۱۰۰۸۶۲۶
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

افشاگری روسیه از نقشه آمریکا برای سوریه

رئیس اداره سازمان‌های بین‌المللی در وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، واشنگتن اقداماتش در سورریه را بر تشویق کردها به جدایی متمرکز کرده و این کار را با حمایت مالی از آنها به واسطه درآمدهای حاصل از تجارت غیرقانونی نفت سوریه می‌کند.

ایسنا: رئیس اداره سازمان‌های بین‌المللی در وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، واشنگتن اقداماتش در سورریه را بر تشویق کردها به جدایی متمرکز کرده و این کار را با حمایت مالی از آنها به واسطه درآمدهای حاصل از تجارت غیرقانونی نفت سوریه می‌کند.

پیتر ایلیچف، رئیس اداره سازمان‌های بین‌المللی در وزارت خارجه روسیه به خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد، حضور نیروهای خارجی در سوریه باید بنا به درخواست دولت سوریه یا قطعنامه شورای امنیت باشد، در آغاز آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانش حضورشان در سوریه را با جنگ علیه گروه تروریستی داعش توجیه کردند اما با مرور زمان تلاش‌های آنها در راستای مبارزه با تروریسم به آزمایش ژئوپلتیکی تبدیل شد.

رئیس اداره سازمان‌های بین‌المللی در وزارت خارجه روسیه افزود: به رغم اظهارات مقامات آمریکا مبنی بر پیروزی، گروه تروریستی داعش هنوز شکست نخورده است.

این مسؤول روس همچنین گفت: نمونه دیگر تلاش آمریکا برای از بین بردن تمامیت ارضی سوریه، تصمیم دولت واشنگتن برای به رسمیت شناختن حاکمیت "اسرائیل" بر بلندی‌های جولان اشغالی سوریه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی.ن

      گویا برای آمریکایی هایکی ازراحتترین گزینه های دردسترس برای تجزیه کشورهای منطقه ویاایجاددرگیری داخلی گزینه استفاده ازاکراداست؟! نگاه کنید به نقش انهادرعراق و اعلام حکومت خودمختاردرشمال عراق ؛در جریان جنگ خلیج فارس ویانیروهای پ پ ک درجنوب ترکیه و درگیری چندساله بادولت مرکزی انجا وحالاسعی اکرادسوریه درجدابی از سوریه!؟یک پاشنه آشیل مشترک برای ۴کشورهمسایه!!!

    • دانیال

      چطور وقتی ترکیه به کردهای سوریه حمله کرد و انها را اواره کرد در مورد تمامیت ارضی سوریه حرف نزدی؟؟

    • بدون نام

      خب به همون دلیلی که روسیه در سوریه دخالت کرده آمریکا هم وارد شده .

    • بدون نام

      آمریکا از اول جنگ ایران وعراق و برای خوشنودی اسرائیل از کردهای تروریست بیشترین بهره را در ضربه زدن به اقتصاد مملکت ایران برده واینک در حال بهره کشی در سوریه وترکیه ادامه میدهد والبته نقش روسیه و سیاه بازیش نیز در این میان بی تاثیر نیست.

    • بدون نام

      آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ....مرگ بر آمریکا و مزدورانش ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج