفت هایی خواهید داشت. ۲۳ آذر با همکاران خود در بعضی کارها ممکن است به مشکل بربخورید. سعی کنید این چند روز تعادل را حفظ کنید و با ملاحظه پیش بروید. در پایان این ماه در زمینه های اجتماعی و خرید و فروش پیشرفت خواهید داشت.

آذر

در این ماه بسیار قدرتمند عمل کرده اید و به بسیاری از خواسته هایتان دست یافته اید. در مسائل مالی به موفقیت خواهید رسید. فرصت هایی که در زمینه تحصیل و سفر برایتان پیش می آیند خنده به لبهایتان خواهند آورد. به دست یافتن به هر آنچه از زندگی می خواهید بسیار نزدیک هستید و شانس با شما یار خواهد بود. هرچند که از ۲۳ آذر چند روزی مشکلاتی در رابطه با مسائل مالی خواهید داشت، اما از ۲۵ آذر با تکیهدبر تواناییها و تفکرات خود از پس آنها بر خواهید آمد.

دی

این ماه نیز یک ماه پر از حرکت و کار دیگر را تا به اینجا پشت سر گذاشته اید. به استراحت، رسیدگی به جنبه های معنوی و ریلکسیشن نیاز دارید. از روزهای باقی مانده از این ماه لذت ببرید، به خرید و تفریح بروید و به ظاهر خود رسیدگی کنید. ۲۳ آذر تحت تاثیر مشترک اورانوس و پلوتون در زندگی خانوادگی با برخی مشاجرات و درگیری ها مواجه خواهید شد. بهتر است تغییرات را به راحتی بپذیرید. از ۲۵آذر می توانید به راحتی برای طرح ها و پروژه های خود شنونده و طرفدار پیدا کنید.

بهمن

در این ماه از لحاظ اجتماعی فعال بوده اید، در ادامه ماه دوست دارید کمی با خودتان خلوت کرده و از جمع های شلوغ دوری کرده و به آرامش برسید. هنگام برخورد با مشکلات کاری از کمک گرفتن از دوستان و عزیزانتان خجالت نکشید. با پیشنهاد شراکتی که از یکی از دوستانتان می گیرید می توانید بذر یک همکاری همراه با شانس و موفقیت را بکارید. از ۲۳ آذر با اطرافیان و نزدیکان خود برخی مشکلات و مسائل را خواهید داشت. از ۲۵ آذر زمان برنامه ریزی برای آینده تان فرا خواهد رسید. در این مدت حرف های زیادی پشت سرتان زده می شود.

اسفند

در ماه گذشته نسبت به متولدین سایر ماه ها فعال تر و پرکارتر بوده اید و نقشتان در عرصه های گروهی پررنگ شده است. در روزهای باقی مانده ماه نیز روابط اجتماعی و دوستانتان شما را به خود مشغول خواهند کرد. از لحاظ کاری شانس با شما یار خواهد بود و فرصت هایی که دست می دهند به صورت طولانی مدت و پربرکتی برای شما منفعت به همراه خواهند داشت. ولی توجه داشته باشید که تحت تاثیر مشترک اورانوس و پلوتون روز ۲۳ آذر ممکن است با مشکلات مالی و یا اجتماعی مواجه شوید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دختر

      بسیار عالی و مفرح. لطفا ادامه داشته باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج