جاباما
۱۴۶۷۹۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خانه پاییزی گرم، با این رنگ ها

پاییز، فصل رنگ های گرم، صمیمی و پخته است. تصاویر اتاق های پاییزی (با طیف رنگ هایی از قهوه ای شکلاتی و زرد طلایی گرفته تا نارنجی پخته و قرمز گوجه ای)، ایده هایی بسیار جذاب برای انتخاب رنگ در اختیارتان می گذارد.

خانه پاییزی گرم، با این رنگ ها

برترین ها: پاییز، فصل رنگ های گرم، صمیمی و پخته است. تصاویر اتاق های پاییزی (با طیف رنگ هایی از قهوه ای شکلاتی و زرد طلایی گرفته تا نارنجی پخته و قرمز گوجه ای)، ایده هایی بسیار جذاب برای انتخاب رنگ در اختیارتان می گذارد.

اتاق نشیمن برنزی

بکارگیری تنالیته های برنزی در سقف، کاغذ دیواری و پرده ها فضایی رسمی و آرامبخش ایجاد شده است. گلدان روی میز، با گل های قرمز و نارنجی تاکید بیشتری بر رنگ های پاییزی داشته و در زیبایی اتاق تاثیر بسزایی دارد.

خانه پاییزی گرم، با این رنگ ها

اتاق نشیمن فرهیخته و روشنفکرانه

ورودی رسمی این اتاق، علاوه بر رنگ های دلپسند پاییزی، یادآور شکوه فرهنگی است. ستون هایی با تناژی مسی، رنگ پرده را تکرار و منعکس کرده است. میز قرمز رنگ جلو مبل در مرکز و کانون اتاق قرار دارد. تابلوفرش خشتی نیز، مملو از رنگ های گرم و پر هیجان پاییزی است و در ایجاد فضایی فرهنگی تاثیر بسزایی دارد. رنگ طلایی ملایم دیوار، بخوبی از شدت رنگ نارنجی مبل و سایر اکسسوارهای اتاق کاسته و تعادل را در این فضا برقرار ساخته است.

خانه پاییزی گرم، با این رنگ ها

اکسسوری های پر جلوه

رنگ های کرم، سفید و قهوه ای در دیوار و مبل و کفپوش، رنگهای پایه در اتاق محسوب می شوند و قالیچه سرخرنگ و اکسسوری ها با تناژ نارنجی، مسی و شرابی، در این فضای پاییزی موجب تعادل رنگی در اتاق شده است.

خانه پاییزی گرم، با این رنگ ها

فضایی راحت و شیک

مبل راحتی این اتاق با پالت رنگی گرم و جذاب، نقش قابل توجهی در ایجاد فضایی راحت و صمیمی دارد. وسایل شکلاتی رنگ و خنثی، با دیوارهای بژ، موجب شده تا زیبایی رنگ مبل بیشتر به چشم بیاید. قالیچه جلوی مبل، با طرح پوست حیوان، بخوبی با سایر وسایل هماهنگ شده است.

خانه پاییزی گرم، با این رنگ ها

قرمز جیغ

رنگ قرمز گوجه ای در پانل بالای تخت، و تکرار این رنگ در میز کناری و قسمتی از پرده، جلوه ویژه ای به این اتاق خواب مدرن داده است.

خانه پاییزی گرم، با این رنگ ها

تناژ نارنجی رنگ

بکار گرفتن رنگ نارنجی پاییزی در مبل ها و هم نشینی آن با رنگهای قهوه ای خنثی، و شومینه خاکستری، فضا را شیک کرده و جذابیت بصری آن را افزایش داده است.

خانه پاییزی گرم، با این رنگ ها

رنگ شادی

طراح، در این فضای زیر راه پله از پالت رنگ های پر انرژی استفاده کرده است. دیوارهای سبز زرد با رنگ قهوه ای کابینت ها و پارچه صندلی ها خنثی می شود. تناژ سبز جنگی و ترکیب آن با رنگ های شرابی/نارنجی صندلی، فضایی گرم و پاییزی ایجاد کرده است.

خانه پاییزی گرم، با این رنگ ها

قهوه ای پخته

دیوارهایی به رنگ قهوه ای شکلاتی تضاد جذابی با رنگ روشن دکور چوبی پدید آورده است. پرده های قرمز/آجری و اکسسوری های قرمز، جلوه ویژه ای به این اتاق سنتی بخشیده است.

خانه پاییزی گرم، با این رنگ ها

دیوارهای آجری رنگ

پرده حریر طلایی رنگ، علاوه بر کارایی در مجزا کردن فضا، گرمابخش این اتاق است. پالت رنگ های سنتی پاییزی، علاوه بر حس گرما، صمیمیت را به این اتاق ارزانی کرده است.

خانه پاییزی گرم، با این رنگ ها

نارنجی کدو تنبل و سبز کاهویی

دیوارهایی به رنگ سبز کاهویی، ایده ای جذاب در طراحی این اتاق نشیمن است. فضای مرکزی این اتاق که حس گرمای بیشتری دارد از رنگ های نارنجی کدوتنبل برای ایجاد جذابیت و قهوه ای برای خنثی و صمیمانه تر کردن فضا بکار گرفته شده است. کوسن های نارنجی بر روی مبل سفید، علاوه بر ایجاد تضادی جذاب، موجب هماهنگی مبل ها شده است.

خانه پاییزی گرم، با این رنگ ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج