۱۵۹۵۳۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

۱۰ فیلم برگزیده سال ۲۰۱۴ به انتخاب رولینگ استون

بهترين‌ هاي ۲۰۱۴ بيشتر در قالب بسته‌هاي كوچك و شخصي‌ تري ارائه شدند كه اين را مرهون هوش و حساسيت خالقين‌شان هستند. از يك پسر تا مردي پرنده‌اي، از دختري گمشده تا استعداد آشكار دو زن فيلمساز، بهترين عناوين ۲۰۱۴ سركش،‌ عظيم‌الجثه و چموش‌‌اند.

۷فاز: بهترين‌هاي 2014 بيشتر در قالب بسته‌هاي كوچك و شخصي‌تري ارائه شدند كه اين را مرهون هوش و حساسيت خالقين‌شان هستند. از يك پسر تا مردي پرنده‌اي، از دختري گمشده تا استعداد آشكار دو زن فيلمساز، بهترين عناوين 2014 سركش،‌ عظيم‌الجثه و چموش‌‌اند.

10. ميان‌ستاره‌اي/Interstellar

اديسه فضايي كريستوفر نولان تنها فيلم حماسي ليست من است. فيلم او به همان اندازه‌اي كه پسربچگي درگير رابطه ميان والدين و بچه‌ها است بر روي رابطه پدر (متيو مك‌كوناهي) و فرزند تمركز دارد. هر دو فيلم فرجامي خوب براي يك سال پر مووي هستند كه درصورت شخصي‌سازي به جاهاي خوبي وارد مي‌شود.

10 فیلم برگزیده سال 2014 به انتخاب رولینگ استون

۹. زير پوست/Under the Skin

امسال پر از الماس‌هاي تازه كشف‌شده بود: اسنو پييرسر، لاك، عشق عجيب است، شب‌گرد، فورس ماژور، مردم سفيد عزيز، آقاي ترنر، خشن‌ترين سال، لوياتان و سيتيزن فور. اما آن الماسي كه نمي‌توانم از ذهنم خارج‌اش كنم زيرپوستِ جاناتان گليزر است. فيلمي كه در آن اسكارلت جوهانسن‌اي كه هيچ‌گاه بهتر از اين نبوده بيگانه‌اي فضايي‌ست كه در اسكاتلند به جستجوي مرداني راه افتاده كه مي‌تواند آن‌ها را درك كند.

10 فیلم برگزیده سال 2014 به انتخاب رولینگ استون

۸. ناشكسته/Unbroken

اينجا يك نامه‌ عاشقانه مسحوركننده داريم از طرف آنجلينا جولي به لوييس زامپريني، دونده المپيكي كه شجاعتش براي اولين بار به شكلي واقعي در طول جنگ جهاني دوم سنجيده مي‌شود. جك اوكانل در نقش لوييس و مياوي در نقش محافظ عصبي‌اش هر دو خارق‌العاده‌اند، اما اين جولي‌ست كه داستاني را برايمان تعريف مي‌كند كه هاليوود سال‌هاي سال از بازگويي آن چشم‌پوشي كرده بود، داستاني كه جولي بار ديگر ولوله‌اش را به راه مي‌اندازد.

10 فیلم برگزیده سال 2014 به انتخاب رولینگ استون

۷. هتل بزرگ بوداپست/The Grand Budapest Hotel

وس اندرسون مثل بقيه فيلم نمي‌سازد. خدا خيرش بدهد. در زير معجون خوش‌طعمي كه هتل بزرگ بوداپست روي آن بنا شده داستان سودازده‌ دربان هتلي (با بازي بي‌نظير رالف فاينس) درجريان است كه اعتقاد دارد لياقت و نزاكت در ارائه تعريفي درست از تمدن چاره‌ساز و كمك كننده است.

10 فیلم برگزیده سال 2014 به انتخاب رولینگ استون

۶. Whiplash

ديمين چزل در دومين فيلمش در مقام كارگردان با تاثر از تحصيلات موسيقيايي خود قدم به زندگي درامر جواني با بازي مايلز تلر مي‌گذارد كه در آستانه ويراني به دست معلمي ( با بازي جي.كي. سيمونز) قرار دارد كه از او راضي نمي‌شود مگر اينكه نهايتا خوني روي استيك‌ها به راه بيافتد.

10 فیلم برگزیده سال 2014 به انتخاب رولینگ استون

۵. دختر گمشده/Gone Girl

كتاب پرفروش گيليان فلين - درباره ازدواجي كه به انحطاط كشيده مي‌شود - در دستان ديويد فينچر و با فيلمنامه دقيق فلين تبديل به يك يادآوري تلخ از هنر فراموش شده‌ي تداوم رابطه مي‌شود. روزاموند پايك در نقش همسر خيانت‌ديده‌ي بن افلك زنده زنده ما را به جهنم مي‌برد و بازمي‌گرداند.

10 فیلم برگزیده سال 2014 به انتخاب رولینگ استون

۴. سلما/ Selma

اوا داورني كارگردان، گرد وغبار را از تاريخچه سلما مي‌روبد و مستقيم به سوي قلب داستان يورش مي‌برد. موضوع بزرگي‌ست: مارتين لوتر كينگ جونيور (ديويد اويلو) و راهپيمايي حق راي او از سلما تا مونتگومري (آلاباما) در سال ۱۹۶۵. اويلو تحسين برانگيز است و داورني هر لحظه را گيرا و مفصل ساخته است.

10 فیلم برگزیده سال 2014 به انتخاب رولینگ استون

۳. فاكس‌كچر/Foxcatcher

داستاني واقعي از كشتي، ثروت، ديوانگي و جنايت تبديل به اثري هنرمندانه در دستان بنت ميلر كارگردان مي‌شود. اجراهايي كه از استيو كارل، مارك رافالو، و چنينگ تيتوم ديديم يكي از كلاس بالاترين و قابل اعتناترين بازي‌هاي كارنامه اين بازيگران است.

10 فیلم برگزیده سال 2014 به انتخاب رولینگ استون

۲. بردمن/Birdman

امسال هيچ فيلمي، قدر اين يكي قدرت مست كردن‌مان را نداشت. ترن هوايي الخاندرو .ايناريتو درباره ابرقهرماني هاليوودي (مايكل كيتون) است كه قصد دارد در برادوي سري در ميان سرها دربياورد. كيتون بهترين اجراي سال را با بازي جذابي كه از شدت خنده كبودتان مي‌كند ارائه داده است.

10 فیلم برگزیده سال 2014 به انتخاب رولینگ استون

۱. پسربچگي/Boyhood

ساكت‌ترين، كوچكترين و تحميل‌نشده‌ترين فيلم سال تبديل به بهترين و بزرگترين فيلم سال مي‌شود. ريچارد لينكليتر كارگردان براي پسربچگي دوازده سال زمان گذاشت تا داستان پسري ۶ ساله از تگزاس (ستاره جديدي به نام الار كولترين) را در مسير بزرگ شدنش در خانواده‌اي كه پدر و مادر (با بازي فراموش نشدني اتان هاك و پاتريشيا اركت) از هم جدا شده‌اند تعريف كند. پس با خطرهاي احتمالي بايد چه كرد؟ اصلا چه كسي همچين كاري مي‌كند؟ لينكليتر همچين كاري مي‌كند. فيلمي سر و شكل گرفته با بالا و پايين‌هاي زندگي شخصي خودش، با نشان اختصاصي خودش و در خالصانه‌ترين و شخصي‌ترين بيان خودش.

10 فیلم برگزیده سال 2014 به انتخاب رولینگ استون
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج