۱۵۷۸۶۸
۱ نظر
۵۰۲۶
۱ نظر
۵۰۲۶
پ

در نگهداری زیورآلات خلاق باشیم

چگونه جواهرات و بدلیجات مان را نگهداری کنیم و در عین حال به زیبایی فضای اتاق بیافزاییم.

در نگهداری زیورآلات خلاق باشیم

برترین ها:

برای منظم و آماده نگهداشتن بدلیجات و اکسسوار های خود، و در عین حال زیباتر کردن اتاقتان از این ایده های خلاقانه استفاده کنید.


۱. استفاده از ظروف چند قسمتی

برای نگهداری و منظم کردن زیورآلات، ظرف، کشو، و یا جعبه هایی را تهیه کنید که داخل آن تقسیم بندی شده است و به شما این امکان را می دهد که هر نوع بدلیجات را در جای مخصوص خود قرار دهید و در وقت لازم بتوانید براحتی آن را پیدا کنید. برای تهیه این نوع ظروف، همچنین می توانید از جاقاشقی های مخصوص کشو آشپزخانه تان استفاده کنید. می توانید در قسمت های مختلف این ظروف، اتیک مربوط به هر نوع جواهر را بچسبانید.

در نگهداری زیورآلات خلاق باشیم

۲. کمد دیواری مخصوص زیورآلات

خوشبختانه امروزه تهیه این نوع کمد و وسایل برای اکثر افراد کاری بسیار ساده و کم هزینه است. اما خودتان نیز می توانید با خلاقیت و ابتکار، کاری مشابه انجام دهید و علاوه بر نگهداری و سازماندهی زیورآلاتتان، فضای اتاق خود را زیبا نگهدارید.

در نگهداری زیورآلات خلاق باشیم

۳. به چشم آوردن تمام زیورآلات

هیچکدام از جواهرآلات نباید نادیده گرفته و یا فراموش شود. برای کوچکترین لوازم (انگشتر، سنجاق سینه، موگیرهای کوچک) فضای مخصوص به خود در نظر بگیرید. بدین ترتیب در یک نگاه می توانید ایده های خوبی برای انتخاب و ست کردن زیورآلات با لباس هایتان پیدا کنید.

در نگهداری زیورآلات خلاق باشیم

۴. در دسترس گذاشتن زیورآلات روزمره

جواهرات و بدلیجاتی که هر روز از آن ها استفاده می کنید را بر روی میز آرایشی، دراور، و جایی مقابل چشمتان قرار دهید. وسایل کوچکتر مانند انگشتر را در ظرفهایی کوچک (مانند نعلبکی های زیبا) قرار دهید. و آویختنی هایی مانند گردنبند را در گوشه های آینه و یا وسایل ایستاده، آویزان کنید. با این روش می توانید براحتی قبل از خواب جواهرآلات و ساعت خود را در یک جای امن بگذارید و در عین حال فضا را بهم ریخته و بدمنظره نکنید.

در نگهداری زیورآلات خلاق باشیم

۵. استفاده از جاجورابی یا آویزهای جیب دار مشابه

این وسیله ها بسیار ساده و پر استفاده است، براحتی می توانید آن را خریداری کرده و یا با سلیقه خود، بسازید. این فضاهای جیب مانند، به شما اجازه می دهد که وسایل مختلف از جمله بدلیجات را در آن نگهداری کنید و در وقت لازم از آن استفاده کنید.

در نگهداری زیورآلات خلاق باشیم

۶. در نظر گرفتن فرم و کارکرد هر یک از زیورآلات

برای محافظت از هر یک از گردنبندها، آن ها را به طور مجزا به دیوار آویزان کنید. این وسایل وقتی جلوی چشمتان باشند، فراموش نمی شوند و بیشتر می توانید از آن ها استفاده کنید.

در نگهداری زیورآلات خلاق باشیم

۷. استفاده از ظروف چند قسمتی

از نقاشان و پالت های نقاشی شان الهام بگیرید! با نگهداری لوازم تان در ظروفی مطابق شکل، واقعا کار خود را راحت می کنید. فرچه های آرایشی را در لیوان قرار دهید، و هر یک از اکسسوری ها را در جای مخصوص به خود قرار دهید.

در نگهداری زیورآلات خلاق باشیم

۸. استفاده از جاگوشواره ای

با نگهداری گوشواره هایتان روی جاگوشواره ای زیبا و قرار دادن آن بر میز آرایشی، از گم شدن، خراب شدن، و یا فراموش کردن شان جلوگیری می کنید. این جاگوشواره ای ها در طرح ها و اندازه های مختلف در بازار موجود است.

در نگهداری زیورآلات خلاق باشیم

۹. نگهداری از زیورآلات

ظریف ترین جواهرات و اکسسوری هایی که تنها در موقعیت های خاص از آن استفاده می کنید را مطابق شکل در جعبه و کشوهای مخصوص قرار دهید و از خاک خوردن و یا گم شدن آن جلوگیری کنید.

در نگهداری زیورآلات خلاق باشیم

۱۰. خلاقیت در نگهداری از جواهرآلات

یک تابلوی چوب پنبه ای (مانند تابلوهای اعلانات) را با پارچه ای طرحدار بپوشانید و آن را در چهارچوبی زیبا قاب کرده و در بالای دراور نصب کنید. به همین سادگی می توانید هم دکور اتاق خود را زیباتر کنید و هم فضایی قابل تنظیم برای انواع جواهرات خود اختصاص دهید.

در نگهداری زیورآلات خلاق باشیم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی جالب بود. ممنون از مطلب خوبتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج