۱۵۸۱۰۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

در آسیا هم جنس خوب پیدا می شه!

عاشق خرید کردن هستید و می خواهید به قصد خرید، مسافرت بروید. ما این شهر ها را به شما توصیه می کنیم...

در آسیا هم جنس خوب پیدا می شه!

برترین ها - ترجمه از ساره محمدی: عاشق خرید کردن هستید و می خواهید به قصد خرید، مسافرت بروید. ما این شهر ها را به شما توصیه می کنیم...


بانکوک (Bangkok) تایلند:

بانکوک، بهشتی برای خریداران و معتادان به خرید کردن است. از شیر مرغ تا جان آدمیزاد، هر چه که بخواهید با قیمت هایی باورنکردنی در این شهر پیدا می کنید. ابریشم های تایلندی و صنایع دستی، نمایندگی بزرگترین و معتبرترین برندهای دنیا، و برای کسانی که قدرت مالی کمتری دارند محصولاتی با قیمت هایی بسیار پایین و طراحی های بومی این شهر موجود است. سرویس های خرید کاملا رضایتبخش است و برای خرید آنلاین گاهی کمتر از نیم ساعت سفارش خود را تحویل می گیرید. مراکز خریدی که به شما توصیه می کنیم: « Central World Plaza» (بزرگترین مرکز خرید شهر بانکوک)، Chatuchak Market»، «Paptong Night Market»، « Siam Discovery»، « Pantip Plaza» Siam Paragon».

در آسیا هم جنس خوب پیدا می شه!

در آسیا هم جنس خوب پیدا می شه!

هُنگ کُنگ (Hong Kong)، چین:

خرید کردن در هنگ کنگ چیزی فراتر از یک فعالیت اجتماعی است. این شهر جزیره ای، یکی از مراکز اصلی امور اقتصادی و مالی در جهان، و بخش مهمی از هویت تاریخی و فرهنگی چین است. مواردی که در این شهر به وفور یافت می شود کفش، ساعت، زیورآلات، کیف و چمدان، لباس، و بسیاری موارد دیگر است. هنگ کنگ از بانکوک کوچکتر و به همین دلیل دسترسی به مراکز خرید راحت تر است. بهترین زمان برای خرید در هنگ کنگ از ماه ژوئیه تا سپتامبر (تقریبا از ماه تیر تا مهر) و همچنین از اواخر دسامبر تا فوریه (آذر تا بهمن ماه) است که حراجی های بسیار خوبی دارد. پر طرفدارترین مراکز خرید در این شهر «Festival Walk» ، «SOHO»، «Causeway Bay» و «Kowloon» است.

در آسیا هم جنس خوب پیدا می شه!

کوالالامپور (Kuala Lumpur)، مالزی:

قیمت های نازل در بهترین فروشگاه های این شهر و بهترین فستیوال های خرید فصلی از امتیازهای این شهر تجاری است. بدی این شهر، آب و هوای مرطوب و شرجی آن است. برای خرید کفش های پارچه ای و زیور آلات و لباس هایی با چاپ دستی روی آن کوالالامپور را به شما توصیه می کنیم. یکی از ویژگی های بسیار خوب این شهر، کنار هم بودن و نزدیکی مراکز خرید آن است. اگر به دنبال خرید اجناس لوکس هستید، مرکز خرید « KLCC mall»، در زیر برجهای دوقلوی «پتروناس» را به شما توصیه می کنیم. در آنجا مدل های زنده و در حال حرکت خواهید دید. حتی اگر قصد خرید ندارید، برج های پتروناس در اینجا حقیقتا تماشایی است. «فروشگاه های فراوان شب» نیز از دیگر امتیازات این شهر است. اجناس مقرون به صرفه را در خیابان « Petaling » در « China town» خریداری کنید.

در آسیا هم جنس خوب پیدا می شه!

در آسیا هم جنس خوب پیدا می شه!

شانگهای (Shanghai)، چین:

مشهورترین برندهای دنیا، هتل های ازران قیمت، انواع ساعت ها، و هزینه های ارزان رفت و آمد از امتیازات مهم این شهر است. تمام بعد از ظهرتان را در فروشگاه های « Dong Tai Lu Antiques» بگذرانید. اگر عاشق سفال های دست ساز هستید به «Spin » بروید. برای خرید انواع پارچه، لوازم خانه و مبلمان، به «exotic» بروید. لباس های زنانه را در «Madame Mao» خریداری کنید. خیابان های «Xinle Lu» و «Changle Lu»، مرکز انواع پوشاک و مد بانوان و بهترین کافه ها و وسایل دکوری خانه است.

در آسیا هم جنس خوب پیدا می شه!

پکن (Beijing)، چین:

این غول تجاری پر از فروشگاه های بزرگ در خیابان های وسیع است، و البته شرط می بندیم ساعت ها قدم زدن در خیابان ها و مراکز خرید این شهر شما را خسته نخواهد کرد. اما ایراد خرید کردن در این شهر، سواد پایین زبان انگلیسی مردم آن است. می توانید یکی دو روز را در گالری های «Dashanzi Art District» بگذرانید و هنر مدرن چینی ر:.۷- تماشا کنید. اکثر آثار این گالری ها برای فروش است. لوکس ترین برندها را در «Sanlitun Village» پیدا می ک:/.,ید. منطقه «Gulou/Houhai» مملو از وسایل دکوری، چای ، مد و پوشاک، و زیورآلات است. فروشگاه مواد غذایی «Sanyuanli » مرکز بسیاری از رستوران های بین المللی و عمده فروشی مواد غذایی است.

در آسیا هم جنس خوب پیدا می شه!

سنگاپور (Singapore):

سنگاپور از همه نظر امنیت بسیار بالایی دارد. تنوع فرهنگی بسیار گسترده است و هتل و وسایل نقلیه در این شهر از امتیاز بالایی برخوردارند. اما خبر بد اینکه هزینه حمل و نقل و هتل بسیار بالاست. اما اگر عاشق خرید هستید از سفر کردن به سنگاپور پشیمان نخواهید شد. شما با هر نوع سلیقه و بضاعت می توانید دست پر و راضی از این شهر برگردید.

در آسیا هم جنس خوب پیدا می شه!

در آسیا هم جنس خوب پیدا می شه!

در آسیا هم جنس خوب پیدا می شه!

توکیو (Tokyo)، ژاپن:

شاید انتخاب های بیشماری که برای خرید کردن در توکیو دارید، برایتان گیج کننده باشد. اما توصیه می کنیم برای رفتن به بوتیک های مجلل حتما سری به «Ginza » بزنید و اگر لوازم الکترونیکی مد نظرتان است به «Akihabara » و اگر به دنبال جدیدترین اجناس مد هستید، «Omotesando» و «Aoyama » ، و همچنین برای خرید کتاب و لوازم تحریر «Kanda » را به شما توصیه می کنیم. هتل ها و وسایل نقلیه در این شهر کاملا مقرون بصرفه است و از آن جهت نگران نباشید، اما اگر طرفدار حراجی ها هستید باید بگوییم که در این شهر از این خبرها نیست. از دیگر معایب خرید در این شهر قیمت های نسبتا بالای اجناس است.

در آسیا هم جنس خوب پیدا می شه!

در آسیا هم جنس خوب پیدا می شه!

سئول (Seoul)، کره جنوبی:

در این شهر ترکیب جالبی از فروشگاه ها و مراکز خرید قدیمی و جدید را می بینید. هتل ها و وسایل نقلیه نیز در سطح بالایی خدمت رسانی می کنند. اما آب و هوای جالبی ندارد و بسیاری از فروشگاه ها امکان خرده فروشی ندارند. برای خرید برترین برندهای دنیا سری به «Apgujeong-dong» بزنید.

در آسیا هم جنس خوب پیدا می شه!

در آسیا هم جنس خوب پیدا می شه!

دهلی (Delhi)، هند:

این کلان شهر هندوستان مناظر طبیعی بسیار زیبایی دارد. دسترسی اجناس نسبتا خوب است و در خرید کردن براحتی می توانید با فروشندگان چانه بزنید. اما اجناس آنچنان لوکس نیستند و جابجایی در این شهر نیز چندان ساده نیست.

در آسیا هم جنس خوب پیدا می شه!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الهه

      متشکرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج