۱۵۳۴۴۵
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

ستاره ها کجا آشپزی می کنند؟

شاید بخواهید بدانید ستاره های محبوبنتان کجا آشپزی می کنند، غذا می خورند و خود را سرگرم می کنند. بیایید نگاهی به آشپزخانه هایشان بیاندازیم!

ستاره ها کجا آشپزی می کنند؟

برترین ها: شاید بخواهید بدانید ستاره های محبوبنتان کجا آشپزی می کنند، غذا می خورند و خود را سرگرم می کنند. با هم نگاهی به آشپزخانه هایشان می اندازیم.

کیم کارداشیان (مدل و بازیگر آمریکایی) و همسرش کانی وِست

خانه کیم و کانی در هیدن هیلز (لس آنجلس)، عمارتی ۲۰ میلیون دلاری، دارای ۸ اتاق خواب، ۱۰ حمام، دو استخر، دو اسپا (سالن ماساژ)، و یک تاکستان است. آشپزخانه بزرگ خانه شان به سبک روستایی فرانسوی و دارای سقفی پر ستاره است.

ستاره ها کجا آشپزی می کنند؟

بیلی جوئل (خواننده، پیانیست و ترانه سرای آمریکایی)

بیلی جوئل، کم کم با خانه رو به اقیانوسش در سالفولک نیویورک، و نیز با آشپزخانه سرآشپز، با آن سقف های کلیسایی خدافظی می کند. این خواننده سرانجام ملک خود را (به سومین متقاضی) به قیمت ۱۹ میلیون دلار فروخت.

ستاره ها کجا آشپزی می کنند؟

جنیفر لوپز

پنت هاوس ۲۲ میلیون دلاری جنیفر لوپز در منهتن، دارای آشپزخانه ای اوپن و کاملا مدرن است.

ستاره ها کجا آشپزی می کنند؟

کاترین زتا-جونز (بازیگر بریتانیایی) و مایکل داگلاس (بازیگر آمریکایی)

کاترین زتا جونز و مایکل داگلاس در خانه جدیدشان زندگی جدیدی آغاز می کنند. این ملک یازده و نیم میلیون دلاری، عمارت مستعمراتی قرن ۱۹ است. آشپزخانه اش سبکی مرکب از تاریخی و مدرن است.

ستاره ها کجا آشپزی می کنند؟

سلین دیون

ملک ۶۳ میلیون دلاری سلین دیون، عمارتی بسیار بزرگ است و دارای یک خانه اصلی، خانه مهمان، خانه تنیس، خانه استخر، و پارک آبی است. آشپزخانه اش بدک نیست! این فضای تمام- سفید، فضایی مناسب برای یک مهمانی شبانه است.

ستاره ها کجا آشپزی می کنند؟

جنیفر لارنس (بازیگر آمریکایی)

جنیفر لارنس در عمارت جدیدش (در بورلی هیلز لس آنجلس)، چندین اتاق برای آشپزی و برگزاری مهمانی های خانگی اش دارد. این برنده جایزه اسکار، خانه را به قیمت ۶ و نیم میلیون دلار از «جسیکا سیمپسون» خریداری کرده است.

ستاره ها کجا آشپزی می کنند؟

لیدی گاگا

عمارت ۲۳ میلیون دلاری لیدی گاگا در «مالیبو» کالیفرنیا، آشپزخانه ای به سبک اروپایی، با چراغ های فراوان و جزییاتی از سبک روستایی دارد.

ستاره ها کجا آشپزی می کنند؟

بیانسه و جی- زی

ظاهرا این دو ستاره در صدد خرید عمارتی ۸۵ میلیون دلاری هستند. این عمارت دارای آشپزخانه ای مدرن، بسیار براق و تمام- سفید است. چشم انداز این آشپزخانه به لس آنجلس، بتنهایی می تواند انگیزه ای برای خرید این خانه باشد.

ستاره ها کجا آشپزی می کنند؟

بروس ویلیس (بازیگر آمریکایی)

بروس ویلیس اخیرا یک ملک بسیار بزرگ ۱۲ میلیون دلاری در «بِد فورد» نیویورک خریداری کرده که آشپزخانه آن بسیار دلباز است و چشم اندازی بی نظیر دارد.

ستاره ها کجا آشپزی می کنند؟

جِیک جیلنهال (بازیگر آمریکایی)

وسایل آشپزخانه این ملک (که اخیرا در لیست خانه های «هالیوود هیلز» قرار گرفته است)، از استیل است، کابینت هایی آبی رنگ دارد و کاشی های صیقلی کف آن را پوشانده است.

ستاره ها کجا آشپزی می کنند؟

جان کراسینسکی (بازیگر و کارگردان آمریکایی) و امیلی بلانت (بازیگر انگلیسی)

خانه جدید امیلی و جان در لوس آنجلس واقع شده است. آن ها این ملک ۲ و نیم میلیون دلاری را چند ماه پیش خریداری کردند. این خانه آشپزخانه بزرگ و دلبازی دارد.

ستاره ها کجا آشپزی می کنند؟

کیرستن دانست (بازیگر و مدل آمریکایی)

اگر هر ماهی ۱۲ میلیون دلار درآمد دارید و دنبال خانه ای جدید میگردید، آپارتمان کیرستین را به شما توصیه می کنیم! این آپارتمان پنت هاوس دیوارهایی آجری دارد، سطوح روی کابینت ها تماما از مرمر، و لوازم آن از برند Wolf & Subzero است.

ستاره ها کجا آشپزی می کنند؟

لبرون جیمز (بسکتبالیست آمریکایی)

اگرچه لبرون خوشحال است که دوباره به وطن خود «کلیولند» (در ایالت اوهایو) بازمی گردد، اما احتمالا دلتنگ عمارت کناردریا سابقش، با چنین آشپزخانه فوق العاده ای، در «میامی» خواهد شد!

ستاره ها کجا آشپزی می کنند؟

جودی فاستر (بازیگر آمریکایی)

جودی فاستر خانه «هالیوود هیلز»ش را به قیمت ۵ میلیون دلار فروخت، اما بدون شک پیش از رفتن نگاهی به این آشپزخانه دلباز انداخته و با آن خدافظی کرده است.

ستاره ها کجا آشپزی می کنند؟

میشل ویلیامز (بازیگر انگلیسی)

فقط با پرداخت ۷ و نیم میلیون دلار می توانید صاحب خانه میشل ویلیامز، در بروکلین شوید. آشپزخانه اش کفپوشهای چوبی تیره رنگی دارد و بسیار دنج است.

ستاره ها کجا آشپزی می کنند؟

میلا کونیس (بازیگر آمریکایی)

میلا کونیس که بتازگی مادر شده است، چند ماه پیش خانه اش را به قمیت ۴ میلیون دلار برای فروش گذاشته است. این آشپزخانه اوپن، فضای اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و آشپزخانه را به هم وصل می کند.

ستاره ها کجا آشپزی می کنند؟

کلی ریپا (هنرپیشه آمریکایی) و مارک کانسولوز (بازیگر آمریکایی)

کلی و مارک چند ماه پیش پنت هاوس منهتن شان را (بعد از یکسال) فروختند. در آشپزخانه سابق این ملک، پرتره بسیار بزرگی از «مرلین مونرو» بر دیوار است و در دکوراسیون آن از رنگ قرمز بخوبی استفاده شده است.

ستاره ها کجا آشپزی می کنند؟

سارا جسیکا پارکر (بازیگر و تهیه کننده آمریکایی) و متیو برودریک (بازیگر آمریکایی)

سارا و متیو اخیرا ویلای گرینویچ شان را به قیمت ۲۲ میلیون دلار برای فروش گذاشته اند. خوش بحال آن خوش شانسی که در آینده این خانه را می خرد. این ملک، آشپرخانه ای دارد که آروزوی هر آشپزی کار کردن در آن است.

ستاره ها کجا آشپزی می کنند؟

جیمز مارسدن (بازیگر آمریکایی)

بازیگر «مردان ایکس» اخیرا خانه ای در «هالیوود هیلز» خریداری کرده که متعلق به سال ۱۹۵۹ ، و در هالیوود هیلز واقع شده است. این آشپزخانه با این رنگ های شاد به سبک مدرن طراحی شده است.

ستاره ها کجا آشپزی می کنند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • yeki

      بترکین!!عجب خونه هایی!!!

    • آرش

      این پولا رو از کجا میارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج