۱۵۸۵۸۲
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

از فدایی شدن تا ناسزاگویی

رفتار عجیب طرفداران ستاره ها در اینستاگرام

فرقی نمی کند الناز شاکردوست با ۵۰۰ هزار فالوئر باشد یا بازیگر ناشناسی با مثلا ۱۰ هزار فالوئر چون در کامنت های هردوی اینها تقاضاهای مکرری برای فالو شدن دیده می شود.

رفتار عجیب طرفداران ستاره ها در اینستاگرام





همشهری جوان: رابطه مردم با چهره های سرشناس در فضای اینستاگرام بدجوری عجیب است. اصلا می شود چندین و چند پایان نامه را با همین موضوع پیش برد و به جاهای خوبی هم رساند. بگذارید این رفتارها را دسته بندی کنیم.

* دیالوگ برقرار کردن با ستاره: درست است که خیلی هم نمی شود اسمش را دیالوگ گذاشت اما طبیعتا کامنت گذار، با هدف برقرار کردن دیالوگ با ستاره مورد نظرش آنها را می نویسد و حتی تا حد بالایی هم به شکل گیری آن امیدوار است. حالا این دیالوگ ذهنی یا مونولوگ واقعی، به چند شکل مختلف شکل می گیرد.

رفتار عجیب طرفداران ستاره ها در اینستاگرام

* تقاضا برای فالو کردن: فرقی نمی کند الناز شاکردوست با ۵۰۰ هزار فالوئر باشد یا بازیگر ناشناسی با مثلا ۱۰ هزار فالوئر چون در کامنت های هردوی اینها تقاضاهای مکرری برای فالو شدن دیده می شود. این تقاضاها حتی بعضی اوقات به جاهای باریک هم کشیده می شود و تا قسم دادن به جان عزیزان و نفرین کردن در ورت فالو نشدن هم پیش می رود. «تورو خدا فالو کن. اگه نمی کنی حداقل بیا یکی از عکسامو لایک کن»، «امروز تولدمه، تورو خدا بیا به جای کادو، فالوم کن»، «مگه چی ازت کم می شه فالو کنی خب؟» و ... اصلا تعجب نکنید؛ اینها نمونه های کاملا واقعی درخواست فالو هستند.

* قربان صدقه رفتن: دومین عنصر مهمی که بین کامنت ها دیده می شود، ابراز علاقه شدید یا به عبارتی همان قربون صدقه رفتن خودمان است. حالا اگر طرف عکس خودش را گذاشته باشد که دیگر نور علی نور است و میزان این فدا شدن ها به سقف می رسد. «صبح بخیر نفسم»، «تو رو خدا مواظب خودش باش»، «خوش بگذرده گلم» و خلاصه انواع و اقسام جملات و عباراتی از این شکل که آدم ممکن است به واسطه اش کهیر بزند!



* فحاشی کردن: درست به اندازه گروه قبلی یعنی تیم «قربان صدقه رونده»، کامنت هایی از سوی افرادی وجود دارد که دلشان می خواهد سر به تن ستاره مورد نظر نباشد. حالا اینکه چرا و بر اساس چه منطقی آمده و او را فالو کرده، مشخص نیست.
به هر حال خوب است بدانید آدم هایی هستند که می روند ستاره ها را فالو می کنند تا فحش شان بدهند. حالا اگر ستاره مورد نظر به سفر خارجی برود، در مراسمی با ظاهر غیرمرسوم ظاهر شود یا کلا کاری خلاف انتظار ازش سر بزند که دیگر باید قید صفحه اش را بزند: «مردم نون ندارن بخورن تو رفتی ونیز عکس می ذاری»، «ببین کیا به کجا رسیدن والا» و ...

رفتار عجیب طرفداران ستاره ها در اینستاگرام

* اظهارنظر راجع به مسائل شخصی: بخش مهمی از کامنت های مردم، در واقع بازنمایی همان عادات و رفتار بیرونی شان در اینستاگرام است.همان حرف هایی که مدام به این و آن می زنند مثل: «عزیزم چقدر چاق شدی!»، «توی این عکس پیر به نظر میای»، «این مدل مو بهت نمی آد»، «دیگه به ابروهات دست نزن، چقدر خوب شده»، «دماغتو کجا عمل کردی؟»، «ماشالا روز به روز داری جوون تر می شی»، «سبیل نذار بابا بهت نمی آد» و خلاصه از اینجور حرف ها.

* تبلیغ کالا: یکی از اتفاق های عمومی صفحات ستاره ها، تبلیغ کالاها توسط فالوئرهاست. خیلی ها خیال می کنند حالا که بازار رفت و آمد به این صفحه ها باز است، این وسط می توانند چندتا ماهی هم بگیرند. برای همین هم به وفور با کامنت هایی مثل «از جدیدترین مدل های مانتوهای ما دیدن کنید»، «شعر دوست داری فالو کن»، «خبرهای خوبی از خواننده ها داریم بیا فالو کن»، «حراج محصولات خارجی ... به صفحه ما سر بزنید» و ... البته درباره موفقیت آمیز بودن یا نبودن اینجور تبلیغات هنوز آمار خاصی نداریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یولا

      از همه گند تر اون التماسها واسه فالو کردنه حال ادمو بهم میزنن بعضی هاااا

    • بدون نام

      خب پس چی بنویسند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج