جاباما
۱۰۰۸۶۲۴
۱۰۳ نظر
۵۰۱۳
۱۰۳ نظر
۵۰۱۳
پ

روحانی: وعده‌های سال ۹۵ برای شرایط آن زمان بود

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه برنامه ریزی و تلاش برای تحقق شعار جهت تولید با حضور استانداران سراسر کشور گفت: امید در سایه بیان حقایق برای مردم و مواردی که خود مردم در زندگی روزمرشان برایشان ملموس است به وجود می آید.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه برنامه ریزی و تلاش برای تحقق شعار جهت تولید با حضور استانداران سراسر کشور گفت: امید در سایه بیان حقایق برای مردم و مواردی که خود مردم در زندگی روزمرشان برایشان ملموس است به وجود می آید.

وی ادامه داد: برخی از کارهای دولت خیلی نیاز به بیان ندارد، موضوع تحول سلامت، بیمه همگانی در کشور و اینکه مردم به راحتی دسترسی به پزشک تخت، تخت ویژه دارو و درمان دارند این را مردم خودشان حس می کنند.

رئیس جمهور گفت: ابتدای سال ۹۲ کسی بیمارستان می رفت هم باید خودش می رفت دمپایی و ملحفه بخرد و هم اگر دارو نیاز بود باید خودش بیرون می‌رفت و تهیه می‌کرد. تخت هم آنقدر گران بود که برای مردم امکان‌پذیر نبود و اگر کسی هم فوت می‌کرد جنازه به گروگان در بیمارستان می‌ماند امروز مردم این واقعیت را لمس می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این دولت تخت جدید و یا تخته بازسازی شده دو برابر تاریخ ایران است این شرایطی که ما در مبارزه با کرونا در برابر ملت سرافراز بودیم به خاطر این است که زیربنای درمان درست شد است.

رئیس جمهور اظهار داشت: ۸ هزار تخت آی سی مجهز در اختیار است و هزار تخت در همین سه؛ چهار ماه دوران کرونا اضافه شده است این کار بزرگ، کاری است که مردم می‌بینند و چه بگوییم چه نگوییم برای مردم ملموس است.

روحانی بیان داشت: امروز پیشرفت قدرت ارتباطات، زیربنای ارتباطاتی، فضای مجازی و سایبری برای مردم ملموس است، هر کس یک موبایل هوشمند در اختیارش است و به راحتی می‌توانند خدمات را دریافت کنند. همین سامانه بود که در همین دوره کرونا توانستیم ۷۷ میلیون نفر را غربالگری کنیم، همین سامانه بود که باعث شد به راحتی حدود ۲۲ میلیون نفر را وام دهیم. همین سامانه است که به راحتی کمک خواهد کرد که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان به عنوان وام ارزان قیمت بدهیم.

وی در مورد تببین خدمات دولت در زمینه ایجاد شرکت‌های دانش بنیان بیان داشت: آثار شرکت های دانش بنیان به تدریج برای مردم ملموس می شود. این شرکت‌ها قبل از این دولت ۵۰ شرکت بود اما افزایش ۱۰۰ برابری شرکت‌های دانش‌بنیان را در این دولت داشتیم. بسیاری از خدمات این شرکت های دانش بنیان خدماتشان در فضای مجازی است این فضای مجازی بود که باعث شد ما در این دو و سه ماه پایان سال تحصیلی بتوانیم وقتی مدرسه را تعطیل کنیم آموزش را نگه داریم.

روحانی گفت: توسعه قابل توجه خطوط ریلی، افزایش بیش از ۲ برابری گازرسانی به روستاها و افزایش ۱۰ برابری جمعیت روستایی برخوردار از آب سالم پایدار، مصادیق خدمتی هستند که برای مردم ملموس و به سهولت قابل درک و دیدن است.

رئیس جمهور اظهار داشت: سال آینده طراحی ما این است که از ۱۵ شهریور می‌خواهیم مدارس و دانشگاه‌ها را فعالیتشان را آغاز کنیم. بخشی از آن حضوری و بخشی مجازی است اگر چنین فضا و زیرساختی نبود و سرعت اینترنت نبود چگونه می‌خواستیم این خدمات را بدهیم؟، این خدمات برای مردم روشن است است

وی خطاب به استانداران کشور گفت: باید برای مردم بیان کنید و تبیین کنید اگر سیصد هزار هکتار زمین کشاورزی را در خوزستان و ایلام تجهیز به کانال کشی و زهکشی کردیم و قیمت این زمین ها را چندین و چند برابر کردیم و محصولات را چند برابر کردیم این را باید استانداران مربوطه برای مردم توضیح دهند.

روحانی با اشاره به احیاء دریاچه ارومیه در این دولت بیان داشت: دریاچه ارومیه اگر احیا نشده بود تبریز تخلیه شده بود، کسی در تبریز سرمایه گذاری نمی‌کرد، داشتند تبریز را تخلیه می‌کردند. مشکل آب ما مشکل هزاران سال است، این چیزی است که برای مردم تبیین شود.

رئیس قوه مجریه با تاکید بر اینکه راه آهن رشت و انزلی تا پایان سال افتتاح می‌شود، اظهار داشت: یک کار عظیم است که یک لوله بزرگ که اقدامات آن شروع شده از گوره تا جاسک هزار کیلومتر لوله کشی می شود و دیگر صادرات نفت ما متصل به بنده ناف تنگه هرمز نیست این برای اولین بار است که در تاریخ ایران انجام می‌شود. مقام معظم رهبری یک بار که در محضرشان بودم به من گفتند استراتژیک‌ترین کار دولت این است که شما انجام می‌دهید.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از مردم ما خانه ندارند و مجبوراً به صورت مستاجری زندگی کنند، بیان داشت: مگر درآمد یک مستاجر نسبت به پارسال چقدر اضافه شده است؟ خب ما باید یک کاری کنیم. همین امروز صبح بخشی از جلسه اقتصادی ما همین موضوع بود و طرحی را آماده می‌کنیم که به ستاد کرونا می‌بریم چون نیاز به تغییر قانون دارد. کار اصلی در مسکن در اختیار گذاشتن زمین‌های دولتی برای ساخت مسکن است.

رئیس جمهور بیان داشت: هیچ کجا بهتر از بافت فرسوده نیست زیرا تمام امکانات آنجا است. امسال نباید بگذاریم برای دولت حاشیه و دعوا درست شود و با همه باید سازش کنیم. نیروهای مسلح، قوه قضائیه، احزاب، ائمه جمعه حوزه های علمیه و مذاهب مختلف هستند بیاییم بائیم از این فرصت برای تحول استفاده کنیم؛ این کار امکان پذیر است و من دلیل دارم و شعار نمی‌دهم.

روحانی با اشاره به اینکه امسال نسبت به پارسال در صنعت رشد داشتیم گفت: کشاورزی در این رشد پیشتاز است. در سال ۹۸ رشد اقتصادی بدون نفت ما ۱.۱ شد. وزارت نفت ما قابلیت دارد روزانه حدود سه میلیون بشکه نفت را صادر کند اما شرایط وزارت نفت ما بدلیل تحریم است.

وی ضمن بیان انتقاد برخی از وی برای اینکه به وعده‌های خود عمل نکرده است، گفت: من در پاسخ به این نامه‌ها کنارش می‌نویسم که قرار بود دولت آینده (یازدهم) در چه شرایطی باشد. آن شرایطی که من در سال ۹۵ نوشتم شرایطی بود که صادرات نفت ما از ۹۰۰ هزار بشکه به دو میلیون و هفتصد هزار رفت و سرمایه دارن اینجا صف کشیدند.

روحانی افزود: یک رئیس دولت به من پیشنهاد دادگفت من ۵۰ میلیارد دلار اعتبار در اختیار شما قرار می‌دهم؛ حدود ۱۰۰ میلیارد دلار در کل به من پیشنهاد شد، دیدید چه شکوفایی ایجاد شد؛ سال ۹۵ رشد اقتصادی ما ۱۲.۵ است که در دنیا اول بودیم، تورم هم ۷ الی ۸ دئرصد و اشتغال هم بالای ۷۰۰ هزار بود، بعد از شصت سال تراز مثبت پیدا کردیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه باید به مردم بگوییم یک دشمن ظالمانه به ما فشار می‌آورد، خاطر نشان کرد: سه گروه بودند که برجام را نمی‌توانستند تحمل کنند. داشتند خفه می‌شدند و می‌مردند و دق می‌کردند. یکی تندروهای آمریکا، یکی صهیونیسم و دیگری ارتجاع منطقه‌ای بود. این سه نمی‌توانستند تحمل کنند.

روحانی گفت: یکی از رهبران کشورها به من گفتند وقتی کشورهای اروپایی صف بستند برای سرمایه گذاری این کشورهای مرتجع منطقه دق دارند می‌کنند. رفتار یک ادم کم تجربه را که رئیس جمهور آمریکا شد را دارید می‌بینید، خود مردم آمریکا می توانند قضاوت کنند. خب این‌ها توطئه کردند و این فشار عظیم را وارد کردند که ایران سه ماه دیگر تسلیم شود؛ خودش می‌آید و می‌گوید ایران پس از آن پای میز مذاکره می‌نشیند. صهیونیسم، تندروهای آمریکایی و کشورهای مرتجع منطقه فهمیدند اشتباه کرده‌اند.

وی اضافه کرد: ملت ما ایستادگی و مقابله کرد. امروز برای همه دنیا روشن است که با تحریم و فشار ما تسلیم نمی‌شویم. باید به منطق بیایند، می‌گویند حاضریم مذاکره کنیم. اینکه می‎گویند ما حاضریم مذاکره کنیم، دروغ فوق دروغ است؛ حرف عجیب و غریبی می‌زنند یعنی چی؟، چه کسی از میز مذاکره را شکست؟ چه کسی اتاق مذاکره را آتش زد؛ آنها بودند.

وی تاکید کرد: ما که در چارچوب منطق، اخلاق، سیاست و روابط بین‌المللی بودیم، این واقعیت را باید به مردم توضیح داد مردم کار بزرگی دارند انجام دهند و مقاومت می کنند این را باید برای مردم بیان کنیم و توضیح دهیم.

روحانی اظهار داشت: کار دیگری که همه و شما استانداران باید انجام دهید مسئله (کنترل) قیمت در برخی از کالاها از جمله لوازم خانگی و اتومبیل است. همه باید به میدان بیاییم مردم تحت فشار اقتصادی هستند. مردم مقاومت و مردانگی کردند و همه جا آمدند؛ مردم در مبارزه با کرونا، ۲۲ بهمن و تشییع شهید سلیمانی به میدان آمدند. امروز فشار بر روی مردم است. وقتی همه می‌بینند مسئولین و کارگران می‌دوند برای مردم امید ایجاد می‌شود.

رئیس جمهور خطاب به استانداران سراسر کشور گفت: پروژه های مهم را به پایان برسانید. حتما پروژه های نیمه تمام را دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به وجود ویروس کرونا در کشور خاطر نشان کرد: ستادهای استانی ما بسیار زحمت کشیدند. به خاطر اینکه مناطق قرمز مرتب تغییر می‌کند بنا شد با ستادهای استانی و بررسی کنیم ممکن است محدودیت‌های خاص و ویژه در برخی استان‌ها باشد.

رئیس جمهور اظهار داشت: تا امروز در موج اول کرونا بودیم و امیدواریم موج دوم نباشد؛ نمی‌دانیم. در دنیا بحث است که امکان دارد موج دوم هم داشته باشیم اما فعلا این موج اول است که برخی استان‌ها را گرفت و به پیک رسیدند. در این ایام رحلت امام مسافرت عامل اصلی نبود، زیرا مقصد و مبدا بسیاری از این مسافرت‌ها تهران و گیلان بود اما نه تهران، نه گیلان و نه مازندران تغییر نمی‌بینیم پس مسافرت می‌توان رفت به شرطی که اصول بهداشتی را انجام دهیم.

روحانی با اشاره به دیدار روز گذشته خود با رهبر انقلاب، خطاب به استانداران گفت: اینکه در جاهایی می‌گوییم استفاده ماسک الزامی شود ایشان هم بر آن تاکید کردند جاهایی که نیاز است تاکید بر استفاده از ماسک شود و سلامت مردم بسیار مهم است، بنابراین در سلامت مردم دقت کنید. سه اصل سلامت معیشت و امنیت سه اصل ما در استان‌ها است. خداوند که توانایی «کن فیکون» دارد به مردم می‌گوید برخی کارها را انجام دهید.

روحانی: وعده‌های سال ۹۵ برای شرایط آن زمان بود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک ایرانی ( کاربر قدیمی )

      مثلا ۹۵ چه گلی به سر مردم زدی ؟ واقعا خجالت بکش بس کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وعده های هیچ سالی رو عملی نکرد وعده 95 هم مال همون موقع اس چرا عمل نکردی

      • بدون نام

        میدونن مردم دیگه باهاشون حال نمیکنند حرفایی میزنن لج مردم در بیاد

      • بدون نام

        مردی نیستی

      • E

        خب چرا همون سال ۹۵ عملیشون نکردی؟؟؟؟؟

      • رضا

        کی بود ؟
        کی بود ؟
        من نبودم دستم بود، تقصیر آستینم بود !

      • بدون نام

        من تا امروز فکر میکردم فقط تو ایران زندگی میکردم. اما الان فهمیدم احتمالا سال ۹۵ تو یه کشور دیگه بودم که این چیزایی که روحانی میگه رو ندیده بود.
        مرگ بر راستگو

      • منصف

        دروغگوتر از این آدم ایران به خود ندیده

      • بدون نام

        قبلا گفت که در شرایط صلح قول داده نه شرایط جنگی. ما هم گفتیم در شرایط صلح رای دادیم نه شرایط جنگی. دوست نداشت جواب ما رو به روی مبارکش بیاره

      • بدون نام

        چقدر حرف میزنه این آدم

      • بدون نام

        خجالت بکشید چهارسال طلا و دلار تکون نخورد کور بودید؟

      • بدون نام

        شما ریس جمهور فقط روزهای خوش هستید تازه همونم نبودید کسی که نتونه تو هر شرایطی مملکت اداره کنه چرا به خودش اجازه میده باسر نوشت یک ملت بازی کنه چرا مجلس کار نمیکنه

    • بدون نام

      اینو نگی چی بگی

      پاسخ ها

      • بی نام

        در تمام کشورهای دنیا سیاستمداران برای کشورشان برنامه چند ده ساله دارند حتی کشورهای خیلی ضعیف برنامه سیاسی دارند اما اینجا رییس جمهور ما از دو سه سال آینده کشورش خبر نداشته

      • بدون نام

        از اینطرف میگه ۲ میلیون و ۷۰۰ بشکه صادر میکردیم ا اینطرف میگه اینقدر صادرات غیر نفتی داشتیم که نفت رو گذاشتیم کنار
        دروغگو کم حافظس

    • بدون نام

      روحانی راست میگه سال ۹۵ همه وعدها عملی شد

    • نمکی

      اگردولت پنهان تندرو به جای چوب لای چرخ کردن وموشک پراکنی کردن روحانی راحمایت کرده بو دن العان مردم احتیاج به یا رانه هم نداشتن دولت پنهان ۴سال اول روحانی که تبرم تک رقمی شد ومردم از روحانی راضی بودن نمیتونست تحمل کنه وببینه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا برو یه کم مطالعه کن بعد نظر بده، تبرم نه تورم بعدشم از کجا میدونی که تورم تک رقمی شد؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        بابا خودتو گول نزن

      • بدون نام

        دوست عزیز منصف باش . دستاورد این دولت چیزی جز فقر و فلاکت و تهیدستی مضاعف برای مردم چیزی نبوده ‌ . فقط تاسف از این انتخاب که همه ما توش سهیم بودیم . دولت بی تدبیری و ناامیدی

      • بدون نام

        از آنجا که آمار دادن

      • بدون نام

        حرف مفت دوکلاس سواد نداری. بی حیا تر از دولتی ها افرادی هستند که با اینکه مشکلات را می‌بینند اما باز هم دفاع می‌کنند از این همه حماقت

      • بدون نام

        اولا سایت بانک مرکزی ثانیا ثبات قیمت ها در بازار

      • بی نام بی نام

        بدبخت فلک زده کودوم دولت پنهان .ایت چرتارواینامیگن برای فرافکنی.

      • بدون نام

        مرد بود استعفا می داد شرف داشت میگفت نمیذارن دروغ گو نبود می گفت حرق میزنم و عمل نمی کنم

    • بدون نام

      فاتحه بخونیم برا این مملکت

    • بدون نام

      چرا از اشتقال وشقل حرف نمی زنی ودلا ۲۰ هزاری

      پاسخ ها

      • بی نام

        برای غلط املایی منفی دادم

    • بدون نام

      مرگ
      برفریبکار دغل

    • امین

      روباه شیاد

    • بدون نام

      خیلی خیلی پایبند به عهد هستی

    • بدون نام

      و امیدهای واهی ۹۹ برای شرایط این زمان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا وکیلی کشور را 100سال عقب انداختی خداوند ازت نگذرد و حق مردم را ازت بگیرد

      • بدون نام

        انسان وگروه موفق راه وشرایط را برای موفقیت ایجاد میکندوناموفق بدنبال بهانه وایراد است

    • مالت

      خیلی رو داری

    • بدون نام

      آفرین روباه مکار

    • بدون نام

      فیلترینگ چی؟ رفراندوم چی؟

    • sam

      چرا استعفا نمیدی بری پس وقیح
      یک سال کمتر زجر بکشیم یک ساله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا مثلا کس دیگه بیاد اوضاع چه تغییری می کنه

    • بدون نام

      خیلی پر رویی، وعده رو برا آینده میدن تا کاری رو انجام بدن

    • ناشناس

      دکتر یه خواهشی ازت دارم وعده نده بخاطر اینکه هرچی گفتی برعکسش شد. گفتی پاسپورت ایرانی کم اعتبارشده که الان وزیر خارجه خودمون رو هم تحریم کردن گفتی ارزش پول ملی گم شده که الان ماشالله به لطف تدابیرت خیلی خیلی کمتر شده.هرچی گفتی برعکس شد بیا این از قیمت مرغ و تخم مرغ این از وضع منسکن از اونطرف میگفتی با برجام سفرهای مردم بزرگتر میشه که اصلا نابود شد

    • بدون نام

      از خودم خجالت میکشم با این ریس جمهور

    • بدون نام

      دلار البته فعلا ۲۰تومانی فردا چه شود الله و اعلم هم حاصل تدابیر دولت شماست. اپن موقع مردم باید خودشون میزبان دمپایی و ملحفه می خریدند الان به یمن تدبیر شما اصلا ندارن که برن دمپایی بخرن

    • رضا

      وقتی افق دید رئیس جمهور کشور تا هفته بعدو نمیبینه و تشخیص نمیده با سیاست کشور چه اینده ای در انتظار ملت ایرانه چرا باید صلاحیتش تایید بشه

    • بدون نام

      بی غیرت

    • راجوخان هندی

      خخخخخخخخ،خیلی ملموسه ملوس،همه چی گرون شده مردم و بیچاره کردی با همه دروغ هایت،خجالت بکش حسن کلید،واقعا چقد دروغ تحویل مردم میدی؟؟؟؟؟!!!!!!! چاپ کن مدیرجان،نوکرتم به مولا،

    • امین

      پس تو به اندازه یه مترسک هم کار ازت برنمیاد

    • بدون نام

      زمان طوفان مشخص میشه کی ناخدا هست حاجی خب. وگرنه دریای آرام همه ناخدا هستن.دکی،به کی دل خوش بودن مردم بیچاره ایران.

    • بدون نام

      حالا مال اون زمان بود ، آیا محقق شدن ؟

    • بدون نام

      لعنت به تو ،لعنت به خودم که بت رای دادم
      دیگه به کسی رای نمیدیم

    • بدون نام

      قشنگ داره میگه اون شعارها مال اون زمان بود الان فرق داره یعنی معلومه قشنگ هر کی دیگه الان ریس جمهور بشه هیچ فرقی ندارد تا زمانی که مذاکره نکنیم الان هم می خواهیم از برجام خارج شویم پس دیگه اون موقع هیچ کشوری با ایران در ارتباط نیست همه مردم نابود میشن از گرانی اقتصاد پس خودمون را گول نزنیم تسلیت برای تمام مردم ایران به جز اون کسانی که دور سفره انقلاب نشستن دارن غارت اختلاص می کنند

    • رومانی

      یعنی سال ۹۵ چون رای لازم داشتی ، دروغ گفتی . اما حالا که کاروان از پل گذشته زدین زیر همه چیز .

    • دربه در

      خدااگه هست حق ای مردم وازت بگیره توکه ریاست بلدنبودی چراشدی رئس جمهورگناه من وامثال من چیه که شرمنده زن وبچه شدم روزی۳۰تکمن کارمکنم روزی۱۰۰کم کم حرج خانمه بترسین ازآه مظلوم یکم امام حسینی رفتارکنید

    • کهنه سرباز

      دروغگوی قرن بایدجایزه نوبل بهت بدن به چهل وپنج هزار وپانصد تومان اصلانیاری نداریم

    • کیانی

      اعتماد مردم به تو هم مال همان وعده زمانست

    • بدون نام

      حدس میزنم ۸ دیگه هم فیلم تبلیغ های انتخاباتی یه شخص دیگه از جناح اونوری بزاری و بگی وااای یادتونه فلانی اینو گفت؟
      کاربراهم هی بیان بنویسن خدافلانش کنه خدا بسانش کنه!!!!

    • بدون نام

      اینها جزء حقوق اولیه مردم هست منت نداره

    • ناشناس

      به جای توجیه کردن به وعدهای تو خالیت عمل کن فقط میخوای از زیر مسئولیت شونه خالی کنی البته معلوم دولتی که ساعت ده بره سرکار یک ظهر هم بره خونه از این بهتر نمیشه

    • ناشناس

      به جای توجیه کردن به وعدهای تو خالیت عمل کن فقط میخوای از زیر مسئولیت شونه خالی کنی البته معلوم دولتی که ساعت ده بره سرکار یک ظهر هم بره خونه از این بهتر نمیشه

    • امیر

      این تحولاتی که در حوزه سلامت و... فرمودید، شاهکار دولت نیست، سهل انگاری دولت‌هایی قبل بوده و حق طبیعی مردم، انجام وظایف که دیگه افتخار محسوب نمیشه، اگر فراتر از وظایف کاری کردی، بگو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بقیه هرکاری می کنن وظیفشونه

    • بدون نام

      با همین وعده های پوچ سرمایه گذاری و فایننس و سرازیر شدن سرمایه گذارها گولتون زدن برجامو انداختن بهتون

    • بدون نام

      یه جوری از دستاوردهای ارتباطات حرف می زنه که هر کس نفهمه فکر می کنه اینترنت و شبکه مجازی رو این دولت اختراع کرده.

    • بدون نام

      آخه مشکل اینجاست که به وعده های ۹۵ هم عمل نکردی

    • mahsa

      ازت متنفرم حسن. وقتی وعده هات موقعه انتخابات رو یادم میاد و اینکه الان بهشون عمل نکردی دلم میخواد خفت کنم

    • Gol Yasss

      شارلاتان بازی هم یه اندازه ای داره اق حسن،حنای تو دیگه رنگی نداره از بس دروغ گفتی،یه نگاه به گذشته بنداز ببین چه قولهایی دادی و کدوم رو اجرایی کردی.

    • بدون نام

      اگر مسلمونید و برای مردم کار میکنید برید فیلم یوسف پیامبر که از صدا وسیمای خودتون بارها پخش شده عدالت یاد بگیرید و این همه دروغ به مردم نگید مردم به اندازه کافی شعور دارن چون باید یه روزی در برابر خدا وند حساب پس بدین

    • بدون نام

      به همین خاطر هست که می گن سیاست پدر و مادر ندارد!!!!!!

    • بدون نام

      آن وعده ها برای خالی کردن بانکها توسط پینوکیو ها بود

    • حمید

      واقعا درود بر شرفت که با این همه سختی و تحریم داری مملکت داری میکنی درود بر تو چقد خوبی واقعا بعدا ملت میفهمن چقد زحمت کشیدی مرررررد
      خسته نباشی اگ نبودی وضع به مراتب از این بدتر میشد آفرین که سایه جنگ از سرمون برداشتی هر چی بگم کم گفتم

    • علی اسحاقی

      اقای روحانی درست میگه شرایط سال ۹۵ با ۹۹ خیلی فرق داره ولی در یک چیز همه این سالها مشترکن اونم اینه که با پولهایی که در سازوکار فشل اداری و بانکی و .... به یغما میره میشه یه کشور دیگه درست مثل ایران رو اداره کرد.

    • رحیمی

      متاسفانه تمام وعده ها.تهی ازواقعیت بود

    • بدون نام

      از رو داری که کم نمیارید ملت باید داغ روی دستشون بزارن که ری ندن

    • بدون نام

      ننگ بر تو

    • بدون نام

      این مردم رو چی فرض کرده؟

    • من

      درس عبرتی باشه برای این ملت ساده لوح که دیگه رای نده البته من روسفیدم.

    • بدون نام

      راست می گه نان را باید به نرخ روز باید خورد سال ۹۵ چیز دیگیر ی بود

    • بسیجی مخلص

      خاتم هم وقتیکه دوره ریاست جمهوری تمام کرد به مردم و جوانان گفت من از شماها طلبکار هستم حالا هم آقای روحانی میگوید وعدها مال آن زمان بود چه جواب دندان شکن ی خدا قوت آقای رییس‌جمهور

    • ناشناس

      دیگه چیز که از پل گذشت همین میشه

    • بدون نام

      ولله خجالت هم خوب چیزیه

    • وطن پرست

      خدا کنه کاسه چه کنم چه کنم بگیرید دستتون.تا حرف بزنید هم بگن اوضاع خوبه.همونطور که مردمو گیر آوردی خودتو زدی به اون راه سر تو هم بیاد.دروغگو نالایق

    • بدون نام

      حرف نزنی کسی نمیگه زبون نداری. خجالت بکش وام یک میلیونی رو به رخ میکشی در صورتی که احمدی نجات هم علاوه بر یارانه یه ماه به دلیل گرانیهای آن موقع صدهزار تومن بلاعوض داد. ۴۵۰۰۰ تومن یارانه میداد که دلار ۱۵۰۰ بود واقعا چی باید بشه که فقط خجالت بکشید و بگید مردم ما رو ببخشید ؟ من یکی عذرخواهی نخواستم ولی ادم بهش بر میخوره وقتی ما رو نفهم فرض میکنند.

    • بدون نام

      حسن خواهشن ديگه تمامش کن.

    • سجی

      خدا لعنت کنه احمدی نزاد رو که شروع همه این بدبختی ها از زمان اونه

    • امین

      اقای رییس کدام مورد که گفتی انجام دادی زنبیل بده دست خانمت بره بازار ببین مردم چقدر مفلوک ومفلس هستند شما فقط رنگ وارایشت خرج ده خانواده است خدا برایتان نسازد برای این بدبختی که برای مردم رقم زدید

    • علیرضا

      تو رو دست احمدی نژاد بلند شدی

    • بدون نام

      سنگ پا فدای مظلومیتت بشم

    • سیاوش

      من واسه خنده به این نگاه میکنم که یه خورده از بدبختی دور شم

    • بدون نام

      سال ۹۸ چرا با وجود اینکه همه شاخص ها منفی بود نقدینگی رو زیاد کردید اونم ۳۱ درصد؟

    • بدون نام

      خخخخخ...
      همون جریان صبح جمعه هس،،،،،
      واقعا هم باید ب خندی ب حال این ملت وقتی ۲۸ میلیون رو با همین وعده ...‌کردی و کشوندی ک بهت رای بدن ،واقعا هم همین میشه ،،،،از ماست ک برماست

    • ناخدا

      اون که میگن نقد .نه وعده سرخرمن.

    • ۱۲۳

      جناب کدوم فضای مجازی میفرمایید ؟ اگه منظورت سامانه ی شاد هست که نظرسنجی درموردش تو سایت وزارت آ پ ببین بقیه هم که دست مبارکتون فیلتر کردین خسته نمیشین از این همه دروغ ؟

    • Mohammad

      خدا لعنت کنه
      مردم تو فشارن
      خدا لعنت کنه باعث و بانی این همه مشکل و گرفتاری رو...

    • علی محمد صادقیان

      تبلیغات بنی امیه ای

    • جوان مرد

      آقای دک تر احیانا در زمان تحصیل با درس آمار و احتمال یا تاریخ برخوردی داشته اید؟
      اگر نه که عوام بهتر از تو آینده نگری دارند

    • بدون نام

      خرتون كه از پل ميگذره بعدش راه توجيح داريد

    • بدون نام

      پس راي ما هم فقط براي سال 95 بود چرا سالهاي بعد راس دولت بودي ...!!!!!

      پس توجيح مسخره نكنيد

    • بدون نام

      شما همون مشکل قیمت خودرو مسکن درست کردی بس هفت پشت مون هست میشه یه لطف کنید حرف نزنید
      خخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      دستت درد نکنه رئیس جمهور شدی که این کارا رو بکنی

    • خدای آکواریوس

      همون سال 95 هم که وعده هاتونو عمل نکردین،این دیگه شیره مالیدن سر مردم نیست،...

    • ایرانی نسب

      ما نفهمیدیم این بشر نفت میخاد نمیخاد تکلیف خودتو مشخص کن
      اون همه سرمایه رو سال 95 چرا جذب نکردی خب؟
      چون منتظر حضرات برجام بودی!
      الان ک برجام دود و خاکستر شد رفتی سراغ دوست و رفیق قدمی چین عزیز.
      دولت راستگویان

    • بدون نام

      پس نگین آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه

    • بدون نام

      چرا مابقی شیرین کاری هاتونو نمیگی؟دلار را از 3000 تومان کردیم 20000. گوشت را از 25000 کردیم 130000. پراید را از 18 میلیون کردیم 70 میلیون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج