۱۰۰۸۸۸۰
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

وضعیت برگزاری پیاده‌روی اربعین مشخص نیست

استاندار تهران با بیان اینکه به سبب شیوع کرونا ، وضعیت برگزاری پیاده روی اربعین مشخص نیست، گفت: اما در صورت برگزاری مراسم پیاده روی اربعین استان تهران آمادگی لازم برای برپایی این همایش عظیم را دارد.

خبرگزاری ایسنا: استاندار تهران با بیان اینکه به سبب شیوع کرونا ، وضعیت برگزاری پیاده روی اربعین مشخص نیست، گفت: اما در صورت برگزاری مراسم پیاده روی اربعین استان تهران آمادگی لازم برای برپایی این همایش عظیم را دارد.

انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد اربعین استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد در برگزاری مطلوب این همایش عظیم در سال گذشته اظهار داشت: امسال به سبب شیوع کرونا برگزاری پیاده روی اربعین در هاله ای از ابهام قرار دارد، با این وجود تمهیدات لازم اتخاذ می شود تا در صورت کاهش کرونا و برگزاری این مراسم آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی ادامه داد: هدف این است که مقدمات لازم جهت برپایی مراسم پیاده اربعین فراهم شود تا در صورت امکان حضور پیدا کنیم و اگر به سبب شرایط کرونا این امر مقدور نشد، آنچه خواسته قلبی بود شکل گرفته است.

استاندار تهران با اشاره به لزوم آمادگی برای برگزاری این مراسم معنوی عنوان کرد: همه اعضای ستاد و مسئولان استان برنامه ریزی داشته باشند و به سبب ایجاد انسجام، هماهنگی و وحدت رویه از موازکاری پرهیز شده و لقدامات در قالب ستاد اربعین استان پیگیری شود.

براساس گزارش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسنی بندپی همچنین گفت: ضمن احصا مشکلات سال گذشته و رفع مشکلات برنامه ریزی و تقسیم کار صورت گیرد که هر کدام از فرمانداری و بخشداری ها چه اقلامی را تهیه کنند، همچنین کمیته مشترک بسیج و سپاه برای ساماندهی کمک های خیرین، هیئت‌های مذهبی و موکب ها تشکیل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج