۱۴۹۵۱۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

یک خانه شیک با کاشی‌ های چشمگیر!

این آپارتمان دارای یك اتاق نشیمن خانوادگی در طبقه اول و در مركز فضا است كه به عنوان فضای تقسیم‌كننده فضاهای خصوصی و عمومی طبقه اول نیز عمل می‌كند.

چیدانه: در این مطلب از مزیت یك فضای دو طبقه در درون یك انباری قدیمی برای خلق آپارتمانی دو طبقه توضیح داده ایم. این آپارتمان دارای یك اتاق نشیمن خانوادگی در طبقه اول و در مركز فضا است كه به عنوان فضای تقسیم‌كننده فضاهای خصوصی و عمومی طبقه اول نیز عمل می‌كند. از ویژگی‌های متنوعی از عناصر طراحی مانند سطوح کاشی کاری شده به شكل شش‌ضلعی در زیر میز غذاخوری و كفپوش‌های چوبی در طراحی این آپارتمان به چشم میخورد.

یک خانه شیک با کاشی‌ های چشمگیر!

بر فراز میز غذاخوری ردیفی از چراغ‌های آویز ساده اما بزرگ قرار گرفته است و پیرامون میز ۱۴ صندلی منحصربه‌فرد كه هر كدام دارای شكل و طراحی خاصی هستند قرار دارند.

یک خانه شیک با کاشی‌ های چشمگیر!

درست پشت فضای غذاخوری اتاق نشیمن قرار دارد كه در آن یك كاناپه بزرگ و بسیار راحت و یك میز پذیرایی چرخ‌دار با طراحی خاص جای گرفته است. اگرچه تقریبا در اتاق نشیمن هیچ رنگ خاصی وجود ندارد، اما عناصر بصری موجود در این فضا جذاب و چشم‌گیر هستند.

یک خانه شیک با کاشی‌ های چشمگیر!

شومینه طبقه بالا در مركز اتاق خانواده قرار گرفته است و یك فضای خصوصی ایده‌آل برای استراحت و آرامش ایجاد كرده است و در عین حال كاملا با فضای عمومی در طبقه پایین ارتباط دارد.

یک خانه شیک با کاشی‌ های چشمگیر!

چند پله زیبا در كنار اتاق خانواده قرار گرفته‌اند و این فضا را با اتاق نشمین و اتاق غذاخوری پیوند می‌دهند. پله‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند كه انگار در فضا معلق هستند و در كنار آن‌ها یك صفحه منفذدار از جنس استیل قرار دارد كه روی آن را یك لایه سفیدرنگ پوشش داده است. دلیل این‌كه این صفحه منفذدار است این است كه بیش‌ترین میزان نور ممكن وارد این فضا شده تا راه‌پله همیشه روشن و پرنور باقی بماند.

یک خانه شیک با کاشی‌ های چشمگیر!

فضای پشت اتاق خانواده جایی است كه اتاق خواب قرار گرفته است. با استفاده از كمدهای مختلف كه به عنوان پارتیشن‌های بین اتاق خواب و حمام نیز عمل می‌كنند این فضا حس باز بودن خود را حفظ كرده است. در این فضاها از لایه‌های مختلف پارچه‌های سفید رنگ استفاده شده است تا در فضا حسی خاص ایجاد شود.

یک خانه شیک با کاشی‌ های چشمگیر!

ردیف‌های مختلف كمدها با ارتفاع‌های متفاوت هماهنگی فوق‌العاده خوبی با ردیف الوارهای چوبی سطح حاشیه طبقه بالا دارند و هر دو عنصر حسی از سیالیت را وارد این طراحی خطی خاص می‌كنند.

یک خانه شیک با کاشی‌ های چشمگیر!

در فضای زیرین یكی از حاشیه‌های طبقه دوم، کاشی کاریهایی كه دارای طرح‌های نامنظم سیاه و سفید هستند جایگزین كفپوش‌های چوبی شده‌اند و یك طرح بصری جذاب خلق كرده‌اند كه دارای شكل‌های هندسی منسجم است. در حالی كه دیگر قسمت‌های این آپارتمان فاقد هر گونه رنگی است، این فضای کاشیكاری‌شده دارای دو عنصر رنگی برجسته است: یكی گلدان سبزرنگ بزرگ در انتهای فضا و دیگری ساعت دیواری آبی رنگ كه واقعا زیباست.

یک خانه شیک با کاشی‌ های چشمگیر!

حمام این آپارتمان علاوه بر کاشیهای سیاه و سفید طرح‌دار دارای عناصر فوق‌العاده زیبایی است كه زمینه جذابی برای وان بزرگ سیاه رنگ حمام ایجاد می‌كنند.

یک خانه شیک با کاشی‌ های چشمگیر!

کاشیهای سیاه و سفید طرح‌دار نیز در فضای دوش گرفتن جلوه زیبایی دارند. در این فضا از یك نیمکت سفید رنگ استفاده شده است در حالی كه نوع سیاه رنگ آن در كنار وان به كار گرفته شده بود.‌

یک خانه شیک با کاشی‌ های چشمگیر!

در حالی كه سالن و حمام دارای کاشیهای سیاه و سفید طرح‌دار هستند، آشپزخانه دارای همانکاشیهای طرح‌دار شش‌ضلعی است كه در زیر میز غذاخوری قرار داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج