جاباما
۱۵۹۰۴۰
۱۲ نظر
۵۰۲۰
۱۲ نظر
۵۰۲۰
پ

«۲۰:۳۰» دوباره جنجال به پا کرد

در پی انتشار گزینشی اظهارات محمدرضا عارف در مراسم روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی، دفتر دکتر محمدرضا عارف اطلاعیه ای صادر کرد.

خبرآنلاین: در پی انتشار گزینشی اظهارات محمدرضا عارف در مراسم روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی، دفتر دکتر محمدرضا عارف اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

در پي انتشار گزينشي و هدفمند صحبت هاي آقاي دكتر عارف در برخي رسانه هاي مجازي و بخش خبري ٢٠:٣٠ كه متاسفانه همچنان بر سياست ايجاد اختلاف و تفرقه افكني بين گروه‌هاي سياسي-اجتماعي اصرار دارد،دفتر دكتر محمدرضا عارف عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام و شوراي عالي انقلاب فرهنگي ضمن تشكر از حضور پرشور و شعور دانشجويان عزيز دانشگاه شهيد بهشتي در مراسم ١٦ اذر اعلام کرد كه مواضع وی در مورد مسايل مختلف كشور به خصوص موضوع مناقشه انگيز انتخابات ٨٨ همان مواضع رسمي و اعلامي دکتر عارف در جريان تبليغات انتخابات رياست جمهوري ٩٢ است.

به اعتقاد دكتر عارف بهترين موضع در مورد معرفي سران فتنه را مقام معظم رهبري در ديدار با مردم عزيز قم در ديماه ٨٩ اتخاذ نموده اند كه سران فتنه را آمريكا وانگليس دانستند. بنابر اين هر گونه اتهام زني به هر فرد به خصوص عزيزان در حصر و ساير عزيزاني كه عمري در خدمت نظام و مردم و كشور بوده اند بدون حكم دادگاهي صالحه كه در آن تمام جوانب مختلف وقايع انتخابات ٨٨ و كليه عوامل و افراد دخيل دراين رخداد چه پيش از برگزاري انتخابات و چه بعد از برگزاري انتخابات كه با سخنراني‌ها و رفتارهاي مغاير اخلاق و عقلانيت موجبات چنين فتنه و مشكلاتي براي كشور را ايجاد كردند، كاملا بر خلاف اصول اسلامي، اخلاقي ،قانوني و مواضع خردمندانه مقام معظم رهبري است.

دكتر محمدرضا عارف همگام و همراه با رييس جمهور محترم و ساير دلسوزان كشور و نظام ،تمام تلاش و اعتبار خود را براي حل اين "معضل" و "استخوان لاي زخم" به كار خواهند بست و بارها بر تلاش مسالمت آميز براي رفع حصر اقايان ميرحسين موسوي و حجت الاسلام مهدي كروبي و عدم تعرض به رياست جمهور محترم و محبوب اسبق جناب سيد محمد خاتمي به كار خواهند بست.

در پايان اميد داريم كه همگان با درك شرايط حساس كشور به ضرورت همبستگي و همدلي بين احاد ملت توجه نموده و منافع ملي را قرباني منافع فردي و جناحي نكنند.

روابط عمومی دفتر دکتر محمدرضا عارف
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sara

      جمعش کنین این 20:30 رو. بخش خبری به این مزخرفی ندیدم من

    • 302010

      حرفای مزخرف دفتر عارفرا ببین

    • مازيار

      20:30 كارش درسته
      من از برنامه هاي صداسيما اول فوتبال و برنامه 90 بعدش 20:30 رو نگاه ميكنم.

      متاسفم براي اونايي كه الكي بااين بخشخبري دشمني ميكنن و دنبال ضربه زدن به اون هستن

      پاسخ ها

      • محمد حسین

        چون حرفایی که شما و رفیقات دوست دارید را میگه کارش درسته؟

      • user

        منم براي تو متاسفم

    • بدون نام

      از مجری های این برنامه بیزارم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما هم از تو بيزاريم

    • علی

      درود بر عکتر عارف سلام برازادی

    • هانا

      خیلی هم ۲۰:۳۰ بیتسته.مخصوصا صرفا جهت اطلاع با اجرای نجف زاده.افرین بیست سی عزیز به کارت ادامه یده این جماعت تحمل انتقاد ندارن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قول میدم دکتر سلام و حساس نشو را هم میبینی. از مسخره ترین و عقده ای ترین برنامه های تاریخ بشرین این برنامه ها تازه قشنگیش اینجاست که از روی برنامه های مجری اون ور ابی "کامبیز حسینی" تقلید کردند.

      • هانا

        من کامبیز حینی رو نمیشناسم خدا رو شکر ماهواره نداریم اما برای اولین بار همین دیروز یه کلیپ ازش تو فیس بوک دیدم. اینطور افرادیکه ایرانو به سخره میگیر حتما خیلیی جذابن براتون؟؟

    • ليلا

      ظاهرا اين مدير هم ميخواد جا پاي عمو عزت بزاره!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج