۱۱۲۷۶۰
۵۰۵۱
۵۰۵۱
پ

معرفی برندهای مطرح جهان؛ ژیلت

طی بیش از یک قرن گذشته ژیلت در میان رهبران نوآوری در شیوه اصلاح و ارائه فناوری پیشرفته به مصرف کنندگان قرار داشته است. کینگ سی ژیلت شرکت خود را بر این باور بنیان نهاد که روش بهتری برای اصلاح وجود دارد و ما آن را پیدا خواهیم کرد.

پول نیوز: ژیلت شناخته شده ترین برند بین محصولات مراقبت شخصی در جهان است که مالکیت آن در اختیار شرکت پراکتر اند گمبل قرار دارد. ژیلت یکی از چندین برندی است که تا پیش از ادغام ژیلت با پراکتر اند گمبل در سال ۲۰۰۵ در اختیار این شرکت قرار داشت. شرکت ژیلت در سال ۱۹۰۱ توسط کینگ سی ژیلت به عنوان تولیدکننده تیغ خودتراش در بوستون، آمریکا تاسیس شد.

در حقیقت کینگ سی ژیلت، شیوه اصلاح را با به صورت اساسی با معرفی تیغ خودتراش که پتنت آن در سال ۱۹۰۴ به ثبت رسید، متحول کرد. تا پیش از آن، مردان برای اصلاح موهای صورت باید از تیغ های یک لبه استفاده می کردند که کار با آنها به مهارت زیادی نیاز داشت و از این رو مردان به آرایشگاه می رفتند. اما با معرفی تیغ خودتراش توسط ژیلت دیگری نیازی به این کار نبود. قرار دادن تیغ در یک دسته محافظ دار ایده ای هوشمندانه بود زیرا کنترل تیغ آسان تر بوده و امکان تعویض تیغ پس از کند شدن آن وجود داشت.

معرفی برندهای مطرح جهان؛ ژیلت

در سال ۱۹۰۳، آمار فروش ژیلت برابر با ۵۱ خودتراش و ۱۶۸ تیغ بود. اما در سال بعد موفقیت آمیز بودن ایده ژیلت با ثبت فروش بیش از ۹۰ هزار خودتراش و ۱۲۰ هزار تیغ ثابت شد. در سال ۱۹۰۸، محصولات ژیلت در آمریکا، کانادا، انگلیس، فرانسه و آلمان تولید می شدند. در همان دوران بود که کینگ سی ژیلت ایده فروش خودتراش ارزان و یک بار مصرف را برای افزایش بازار تیغ ها دنبال کرد.

در زمان جنگ جهانی اول ژیلت جهش بزرگ دیگری را طی امضا قرارداد با ارتش آمریکا برای تامین حدود ۳.۵ میلیون خودتراش و ۳۲ میلیون تیغ تجربه کرد. در سال ۱۹۲۲، ژیلت به عنوان تامین کننده سلطنتی شاهزاده ولز انتخاب شد.

معرفی برندهای مطرح جهان؛ ژیلت

در سال ۱۹۳۹، "جوزف اسپانج" که در سال ۱۹۳۸ به عنوان رئیس ژیلت انتخاب شده بود حضور جدی این شرکت به عنوان اسپانسر مسابقات ورزشی را با حضور در مسابقات جهانی بیسبال کلید زد. خودتراش ها و تیغ های آبی ژیلت فروشی چهار برابر آن چه انتظار می رفت را در آن زمان تجربه کردند. پس از آن ژیلت به سرعت وارد مسابقات فوتبال آمریکایی و بوکس شد و این روند تا به امروز با حضور در مسابقات ورزشی مختلف ادامه داشته است.

معرفی برندهای مطرح جهان؛ ژیلت

در سال ۱۹۶۹، ژیلت پوشش تیغ های خود در پلاتین به منظور افزایش مقاومت آنها در برابر خوردگی را آغاز کرد. در سال ۱۹۸۵، ژیلت نخستین شرکت تولید تیغ اصلاح بود که خودتراش هایی با نوارهای روان کننده را معرفی کرد. در سال ۲۰۰۵، پراکتر اند گمبل ادغام با شرکت ژیلت را نهایی کرد و در نتیجه این ادغام، بزرگترین شرکت محصولات مراقبت شخصی و خانگی جهان شکل گرفت. در سال ۲۰۰۷، تایگر وودز، راجر فدرر و تیری آنری شناخته شده ترین مثلث سفیران ژیلت تا به امروز را شکل دادند.

معرفی برندهای مطرح جهان؛ ژیلت

طی بیش از یک قرن گذشته ژیلت در میان رهبران نوآوری در شیوه اصلاح و ارائه فناوری پیشرفته به مصرف کنندگان قرار داشته است. کینگ سی ژیلت شرکت خود را بر این باور بنیان نهاد که روش بهتری برای اصلاح وجود دارد و ما آن را پیدا خواهیم کرد. ژیلت همچنان بر این اساس متکی باقی مانده و فناوری های مختلف در زمینه اصلاح با خطوط تولید گوناگون از ژیلت ترک II تا سنسور، مچ ۳، فیوژن و فیوژن پروگلاید را ارائه کرده است. افزون بر تیغ و خودتراش محصولات دیگری مانند افتر شیو، ژل اصلاح، دئودورانت و مام نیز با برند ژیلت عرضه می شوند.

معرفی برندهای مطرح جهان؛ ژیلت

معرفی برندهای مطرح جهان؛ ژیلت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج