۱۰۰۸۹۳۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

پرونده فلایت چک در دادسرا قرار دارد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مورد پرونده فلایت چک گفت: نامه‌ای از سوی رئیس قوه قضائیه در این رابطه نداشتیم. وظیفه ما بررسی است. پرونده فلایت چک در دادسرا قرار دارد.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مورد پرونده فلایت چک گفت: نامه‌ای از سوی رئیس قوه قضائیه در این رابطه نداشتیم. وظیفه ما بررسی است. پرونده فلایت چک در دادسرا قرار دارد.

حجت الاسلام حسن درویشیان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه شنیده شده نامه‌ای از سوی ریاست قوه قضائیه در رابطه با تاکید بر تسریع و رفع موانع پرونده فلایت چک به بازرسی صادر شده است، چنین موردی صحت دارد و اینکه آخرین وضعیت پرونده در چه مرحله است گفت: نامه‌ای از سوی رئیس قوه قضائیه در این رابطه نداشتیم. وظیفه ما بررسی است. پرونده فلایت چک در دادسرا قرار دارد.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه در دوره قبلی نا بسامانی بازار سکه و ارز سازمان بازرسی وقت اعلام کرد جوان ۳۱ ساله ۳۸ هزار سکه خریداری کرده بود در دوره فعلی هم شنیده شده که یکی از بانک‌های عامل مشابه این کار را انجام داده آیا چنین چیزی صحت دارد؟ گفت: بازار سکه و ارز به خیلی از عوامل دیگر از جمله وضعیت اقتصادی بازمی‌گردد در حوزه تحولات ارزی پرونده‌های مختلفی داریم که افراد نسبت به خرید کالایی ارز دولتی دریافت اما کالایی دریافت نکردند. چندین پرونده داشتیم که در دست رسیدگی است. در استان تهران تعدادی تعهد ارزی داشتند اما رفع نشده شناسایی شده است و گزارشاتی در این رابطه به مراجع قضائی داشتیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج