۱۵۵۴۸۵
۱ نظر
۵۲۲۵
۱ نظر
۵۲۲۵
پ

از مهمان هایتان با گل رز استقبال کنید!

برای اینکه خانه شما شادترین و خوشبوترین نقطه دنیا باشد فقط کافی است به جادوی گل رز اعتماد کنید. این گل‌ها را درست کنار هم بچینید و مهم‌تر از آن به قواعد چیدمان آن احترام بگذارید. حضور گل رز در جای‌جای خانه می‌تواند زیبایی‌بخش باشد.

از مهمان هایتان با گل رز استقبال کنید!
مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: برای اینکه خانه شما شادترین و خوشبوترین نقطه دنیا باشد فقط کافی است به جادوی گل رز اعتماد کنید. این گل‌ها را درست کنار هم بچینید و مهم‌تر از آن به قواعد چیدمان آن احترام بگذارید. حضور گل رز در جای‌جای خانه می‌تواند زیبایی‌بخش باشد. گل رز در نشیمن، اتاق خواب، اتاق ناهارخوری یا حتی در حمام و آشپزخانه جلوه‌ای خاص دارد و انرژی و تنوع ایجاد می‌کند.

یک خانه با یک اشاره کوچک این گل، به‌سادگی دگرگون می‌شود و جذابیت می‌یابد. از همین فرمول برای رمانتیک کردن اتاق خوابی پر از شمع و گل‌های رز پرپر شده روی زمین هم می‌توانید بهره بگیرید. این گل کوچک و زیبا توجه را به خود جلب می‌کند و به دکور خانه جلا و گرما می‌بخشد. پس اگر عاشق گل هستید، از همین حالا دست به کار شوید؛ در را باز کنید و اجازه دهید این گل دوست‌داشتنی به خانه شما راه پیدا کند.

از مهمان هایتان با گل رز استقبال کنید!

غیرمنتظره گل بدهید

در تمامی کشورها برای اینکه عاشق و معشوق بتوانند احساسات خود را به یکدیگر منتقل کنند از راه‌های زیادی استفاده می‌کنند اما معمول‌ترین روش استفاده از گل، آن هم گل رز است. خود واژه گل سمبل عاشقی است. رز قرمزکم‌رنگ به نشانه دوستت دارم و رز قرمز پررنگ به معنی زیبایی بی‌انتهاست. این گل پیام آور عشق، زیبایی و خردورزی در جهان است. اگر کسی به شما این گل را هدیه داد نشانه آن است که از شما می‌خواهد با او مهربان باشید، او را دوست بدارید و در رنج و شادی شریک و سهیم اوباشید.

اما فراموش نکنید که لازم نیست حتما منتظر موقعیت و اتفاق خاصی برای دادن گل به کسانی که دوست‌شان دارید باشید، در حقیقت گل هدیه‌ای است که اگر به صورت غیرمنتظره تقدیم شود ارزش بیشتری دارد.

همه اینها را گفتیم که به شما بگوییم اگر می خواهید کسی را که دوستش دارید سورپرایز کنید به محض ورود به خانه با یک شاخه گل رز به همسرتان ابراز احساسات کنید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که با این گل خانه شما پر از انرژی و نشاط شود.

قاب‌هایی با گل رز

از مهمان هایتان با گل رز استقبال کنید!

نگران نباشید. برای گرم کردن فضای خانه اصلا لازم نیست خرج روی دست خود بگذارید و به تغییر و تحولات اساسی فکر کنید. این بار نوبت تابلوهایی با گل رز است که باید روی دیوارهای خانه شما خودنمایی کنند. سپس خودتان دست به کار شوید! گل‌های رز خشک زیباترین نشانه‌هایی هستند که می‌توانید سراغ‌شان بروید و با سلیقه خودتان قاب‌شان کنید. خلاصه اینکه ذهن‌تان را آزاد بگذارید و اجازه دهید خلاقیت ذاتی شما خودش را نشان دهد.

هیجان در پایان یک روز کاری

از مهمان هایتان با گل رز استقبال کنید!

هیجان اولین ویژگی گل رز است. وجود نشانه‌های این گل در خانه ناخودآگاه سرعت گردش خون را بالا می‌برد بنابراین حال و هوای خانه را گرم‌تر و اشتیاق و علاقه شما را به محیط خانه بیشتر می‌کند. همه اینها را گفتیم که به شما بگوییم اگر می‌خواهید در پایان یک روز کاری پرمشغله و کسل‌کننده به محض ورود به خانه پر از انرژی و نشاط شوید باید به این گل زیبا اطمینان کنید.

جادوی کوسن‌ها

از مهمان هایتان با گل رز استقبال کنید!

اگر خیلی باسلیقه هستید و مهم‌تر از آن باحوصله، یک پیشنهاد دیگر هم برای شما داریم؛ البته این پیشنهاد کمی وقت‌گیر است اما در عوض تا دل‌تان بخواهد ساده. شما می‌توانید روی کوسن‌ها را تکه‌دوزی کنید. طرح یک گل رز بهترین انتخاب برای دوخت و دوز روی کوسن‌های شماست تا با محیط پر از گل شما مطابقت داشته باشد.

هر چه ساده‌تر بهتر

از مهمان هایتان با گل رز استقبال کنید!

اینکه برای چیدمان میز، سراغ چه ظرف و ظروفی می‌روید اصلا مهم نیست! اتفاقا میز پذیرایی شما هرچه ساده‌تر باشد هنر چیدمان با گل‌های رز بیشتر به چشم می‌آید. شما می‌توانید به ظرف‌های ساده فکر کنید و گلدان بلوری بی‌رنگ پر از گل‌های رز قرمز. اما در کنار این گلدان زیبا، پیشنهاد می‌کنیم مقداری گل رز پرپر شده روی میز بریزید تا میزتان جان تازه‌ای بگیرد.

شمع‌ها را با گل رز روشن کنید

از مهمان هایتان با گل رز استقبال کنید!

شمع یکی از عناصر تاثیرگذار در دکوراسیون خانه است به خصوص وقتی که با گل رز تزئین شده باشد، پس تا دل‌تان می‌خواهد سراغ شمع با تزئین گل‌های رز بروید. قرار دادن این شمع‌ها با گل رز در کنج خانه یا گوشه مبلمان، حس آرامش را در خانه جاری می‌کند.

پرده‌ها را کنار بزنید

از مهمان هایتان با گل رز استقبال کنید!

پرده نقش تعیین‌کننده‌ای در نمای کلی خانه دارد اما عوض کردن آن هزینه زیادی روی دست‌تان می‌گذارد، پس فراموش کنید! در عوض به تزئینات ساده‌ای که می‌تواند حال و هوای همان پرده قدیمی را عوض کند فکر کنید؛ مثلا این پرده‌های قدیمی را با گل رز حلقه شده که خشک کرده‌اید، از دوطرف جمع کنید.

سادگی را فراموش کنید

از مهمان هایتان با گل رز استقبال کنید!

تختخواب یکی از آیتم‌هایی است که به جاری کردن عطر و حس گل رز در فضای خانه شما کمک می‌کند اما در انتخاب روتختی باید ذکاوت به خرج دهید و به جای طرح‌هایی با زمینه رنگی قرمز و طرح‌های شلوغ، سراغ پارچه‌هایی تک‌رنگ و ساده بروید. معمولا گل رز را روی تخت تازه عروس و داماد می‌ریزند تا گرمی و هیجان فضای اتاق خواب‌شان را تکمیل کند.

ورودی را دست کم نگیرید

از مهمان هایتان با گل رز استقبال کنید!

اجازه دهید حس شادی از بدو ورود در خانه‌تان جاری شود. برای استفاده از گل‌های رز می‌توانید سراغ خطوط گرد و بدون زاویه بروید. این قاعده را در انتخاب وسایل تزئینی حتما در نظر بگیرید. به طور کلی انتخاب لبه‌های گرد و منحنی برای گل رز کمک می‌کند تا فضای خانه شما شاد و دلنشین به‌نظر برسد.

ترکیب هیجان

از مهمان هایتان با گل رز استقبال کنید!

گل رز می‌تواند دکوراسیون خانه شما را از کسل‌کنندگی درآورد و خانه‌تان را تبدیل به فضایی کند که هیچ‌کس دوست ندارد آن را ترک کند . ترکیب گل و شمع ترکیب ساده و کم هزینه‌ای است که می‌تواند به راحتی انجام بدهید و فضا را متفاوت کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهناز

      من دلم اون تختخواب و میخواد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج