۱۴۹۹۲۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

یک حمام تمام عیار!

آیا تا به حال به یك حمام زیبا و جذاب نگاه كرده‌اید و با خود فكر كرده‌اید كه این حمام چگونه طراحی شده است كه این‌قدر زیبا و خاص به نظر می‌رسد؟ شما تنها نیستید. بسیاری از مالكان هم دوست دارند بدانند چگونه می‌توان به یك حمام زیبا و خاص دست یافت.

چیدانه: آیا تا به حال به یك حمام زیبا و جذاب نگاه كرده‌اید و با خود فكر كرده‌اید كه این حمام چگونه طراحی شده است كه این‌قدر زیبا و خاص به نظر می‌رسد؟ شما تنها نیستید. بسیاری از مالكان هم دوست دارند بدانند چگونه می‌توان به یك حمام زیبا و خاص دست یافت كه نه تنها نیازهای آن‌ها را برطرف می‌كند، بلكه به عنوان یكی از اجزای جذاب خانه آن‌ها به حساب می‌آید.

ما می‌خواهیم رازهایی را در این مورد با شما در میان بگذاریم. از آن‌جایی كه هزینه كلی كه باید برای مواد و مصالح یك فضای كوچك مانند حمام كرد خیلی زیاد نیست، بسیار منطقی است كه به این فضا نگاهی دوباره كرده و كمی خرج آن كنیم. البته باید بدانیم كه در كدام قسمت‌های حمام هزینه كنیم و در كدام قسمت‌ها پول خود را صرفه‌جویی كنیم. در این مطلب نكاتی را به شما می‌گویم كه بدون هزینه كردن زیاد، با استفاده از آن‌ها می‌توانید به حمامی زیبا و جذاب دست یابید.

یک حمام تمام عیار!

از یك شیشه دودی استفاده كنید

یكی از چیزهایی كه در حمام به آن علاقه دارم استفاده از شیشه‌های دودی در محدوده قسمت دوش گرفتن است. شیشه‌های دودی محدوده فضای دوش گرفتن را به خوبی مشخص می‌كنند و دو فضا را از هم جدا می‌كنند. آن‌ها هم‌چنین عنصری زیبا به فضا اضافه می‌كنند. قیمت شیشه‌های دودی با شیشه‌های معمولی یكسان است و به همین دلیل هزینه شما را افزایش نمی‌دهد.

هم‌چنین توجه كنید كه چگونه قرار دادن چراغ‌ها در مقابل آینه به جای قسمت فوقانی آن باعث شده است كه نور حمام دوبرابر شود و حس و حال كلی فضا گرم و خوشایند شود.

یک حمام تمام عیار!

اگر شما به فضای باز علاقه بیش‌تری دارید بهتر است از پنل‌های شیشه‌‌ای شفاف در محدوده دوش گرفتن استفاده كنید. شیشه‌های شفاف كارایی بیش‌تری نسبت به پرده‌ها دارند و حالتی مدرن به حمام شما اضافه می‌كنند. البته در این حالت دیگر دو قسمت حمام از هم جدا نمی‌شوند و به هم دید دارند.

یک حمام تمام عیار!

حقه‌هایی با استفاده از كاشی‌ها

این‌كه دیوارهای حمام را از كف تا سقف كاشی كنیم تاثیر زیادی بر روی حس و حال كلی فضای حمام شما می‌گذارد، فرقی هم نمی‌كند كه طراحی كلی شما مدرن باشد یا سنتی ...

یک حمام تمام عیار!

اما این به معنی اینکه حتما باید این كار را انجام دهید، نیست. به جای این‌كه كل دیوارهای حمام را كاشی كنید، یك یا دو دیوار حمام را از كف تا سقف با استفاده از سنگ‌های خاص و دیدنی كامل كنید. این كار باعث می‌شود كه فضای شما همچنان زیبا باشد و هم‌چنین مجبور نباشید هزینه زیادی بابت خریدن كاشی‌ها بپردازید.

یک حمام تمام عیار!

هم‌چنین برای این‌كه ظاهر حمام شما یكدست و هماهنگ باقی بماند از همان نوع كاشی‌هایی كه در دیوارها استفاده می‌كنید در كف حمام هم استفاده كنید. البته سعی كنید دیوارهای دیگر را به رنگ سفید درآورید تا كاشی‌ها یا سنگ‌های مورد استفاده در حمام شما بدرخشند و به چشم بیایند.

یک حمام تمام عیار!

اگر قصد دارید تمام دیوارهای حمام را بدون این‌كه هزینه چندانی متقبل شوید كاشی كنید، به ویژه این‌كه دیوارهای حمام كیفیت خوبی نداشته باشند و از مواد و مصالح خوبی ساخته نشده باشند، به شما كاشی‌های كلاسیك، كه شكلی شبیه بلوك‌های آجری دارند، را پیشنهاد می‌كنیم. اما برای این‌كه فضای شما خاص‌تر و تماشایی‌تر شود از ملاتی به رنگ تیره استفاده كنید ...

یک حمام تمام عیار!

یا اگر می‌خواهید حمام شما ظاهری مدرن‌تر داشته باشد از كاشی‌هایی عریض‌تر كه دارای فرم ساده‌ای هستند استفاده كنید.

یک حمام تمام عیار!

قدرت آینه

یك آینه بزرگ قدرت فوق‌العاده زیادی دارد. اگر یكی از دیوارها را آینه كنید، هزینه كاشی‌كاری دیوارهای حمام كاهش می‌یابد، مواد و مصالحی كه در قسمت‌های دیگر استفاده كرده‌اید در فضا می‌درخشند، و هم‌چنین فضای حمام شما بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. استفاده از آینه باعث می‌شود حمام شما شبیه یك فضای شخصی پهناور شود ...

یک حمام تمام عیار!

حتی اگر مساحت خیلی زیادی هم نداشته باشد. سعی كنید آینه را طوری نصب كنید كه فضای كل یك دیوار را اشغال كند. توجه كنید كه چگونه دیوار این حمام با این‌كه فضای كمی در قسمت زیرین آینه باقی مانده است كاشیكاری شده است. در فضای كوچكی مانند حمام توجه به هر سانتی‌متر از فضا مهم است و تاثیر زیادی در نتیجه نهایی كار شما می‌گذارد.

یک حمام تمام عیار!

میز آینه

توجه كنید كه در میان تمام وسایل و جزئیات زیبا و قابل توجه، یك میز آینه كوچك وجود دارد. این میز آینه شیك و به‌روز است و حالت پیش‌آمده آن باعث می‌شود تا فضای حمام بازتر و بزرگ‌تر به نظر برسد. از همه مهم‌تر این‌كه این میز آینه برعكس ظاهرش اصلا قیمت زیادی ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      اینا که حمام نیستن
      اتاق پذیرایی ان....!!! وااااالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج