۱۵۶۷۳۷
۲ نظر
۵۰۳۲
۲ نظر
۵۰۳۲
پ

طراحی سیاه و سفید خانه

ترکیب دو رنگ متضاد، همانند سیاه و سفید، ترکیبی است که از قدیم موردتوجه طراحان قرار داشته است و همچنان نیز محبوبیت دارد.

طراحی سیاه و سفید خانه

برترین ها: ترکیب دو رنگ متضاد، همانند سیاه و سفید، ترکیبی است که از قدیم موردتوجه طراحان قرار داشته است و همچنان نیز محبوبیت دارد. این دو رنگ خیلی حرف ها در خود دارند. مثل روز و شب می مانند که حکم تکمیل کننده زیبایی همدیگر را دارند. هر دو رنگ سفید و مشکی به تنهایی هم جاذبه بسیاری در طراحی خانه دارند، اما در کنار هم، بیشتر خودنمایی و زیبایی های چیدمان فضا را بیشتر به بیننده القا می کنند.

از این رو، ایده هایی برای شما ذکر کرده ایم که می توانند به زیبایی خانه کمک بسیاری کند.

۱. این خانه ای که انتخاب شده در Torun در لهستان شمالی و در کنار رودخانه مشهور این شهر قرار دارد. رنگ اصلی و پایه این خانه توسی، سیاه و سفید هستند. همین سه رنگ باعث شده اند تا دیدن گوشه و کنار خانه روح تازه ای به آدم ببخشد.

طراحی سیاه و سفید خانه

۲.

طراحی سیاه و سفید خانه

۳.

طراحی سیاه و سفید خانه

۴.

طراحی سیاه و سفید خانه

۵. همان طور که در تصاویر می توانید مشاهده کنید، دیوارها بافت های مختلفی دارند اما همه به طور متحد، توسی رنگ شده اند. دیوار آجری، راه راه عمودی و حتی بخش های ساده توسی انتخاب شده اند. این رنگ را در کف اتاق ها و سالن نیز می توان مشاهده کرد. در میان این حجم از توسی، مبلمان و وسایل به صورت عمده به رنگ سیاه و سفید انتخاب شده اند. مبل های سیاه با میزهای سفید. پرده ها و آباژورهای سفید و حتی دیگر وسایل جانبی و دکوری نیز از ترکیب این دو رنگ انتخاب شده اند.

طراحی سیاه و سفید خانه

۶. برای اینکه این رنگ ها خسته کننده نشوند و در طولانی مدت کسالت ایجاد نکنند، از رنگ سبز طبیعت نیز بهره گرفته شده است. به این ترتیب که یکی از مبل ها که طراحی و جنس متفاوتی با بقیه دارد با رنگ سبز انتخاب شده است. گلدان ها و گیاهانی هم در گوشه و کنار چیده شده اند تا علاوه بر ایجاد طراوت، نوعی تنوع رنگ هم به شمار بروند.

طراحی سیاه و سفید خانه

۷.

طراحی سیاه و سفید خانه

۸.

طراحی سیاه و سفید خانه

۹.

طراحی سیاه و سفید خانه

۱۰.
طراحی سیاه و سفید خانه

۱۱. در راهروهای خانه نیز همچنان شاهد سه رنگ توسی، سفید و مشکی هستیم. و باز هم برای ایجاد تنوع و جان بخشیدن به فضا، از گلدان های گل طبیعی استفاده شده است. در این فضا که نور طبیعی وجود ندارد باید از گیاهانی استفاده کنید که کمترین نیاز را به نور دارند. یا می توانید از گیاهان مصنوعی که به نمونه های طبیعی تشابه بسیاری دارند، استفاده کنید.

طراحی سیاه و سفید خانه

۱۲. برای سرویس بهداشتی این خانه از رنگ های روشن سفید و توسی استفاده شده است.

طراحی سیاه و سفید خانه

۱۳. در سرویس بهداشتی نیز از گلدان استفاده شده است. وسایلی که در این سرویس استفاده شده اند بسیار شیک و خاص هستند. همان طور که می توانید در تصاویر مشاهده کنید، سینک های مستطیلی و کاملا مینیمال از جمله مواردی هستند که به جادوی زیبایی فضا افزوده اند.

طراحی سیاه و سفید خانه

۱۴.

طراحی سیاه و سفید خانه

۱۵.

طراحی سیاه و سفید خانه

۱۶. اتاق خواب این خانه نیز کاملا مینیمال و شیک تزئین و دکور شده است. سه رنگ اصلی توسی، مشکی و سفید در این اتاق نیز خودنمایی می کنند. بخشی از دیوارها سفید و بخشی دیگر مشکی هستند. تخت به رنگ توسی انتخاب شده است و روتختی ها سفید هستند. تابلوها و قاب هایی که برای تزئین انتخاب شده اند نیز از میان همین سه رنگ هستند تا اتحاد و اشتراک همه جانبه موجب جذابیت بیشتر فضا بشود. کفپوش اتاق، چوبی و سیاه است تادر تضاد با سفیدی دیوارها، چشم انداز زیبایی ایجاد کند.

طراحی سیاه و سفید خانه

۱۷. در این عکس زاویه ای دیگر از اتاق را می بینید. همان طور که در قسمت نشیمن نیز یادآور شدیم، برای ایجاد یک تضاد بزرگ در فضا، خوب است وسیله ای کوچک را با رنگی متفاوت داشته باشید. در این اتاق خواب، صندلی تک نفره آب انتخاب شده است.

طراحی سیاه و سفید خانه

۱۸. اتاق رختکن فقط دو رنگ سیاه و سفید دارد. آینه بسیار بزرگ با قاب فوق العاده زیبای مشکی رنگ، فریبندگی خاصی به این اتاق باریک داده است.

طراحی سیاه و سفید خانه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      مصل همیشه عالی. عالی.. دستتون درد نکنه واقعا خسته نباشید.. فقط خواهشا در مورد موضوعاتی مثل این زیاد بنویسید.. ممنون

    • golbahar

      تو این متراژ خونه واقعا رنگ مشکی جالبه و ترکیبش با سفید اما برای خونه های کوچیک معمولا همون سبک مینیمال ساده و رنگ سفید فضارو بازتر نشون میده ولی من خودم زیاد سبک مینیمالو نمی پسندم بیشتر از رنگای طبیعت خوشم میاد رنگای عسلی و طیفای قهوه ای و کرم گرمو صمیمی میکنن فضارو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج