۱۵۵۶۷۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تبدیل سفر کاری به تعطیلات!

اگر هنگام سفر کاری شرایط آب و هوایی مناسب است کل زمان خود را در اتاق هتل سپری نکنید. حتی اگر کارهای کوچکی داشته و می توانید خارج از هتل نیز به آنها رسیدگی کنید، این فرصت را از دست ندهید.

پول نیوز - مازیار دانیالی: اگر به واسطه کسب و کار خود زیاد سفر می کنید ممکن است نسبت به مشکلات سفرهای پیاپی به ویژه با هواپیما نگران باشید. سر و کار داشتن با تمامی سختی های موجود در فرودگاه ها، تاخیر پروازها، دوری از خانواده و دوستان از آن جمله اند. تمامی این موارد به سادگی می توانند یک سفر کاری را به فعالیتی سخت و خسته کننده مبدل کنند. اما امکان تغییر این شرایط وجود دارد. در حقیقت، می توانید نگاهی کاملا متفاوت به سفرهای کاری داشته باشید.

هنگامی که باید به یک سفر کاری بروید بسیاری از تنش ها و نگرانی های عادی برای برنامه ریزی سفر از بین می روند زیرا به طور کلی این شرکت شما است که تهیه بلیت هواپیما و رزرو محل اقامت را انجام خواهد داد. از این رو، فرصت خوبی در اختیار دارید تا درباره فعالیت های که می توانند رضایت و شادی شما را در کنار کارهای معمول سفر کاری موجب شوند، بررسی کنید.

تبدیل سفر کاری به تعطیلات!

شما باید نسبت به محل اعزامی از سوی شرکت خود آشنایی داشته باشید. از این رو، پیش از سفر کاری زمانی را برای پژوهش درباره مکانی که بازدید خواهید کرد، اختصاص دهید. جاذبه های مطرح و سرگرمی های بالقوه آن را شناسایی کنید. همچنین، رستوران های خوبی که می توانید طی سفر کاری خود به آنها سری بزنید را انتخاب کرده و در صورت امکان تنها به غذای هتل محل اقامت خود وابسته نباشید.

امکان افزودن چند روز به سفر کاری خود را بررسی کنید و البته آن را در پایان فعالیت کاری خود قرار دهید. این به معنای پرداخت هزینه های اضافی برای رزرو اتاق و خوراک توسط شما است اما می تواند همانند یک پاداش پس از یک معامله خوب و زمانی برای استراحت پیش از بازگشت به خانه و از سرگیری فعالیت های کاری محسوب شود.

نوع اتاقی که شرکت برای شما رزرو کرده است را بررسی کنید و اگر جوابگوی نیازهای شما نیست در صورت امکان می توانید رزرو اتاقی که خواسته های شما را برآورده کند از طریق تماس با هتل و یا گفت و گو با مسئول مربوطه در شرکت را پیگیری کنید. حتی کوچکترین جزئیات می توانند احساس رضایت بیشتری را از سفر کاری در شما ایجاد کنند.

اگر هنگام سفر کاری شرایط آب و هوایی مناسب است کل زمان خود را در اتاق هتل سپری نکنید. حتی اگر کارهای کوچکی داشته و می توانید خارج از هتل نیز به آنها رسیدگی کنید، این فرصت را از دست ندهید. به جای آن که خود را در هتل محبوس کنید، از انجام فعالیت های خود در هوای آزاد لذت ببرید.

تبدیل سفر کاری به تعطیلات!

طی سفر کاری با مشتری و یا همکار خود فعالیتی سرگرم کننده را تجربه کرده تا از استرس و تنش فعالیت های کاری اندکی فاصله بگیرید. به عنوان مثال، می توانید در صورت امکان به تماشای یک مسابقه ورزشی از هر رشته ای که به آن علاقمند هستید بروید.

هنگامی که فعالیت کاری خود را انجام دادید می توانید لباس های رسمی خود را کنار گذاشته و با پوشیدن لباس های غیر رسمی و راحت به همراه دوربین عکاسی و یا تلفن همراه خود زمانی را به عنوان یک گردشگر در شهری که حضور دارید، سپری کنید. حتی برخی مواقع برای آرامش ذهن و کاهش اضطراب، کار و جلسه خود را فراموش کرده و از معاشرت با افراد محلی و برخی آزادی ها و سرگرمی های ساده لذت ببرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج